hoi meiden nee ik zit nog niet onder de lijn dus ik heb morgen nog een kansje heb verder ook nog geen ongi klachten aaaaa ben zo bang dat het weer niet gelukt is dat word dan alweer ronde8 nou duimen maar xxx
ha roses: gelukkig maar.... zou wel heeeel vroeg eitje zijn. en met 2 soorten ovu testen kan ht haast niet missen.... succes... avalon.. nogmaals vanhier even een hele dikke knuffel... herma: ai ai ai.... we gaan toch niet door naar de volgende ronde hé? olga, dat ei moet er nu toch wel eens aankomen toch? katootje: saai kan ook heeeeel spannend worden hoor et voila, mijn kaartje from today....
Wow ingie jij gaat goed! zou een mooi innestelingsdipje kunnen zijn! ik hou je in de gaten hoor! wanneer is je NOD?
Avalon, wat een ontzettend naar en triest bericht meid! Ik wens jou en je partner heel veel sterkte bij het verwerken van dit pijnlijk verlies! Een hele dikke knuffel voor jou. Meissie, gezakt zie ik. Dat lijkt me geen goed teken, helaas. Ik duim voor je dat je temp morgen gewoon weer stijgt. Olga, jij wacht nog steeds op je eitje?! Ik hoop dat het er heel snel voor je aankomt. Tijgertje, ik denk dat jouw eitje er inderdaad nog niet geweest is. Nog even geduld hebben, helaas. Herma, op naar de volgende ronde. En deze ronde beter! Katootje, mooi stabiel kaartje hoor! Je houdt het lekker spannend. Ingiemoppie, zo, jij weet de mensen wel in spanning te houden zeg. Ziet er heeeel goed uit. Blijf maar braaf op je wachtbankje zitten Roses, ik hoop dat je met je ovutesten een prachtei opspoort. Ik ben trouwens wel benieuwd waarom je nu s'ochtends en 's avonds wil testen. Wanneer doe je de matcare test dan? Ik vanochtend weer 36,9. Op weg naar een mooi ei dus. En klopt met mijn temp in de vorige cyclus in de follikelfase (lijn op 36,96).
@indigo, 's ochtends doe ik dan persona (die moet met ochtendurine) en 's avonds doe ik dan de matcare ovutest. Als je één keer per dag test, heb je kans dat je je piek misloopt. Ik heb het vorige cyclus ook zo gedaan en toen wás het raak, dus dat geeft me wel vertrouwen
Vandaag bij de Gyn geweest. Hij vond mijn kaartje er heel goed uit zien. Als ik over 3 dagen nog niet ongi ben, moest ik maar eens een testje doen. Word ik ongi, dan weer aan de clomid, en deze keer wel controle. Dus nog even een paar dagen duimen!
@Roses: mijn NOD is 1 maart en ik moet daar wel een beetje bij gniffelen, want 28 feb hebben wij ons eerste gesprek met de fertiliteitskliniek van het EMC.... hihihi stel je voor dat ik daar nu ineens zwanger op kom dagen hahahaha.... maar ik ga die afspraak ook niet afzeggen of verzetten. Ik zie wel.... @indigo: maar er een prachtei van! @cindy:fijn dat de gyn zo tevreden was. ik hoop dat je niet meer aan de clomid hoeft. ik duim hoor!
@ avalon OOh meissie toch wat erg voor jullie ! Ik wil je vanuit hier ook heeel veeel sterkte wensen! DIKKE KNUFF VOOR JOU MEISSIE! @ Ingie WOOOOW meid je gaat goed! Spannend meid ik duim voor je! @ Cindy Jij maakt het ook spannend, En wat een goed nieuws dat de Gyn tevreden was! DUIM DUIM DUIM! @ Katootje Meid mooi kaartje Spannend! @Roses Ik duim voor een mega eitje voor je! Meiden met een temp daling morgen weer de lucht in he! Meiden waar de zich gemeld hebben een dikke knuff voor jullie! Klussers heel veel klus Plezier! En meiden die het einde van de wachtbank naderen... Ik duim voor jullie! Ik zelf heb deze maand geen temp kaartje! Ik ben zowiezo al een dikke week flink verkouden en grieperig en heb deze maand met mezelf afgesproken om een stapje terug te doen! Heb mijn eitje zo rond mijn verjaardag ergens! Dus hoop op een mooi verjaardagskadootje! Verder hou ik jullie vanuit hier nog heel goed in de gaten alleen reageer ik wat minder! Liefs Pearly
dames, ben ik nou gek? kijk bij avalon... echo van 23-2 (vandaag toch) met een vruchtje en boven haar naam staat: hartje klopt.... oooh, zou het dan toch goed zitten.... duim duim duim duim
Het lijkt er wel op Marloes. Marianne had gisteren haar banner weggehaald, nu staat hij er weer. Duim, duim...
haaaaaa laat ons hopen dat alles nog inorde is met onze meid, was er het hart van in....... Avelonneke, let's hope you have good news
had een berichtje van avalon en lijkt allemaal in orde te zijn... maar ze meldt zich hier vast snel weer....
Vandaag had ik iets raars. Was naar de wc geweest om te plassen. En bij het afvegen zag ik iets oranje lichtroze achtigs. Heb dit nog nooit gehad, zag het ook een beetje in mijn plas. Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik breek even in, maar kijk eens in Avalon's album, daar staat een echo met een kloppend hartje. Ze heeft nog niets gepost hierover, maar ik stuitte per toeval op haar album!
waaaaaaaauuuuuuuuuuuw super Ik hoop dat het goed gaat met avalon! [-o< Meid hoe voel je je? superblij denk ik