Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Joepie Tijgertje, morgen nog een hoge temp en dan geeft hij je kruis op dag 21! Heb je nog wat gemerkt van vruchtbare afscheiding?

Olga

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    ja heel klein beetje slijm maar niet veel weinig eigenlijk en had gister last van de rechterkant onderin bij me lies ofzo

liefs tijgertje23

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Als je straks zeker weet dat je ei geweest is, moet je ook even je banner aanpassen zeker? Anders zou je veel te vroeg zijn met eventueel testen toch?

Olga

5. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi meiden

nou ik hou me dan maar vast aan jullie reakties
    NIET MEER ZAKKEN HAHAHA

en voor jullie je ei!

xx

6. Niet meer actief

Avalon, wat een fantastisch nieuws meid! Het kon er eerlijk gezegd al niet goed bij me in hoor, dat het niet goed zou zitten, maar ja....ik dacht dat ik maar beter niet kon twijfelen aan je bericht. Ik vind het helemaal super dat alles goed gaat met jou en het beebje-in-wording. Houden zo en nu lekker van gaan genieten!

Effe iedereen een knuffel van me, ik moet er weer snel vandoor.
    Allemaal veel succes met wachten op eitje, wachten op ongi, wachten op positieve test. Dat iedereen hier maar snel zwanger mag zijn en blijven.

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Avalon: wat een heerlijk nieuws, fijn dat ze zich zoveel moeite nam om alles goed te bekijken. Nu maar weer voorzichtig terug op die wolk hoor.....

Meissie: tis moeilijk te zeggen, hij zou dan toch echt weer omhoog moeten gaan hoor, ik duim voor je.......

Meiden op de wachtbank, heel veel succes.
    Klussers: zet hem op........

En alle andere natuurlijk denk ik ook aan jullie!

Twinny

8. hoi, lees een andere keer weer bij....

liefs rensie

[​IMG][/url][/img]

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedemorgen ladies,

@jennie, ik ben benieuwd hoe je eitje er voor staat ;) succes bij de gyn

@mirre, hoe gaat het met jou meis? Sterkte aankomende dagen! Heb je nog wat moois kunnen verzinnen voor je mannetje?

@meissie, spannend hoor 13dpo! Morgen weer omhoog! Is morgen ook je NOD? Ik ga voor je duimen en hou je in de gaten!

@olga, lijkt idd op je eitje. Wat ga je in de cyclus mooi naar beneden zeg! Veel klusplezier zou ik zeggen!

@tijgertje, wow je gaat meteen als een speer omhoog! Nog een hoge temp en je hebt je kruis!

@Indigo, jij ook succes met wachten op je eitje ;) is je ongi alweer voorbij? Succes alvast met klussen in ieder geval!

@twinny, jij gaat ook lekker zeg, alweer over de helft! Super hoor!

@rensie, het begin is er weer meis, veel plezier met klussen deze ronde! Maak er wat moois van ;)

Hierbij mijn kaartje
    Hij is weer een beetje puntig, niet zo mooi geleidelijk als vorige ronde, komt misschien door die foute innesteling…. Ik hoop dat mn eitje binnen nu en een week komt, daarna moet mijn mannetje weer weg voor 2 weken. We zullen deze week dan maar alvast genoeg zwemmers neerleggen bij het zwembad :)

Fijn weekend allemaal! Gaan jullie nog wat bijzonders doen?

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik plaats voorlopig ff geen kaartje, heb nu allemaal dicards erop staan omdat ik verhoging heb...pfff ziek zijn is maar niks.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Monika, beterschap. Jij zit toch ook bijna aan je NOD?

Roses, jij hebt niet een hele lange cyclus toch? Dan zou je ei zich wel binnen een weekje moeten aandienen. En inderdaad wat je zegt, zorg maar voor een zwembad vol voor als je mannetje weer weg gaat. Dus reken dan maar op een week en ongeveer drie dagen waarin je ei moet komen. Daarna zijn die zaadjes zo gerimpeld van het zwemmen dat ze je ei waarschijnlijk niet meer halen...

Roses,
    Wij gaan vanmiddag met schoonzusje en vriend naar een documentaire van het wereld natuurfonds in het omniversum. Hopen dat ik niet misselijk wordt van die 3d beelden. Ik ben daar namelijk wel gevoelig voor...Daarna lekker ergens eten, dus een gezellig dagje.
    Jij nog iets leuks gepland voor vandaag?

Ik ga nu boodschappen doen en kijk daarna wel weer even.

Olga

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    mijn cyclus wisselt nogal. Ik ben dit keer uitgegaan van 31 dagen. vorige cyclus kwam mn eitje op dag 16. Maar ik heb hem ook wel eens op dag 23 en op dag 30 gehad... dat zou dus te laat zijn... vandaar ;) We gaan maar van het positieve uit he ;)

Veel plezier vandaag olga, en ik hoop ook voor je dat de beelden niet te heftig zijn! Ook alvast eetsmakelijk! ;)
    Wij maken er vandaag een relax dag van denk ik. Gister hebben we al alle boodschappen gehaald enz. Vanmiddag alleen nog eventjes de belastingpapieren invullen, voor de rest hebben we niets op de planning staan! ook wel eens lekker :D

13. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hier komt die van mij van vandaag.
    Nog niet gezakt.

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Olga, als ik moet uitgaan van FF zit ik er al overheen...maar twijfel toch....en nu ik ziek ben zie ik ook niks aan mijn temp...ja dat hij nu veel te hoog is :)

15. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi roses

morgen is idd mijn nod
    spannend dsu
    niet gevoel dat ik ongi word maar mijn temp wel wat gezakt laatste dagendus ik vrees voor het ergste...

maar ik hou moed xxxx

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Monika, je klinkt zo lekker nuchter.
    Heb wel eens gehoord dat meiden koorts hadden toen ze net zwanger waren, maar dat kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk. Wanneer ben je van plan te testen als je niet ongie wordt?

Roses, heerlijk een dagje niets doen. Pak er een boek bij ofzo!

Cindy, gelukkig niet meer gezakt. Het blijft wel spannend nu bij jou.

Olga

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb nog geen idee wanneer ik weer ga testen....ik wil gewoon geen nega testen meer.

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Heb net een ovutest gedaan. Hij is nog niet positief, maar al wel veeeel duidelijker dan de afgelopen twee weken. Op de een of andere manier heb ik er het vertrouwen in dat mijn ei binnen een paar dagen gaat springen.
    Olga

19. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hallo ladys nou weer geweest vanmorgen,naar de gyno en nu nog 2 a drie dagen mijn ei en hij gaat springen. Was hij even mooi te zien zeg, aan linkerkant. \:D/
    Maandag moet ik weer terrug voor een echo. Dus er wwerd voorzichtig een advies gegeven om Zondag maar te klussen ;) Nou ja we zullen zien en die lage tempraturen liggen aan een lege batterij van termometer. Dus word vervolgd.
    Meissie spannend hoor blijf duimen voor je!
    jennie72

20. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik zie bij sommige kaartjes DPO staan, maar ik zie dat bij mij eigenlijk niet.
    Hoe kan dit?

Tempen moet je altijd het 's morgens doen hé?
    Is het normaal dat je temp het 's avonds hoger is?

Deel Deze Pagina