Hallootjes, Katootje, die temp blijft goed he! (dan maar saai) Meissie, dat je iets zakt hoeft nog niks te zeggen hoor. Ik hoop dat je boven de rode lijn blijft. Cindy, fijn zon positieve gyn. Laten we hopen dat je niet meer aan de clomid hoeft. Oef, drie dagen wachten nog Ingie gelukkig weer gestegen zeg! Ik begon me al bijna zorgen te maken .Het zou wel een giller zijn als je zwanger bij die kliniek aankomt. Avalon, je houdt het wel spannend; Ik hoop dat alles toch goed is! Bij mij vandaag nog geen positieve ovutest. Olga
Lieve Lieve Vriendinnetjes van mij. Heel erg bedankt voor alle lieve woorden. Het heeft me heel erg geholpen in deze onzekere tijden. Zoals velen van jullie al zeiden, gaat het gelukkig toch goed met mij en de zwangerschap. Ik heb vanmorgen vroeg met de Verloskundige gebeld en zij heeft 's middags haar vervangster terug laten bellen om af te spreken voor een echo. Ik heb uitgelegd aan haar wat er gebeurd was en ze zei dat omdat ik verder totaal geen krampen of iets had, dat het gezien de termijn vn 6 weken heel waarschijnlijk om een innesteling ging. Tja, en het hart wil dat natuurlijk wel heel graag, maar het hoofd blijft toch maar steeds zeggen "Bloedverlies is slecht nieuws". Er werd een vaginale echo uitgevoerd en het duurde best even voordat ze iets zag. Toen zag ze plotseling de baarmoeder, maar omdat het nog zo pril is en ze ook nog ver uitgezoomed was, zag ze eerst nog niets. Ze zei dat het donkere vruchtwater was en ik dus wel zwanger was. Ik vroeg haar of er wel iets zat van een vruchtje. Ze keek wat moeilijk en zocht wat verder tot ze die rechterbovenhoek zag. Ze zoomde in en we zagen daar iets bewegen. Heel snel als het knipperen van een knipperlicht. Het was het hartje. Wat er dan door je heen gaat. Phew. Ze zei dat de baarmoeder mooi ronde vormen had en dat als ik een miskraam had op dit moment, dat de randen van de baarmoeder ingevallen zouden zijn. Ze zag geen enkele aanwijzing dat het nu mis ging. En het bloeden was ook gestopt, dus het zag er volgens haar heel goed uit. De grootte van de vrucht kwam ook overeen met mijn banner. 6 weken 2 dagen. Ik ben zo blij, meiden. Ooooh, wat hebben we een vreselijke nacht gehad vol dromen over de dood en rampen. We zijn zo blij dat de vrucht er toch zit, dat het hartje klopt en er dus eigenlijk niets aan de hand is. Bedankt voor jullie steun. Toen ik het gisteren zo moeilijk had en zat te wachten op mijn manneke die thuis zou komen uit zijn werk, waren jullie woorden het die me erdoor hielpen. Veel Liefs en een dikke knuffel voor jullie allen, Marianne
ooooooh avalon wat ben ik superblij voor je zeg! wat een geweldig goed nieuws! Hopelijk heb je verder een voorspoedige zwangerschap! Ik ben ZOOO blij Slaap lekker alvast voor vanavond, maar dat gaat wel lukken denk ik
Avalon, wat super dat alles goed is met je baby!Ik schrok me rot toen ik je nare bericht las...Kan me voorstellen dat de afgelopen nacht niet leuk was..Veel succes verder en geniet van dit blijde moment!!!!!!!!!!!!!
Wauw super Avalon! echt heel erg fijn voor je. Ik ben superrblij voor je je hebt mijn hele dag weer goed gemaakt. Gefleiciteerd he jennie72
nou dames ik wacht nog wel even maar ben wel benieuwd wanneer? geduld is een schone zaak he zeggen ze.... maar goed dit is mijn kaartje van vandaag
Goedemorgen nou niet veel bijzonders te zien hier. Hij wil maar niet omhoog die temp Straks om 9.30 weer voor een echo naar de gyno dan zullen wel zien hoe lang het nog duurt voordat mijn ei springt, makkelijk toch Tijgertje gedult is een inderdaad een schone zaak! jennie72
Avalon, Super voor je! Hoe gek het ook mag klinken...ik had er al een voorgevoel van dat het wel goed zou zitten en daarom ook geen reactie gegeven nog op het bericht dat je een miskraam zou hebben gehad. Geniet van het goede nieuws! Liefs Mirre
tijgertje.. lijkt wel een hartslag zo met die golfbewegingen maar nu weer lekker hoog ik duim voor je hier nog maar ff geen kaartje zo vroeg in de cyclus
goedemorgen meiden ik zit nu op dpo13 en mijn temp blijft hangen op 36.8.. ooo i kweet niet wat ik er van moet denken op dpo 9,10,en 11 zat ik op 37.0 en gisteren ben i kgezakt naar 36.8 vanochtend zelfde wat denken jullie ..zou het were over zijn met ronde 7... had zo goede hoop...... nog geen ongi klachten dat niet .... fijne dag allemaal en avalon geweldig nieuws!
hoi meiden toch nog een poging wagen om mijn temp kaartje te plaatsten wat denken jullie zit op dag dpo 13 helaas wat verlaagd geen goed teken zeker? geen ongi klachten ... avalon gefeliciteerd meis super hoor xxx [/url][/img]
Avalon, wat fijn voor jullie! Hoop dat jullie nu wat geruster zijn en lekker kunnen genieten. Meissie, ik zie het nog niet zo negatief voor je in hoor. Je temp zit nog goed boven de rode lijn. Hij moet alleen neit meer gaan zakken he! Olga
Hier mijn tempkaartje van vandaag. Zou mijn ei dan nu echt in aantocht zijn? Temp iets omlaag en ik heb redelijk vruchtbare afscheiding (denk ik). Ik heb ook al een week last van mijn onderrug; heeft er misschien ook iets mee te maken. Ben benieuwd wat de ovutest vanmiddag doet... Wacht even hoor, eerst mijn plaatje verkleinen. Groetjes Olga