Roses, veel plezier met het klaarleggen van de zwemmertjes De duiveltjes zijn er hier nog steeds. Nog maar effe gelukkig. En dan ga ik voor een superei! Monika, als ik jou was zou ik toch maar eens een test doen hoor. Als je al na je NOD zit en je blijft ziek....nou, laat ik het zo zeggen. Ik heb er toch stiekem een heeeeeeeel goed gevoel over. Mijn zusje was ook echt heel ziek en hoge koorts. Maar ook zwanger dus Wanneer ben je een week overtijd? Dan is het toch zeker niet te vroeg om te testen.... Olga, hoop dat je een leuke dag hebt (gehad)! En laat dat eitje inderdaad maar snel springen hoor. Cindy31, niet verder zakken, meid! En inderdaad, Natasje heeft gelijk. Als je VIP bent, geeft FF ook aantal dagen DPO aan. Meissie, ik blijf voor je duimen hoor! Jennie, flink klussen dan dit weekend! Dat eitje goed benutten
hoi hoi hoe is het met iedereen met mij gaat het goed ben echt blij dat ie om hoog schoot zeg haha heb nog steeds last van me rechterlies en heb het gevoel dat ik toch niet lekker wordt de hele dag koud gehad en als ik het koud heb dan krijg ik kippenvel maar dan is het vooral bij mijn tepels gevoelig bah bah nooit meegemaakt maar goed ik ga er niet meer op hopen want zo ben ik ook nog wel dan ga je allerlei kwaaltjes krijgen en dan krijg je toch een teleustelling En aangezien dat we samen 1 maart naar het ZH gaan naar de gyn omdat ik zo erg onregelmatig menstrueer enz......... en omdat we dit jaar al 2 jaar mee bezig zijn maar ik hou jullie op de hoogte en ik neem mijn temp kaartje ook mee dan kan hij ook al een beetje naar kijken ik zal zo nog ff mijn kaartje laten zien liefs tijgertje23
goedenavond ladies.... @avalon: halleluja..... wat een heerlijk positief berichtje zeg! gelukkig.... ik ben zo blij blij blij....... pfff maar wat een schrik zeg! Dus nu ga en mag je eindelijk een beetje gaan genieten? @jennie: ei komt nog wel.... denk het wel... @meissie: er is nog van alles mogelijk hoor.... geen bloed geeft moed.. @olga: als je temp morgen stijgt dan heb je je ei gehad... @tijgetje: jodelahiti.... dat was je ei zeg.... wat een stijging.... over 2 dagen mooi kruis! @roses: ik hoop dat je eitje binnen een paar dagen springt, zodat je met je man nog genoeg tijd hebt om te klussen voordat ie weer weg moet! @cindy: duim duim duim @indigo: het einde van de rode duivels nadert! hier is mijn kaartje van vandaag. Ik moet constant vieze boertjes laten (je weet wel, waar een beetje zuur mee omhoog komt) en ik heb buikpijn (maar dan niet de soort die je voor je menstruatie hebt)....
Nou ben 1 druppeltje bloed verloren. Dus ik denk dat het over is. Maar na 1 1/2 uur een inlegkruisje in te hebben, heb ik niks meer van bloed kunnen zien, echt helemaal niks. Vind het raar, wat kan dit betekenen?
cindy: dat kon wel eens een beetje innestelingsbloed zijn..... het is dus gewoon nog even afwachten tot je NOD..... maar ik duim voor je
dat kan..... bij sommige vrouwen daalt de temp iets en bij andere maakt ie een gigantische daling om de dag erna gewoon weer iets (of dus gigantisch) te stijgen. Of het roze afvegen en de daling van je temperatuur een innesteling is, laat zich echter pas met 100 % zekerheid zeggen, als je over een aantal dagen een positiefe zwangerschapstest in handen hebt. Want dan kan je terugblikkend op je kaartje zien, wanneer je ei ingenesteld is. Je hebt tot nu toe alleen maar een klein beetje roze bloedverlies gehad en verder niets en je zit ook nog een aantal dagen voor je NOD. Dat zijn allemaal wel hoopvolle tekens......
hoi meiden hier nog even een berichtje van mijn voor ik ga slapen vind het best wel spannend allemaal en ergens in mijn lijf is het gevoel ontstaan dat het niet raak is ben nog niet ongi en temp zit nog boven de rode lijn op dpo 13 dus morgen ochtend zal de beslissende temp wel zijn omhoog=kans omlaag=duivels nou ik laat het julie weer zo snel mogelijk weten slaap ze voor zo allemaal xx
Dag dames even geen kaartje van mij mijn vermoede omtrent de batterij van termometer is juist gebleken die drie lage tempen van mij kloppen niet wanr de batterij is bijna leeg dus moet eers even nieuwe halen en zet die maar op discarded. jennie72
Neeeeee, Monika, dat is enorm balen. Misschien toch nog te vroeg getest? Wat denk je? Ik hoop voor jou dat 'ie over een paar dagen alsnog positief gaat zijn hoor meid! Jennie, hoop dat het met je nieuwe thermometer een stuk beter gaat dan Meissie, kan zelfs nog langer duren voor je zekerheid hebt misschien. Bij mij ging temp vorige ronde pas op 15DPO omlaag. Ik hoop voor jou dat 'ie lekker hoog blijft natuurlijk. C1ndy, dat klinkt inderdaad wel erg hoopvol! Jammer genoeg zul je moeten afwachten wat er op je NOD gebeurt. Ik duim in ieder geval voor je. Ingie, veel succes met die zuur-boertjes van je Lijkt me niet echt prettig, maar ach....als het voor het goede doel is he? Tijgertje, ik denk ook dat de kans groot is dat je nu eindelijk je eitje hebt gehad. Fijn voor je! Ik duim dat je temp nu hoog blijft. Ik plaats ook even mijn kaartje. Nog niks te zien, want ga op mijn eitje af, maar vind het wel leuk, heb een trapezetje gemaakt met mijn temp Allemaal een fijne zondag!
goedemorgen, indigo, we lopen redelijk gelijk! kan nu niet lezen, ga nu sporten, lees vanmiddag wel bij liefs rensie [/url][/img]