Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dames heb een stippelkruis
    o o o wat spannend duim jullie voor mij dat het hoog blijft

hier komt ie er aan

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    maar dit is wweer een stippelkruis dames maar is het te laat om het nog te doen?

liefs tijgertje23

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @ingie, woooooow wat zit jij hoog zeg! Nog een weekje en dan weten we meer! :D ik blijf voor je duimen, het wordt nu wel eens tijd voor je! ;)

@cindy, kan van alles zijn, gewoon even rustig afwachten tot je NOD. Na je NOD kan je pas zeggen of het een innestelingsbloeding was… geduld dus ;) succes!

@jennie, balen van je lege batterijtjes zeg, zo net rond je eitje... Is het bij jullie geen koopzondag? ;)

@monika, heeee wat balen…. En nog wel zo’n end over tijd…. Beterschap in ieder geval!

@indigo, mooi beginnetje hoor! Op naar je SUPERei!

@katootje, jeeeeeeee wat spannend! Mooi kaartje hoor! Is je NOD dinsdag? Je test nu zeker pas ná je NOD he? Weet je al eventueel wanneer? Ik duim voor je!

@rensie, veel plezier met sporten!

@tijgertje, mooi kruis hoor! Voor een bevrucht ei is het nu wel te laat om te klussen volgesn mij. Je zit nu al 3 dpo! Op de wachtbank dus ;) Maar voor de lekker en de lol kan je het altijd doen ;) Have fun!

Hier mijn kaartje weer, hij is lekker apart met die grote berg in het midden… :rolleyes:

4. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Nu snap ik het niet meer.

Mijn temp is niet gezakt, zelfs een beetje gestegen.
    Geen bloed meer gezien.
    Wil dit zeggen dat ik dan geen innesteling heb gehad, omdat mijn temp niet gezakt is?

We wachten nog maar een paar dagen af, hier is mijn kaartje.

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @cindy, het zakken van de temp en een bloedinkje zeggen helaas voor de nod niets over een eventuele innesteling. Achteraf kan je pas zeggen dat het een innesteling geweest is of niet (dus als je zwanger of ongesteld geworden bent...) ;)
    je zult dus nog een paar dagen moeten afwachten!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo meiden,

Gisteren dus naar het omniversum geweest. Nou, ten eerste viel de film een beetje tegen en ten tweede heb ik de halve film met mijn ogen dicht gezeten omdat ik na 1 minuut al misselijk en duizelig was. Lekker hoor… :(

Ow nee he Monika, wat balen meid. Zou je niet negatief getest hebben omdat je ziek bent? Ik hoop dat je gauw weer opknapt, want ziek zijn en een negatieve test is helemaal niet leuk!

Tijgertje, die verschijnselen van het koud hebben en gevoelige tepels had ik de vorige keer ook rond mijn eisprong. Die gevoelige tepels bleven een week aanhouden jammer genoeg. Wel fijn dat je ei geweest is; nu afwachten.

Meissie, hoe is het met je temp vanmorgen?

Katootje, een mooi kaartje en kotsmisselijk; dat zou wel eens heel positief kunnen zijn!

Roses, zou fijn zijn als je temp nu gaat stijgen he. Zie dat je ook alweer aan de ovutesten begonnen bent. Hoop dat je hem gauw opspoort!

Mijn temp is vanmorgen erg gestegen, dus zou ik straks eigenlijk wel een positieve ovutest moeten hebben lijkt me. Ik plaats zo mijn kaartje even.

Liefs Olga

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    hier mijn kaartje

URL=http://imageshack.us][​IMG][/URL]

Toch gek, dat de ovutest gisteren nog negatief was en dat mijn temp nu enorm gestegen is. Zou mijn ei dan in die tussentijd toch gesprongen zijn?

Olga

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hallo meiden

Mirre: succes.....

Jennie: klus ze, zet hem op.........

Diegene met de zaadjes bij het zwembad: hopelijk komt je eitje optijd....

INgemoppie: wat ziet er er mooi uit......

KAtootje: o wat ontzettend spannend!

Cindy en meissie: ik duim ook voor jullie hoor...

Monica: balen en heel veel beterschap!

DAdelijk maar eens de strijk gaan doen, wordt langzaam tijd! LAat het altijd veelste lang ligge......

Ik duim weer voor iedereen.......

Twinny

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    KAtootje: =D> :thumup: spannend!

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Twinny, getver wat een nare klus he dat strijken. Ik doe het zo min mogelijk. Eigenlijk bijna niet....

11. Niet meer actief

Hee ladies,
    wat is het spannend voor sommigen, ik duim me rot! [-o<

Hier mijn kaartje, nog steeds erg saai....

Fijne zondag allemaal!

12. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    dag meiden nou die temp kaart hoef ik denk ik niet meer inte vullen helaas doordat mijn batterij leeg was ondekte ik vanmorgen heb ik die lage tempraturen op discarded moeten zetten die 4 keer achter elkaar dus he dat was vanwegen een lege batterij. Dat is vaak de schuldige zegd men op die temp site, dus wel weer nieuwe batterijen gehaald. Maar ovu test was ook negatief. Dus wat denken jullie doorgaan met tempen? of toch die 4 gewoon op 36.3 laten staan? iK zal hem zo plaatsen.
    jennie72

13. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0

:rolleyes: wat denken jullie?
    jennie72

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    gewoon verder tempen! je krijgt dan misschien wel niet je kruis van FF, maar je kan dan waarschijnlijk wel de twee fases goed zien (dat je temp véél hoger ligt na je ei), kijk maar in mn album, daar heb ik ook zo'n kaartje waar je eigenlijk niets mee kan, maar toch kan zien dat ik mn ei gehad heb! (ik heb mn kruis handmatig ingevuld!)

15. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemiddag dames:

@monika: beterschap hoor.
    @indigo: ik kijk ook altijd wat voor figuurtjes mijn temp gaat maken...
    @katootje: duim duim duim, jij ook al zo misselijk?
    @tijgetje: duim duim dat ie hoog blijft. Je zou het nog een keer kunnen proberen, met klussen...... ik weet niet hoeveel jullie de laatste dagen geklust hebben omdat het niet op je kaartje staat.
    @roses: dank je lieverd.... nu donderdag weet ik waarschijnlijk al meer.
    @cindy: nee hoor, dat hoeft allemaal niets te betekenen. ik zou zeggen, wacht het gewoon even af...
    @olga: dat ziet er idd uit dat je vandaag een positieve test zou moeten krijgen!
    @twinny:.... uuuhhh.... ik heb hier ook nog strijk liggen. Mag ik die langsbrengen?

Hier is mijn kaartje... voel me niet lekker... duizelig... misselijk... vieze boertjes nog steeds en vanochtend ineens hevige buikkramp, die nu weer over is.

16. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @ingemoppie, spannend hoor, je temp is nog lekker hoog.
    Wanneer kan je testen?

Ik wacht maar gewoon af, we zien het vanzelf wel. ;)

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    maar hoe moet je dat op je kaartje zetten dan?

liefs tijgertje23

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ei Ei Ei en ik ben zo blij!

Jahoe, eindelijk een positieve ovutest! :D

Dit wordt echt de maand.....

Ik ben er zo vrolijk van geworden. Dit betekent dat mijn cyclus weer aan het korten is, dus i.p.v. 47 dagen nu ongeveer 38 dagen.

Ik denk dat ik maar niets zeg tegen mijn vriend en hem vanavond gewoon ga verleiden (gisteren ook al ;) ) Dan staat er misschien voor hem niet zo'n druk op. Daarna vertel ik hem wel dat zijn zwemmers een sprintje moeten gaan trekken....

Liefs Olga

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

cindy: ik ga op zijn vroegst vrijdag testen. maar misschien komen ze er woensdag bij de gyn al achter.... toevallig hebben wij dan onze 1e afspraak bij de ferti kliniek.. grijns... zuj je net zien dat het deze rond zelf raak is....

tijgetje: bij FF kun je de "klusfases" ingeven bij Intercourse/insemination. AM is voor 's morgens, PM voor 's avonds, Yes (dan geef je gewoon aan dat jullie die dag geklust hebben zonder aan te geven wanneer), NO (heb je niet geklust) en Insemniation is voor diegene die dus geïnsemineerd hebben of krijgen. Kom je hier verder mee?

20. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He olga heel goed spannend he ik hoop dat die van mij morgen net zo positief is. Aan de klus he! :)
    Ingimoppie best hoog die temppraturen van jou ik duim me blauw voor jou! ook dat je zo misselijk bent is volgens mij een goed teken wanneer is je NOd?ik heb er een goed gevoel over
    jennie72

Deel Deze Pagina