Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @ ingiemoppie---->>> Meis hoe is het gegaan bij de GYN?

Liefs Pearly

2. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi dames Ingiemoppie nog nieuws? ben je al terrug van de gyno?
    Ik hoop op goed nieuws voor je.
    Mirre kom maar op met dat ei vanje ;) komt wel goed!ik voel dat hij er aan zit te komen.
    Divi ligt het niet aan je batterij van je thermometer? bij mij bleef hij steeds de zelfde tempraturen aangeven en de batterij vervangen. Dus dat wil wel eens helpen. succes :)
    Olga ik heb naar de geluisterd ;) mooi zo.
    Me2 volhouden zo, en nu maar zwanger hoor, zou wel gaaf zijn. Je kaartje ziet er mooi uit.
    Mariekepieke je ei komt er aan! aan de klus,
    Monika ik blijf toch een goed gevoel houden bij jou! iets zegd me dat. [-o< groeten jennie72

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Jenny72
    Ik weet het niet of het daar aan ligt. Ik temp nu met de digitale thermometer van de Kruidvat. Morgen ben ik een dagje vrij dus ga ik hard op zoek naar een nieuwe thermometer.
    Vanaf het begin dat ik moest gaan tempen had ik al zo iets van temp jij wel goed?
    Mag ik vragen welk merk thermometer ik het beste kan kopen?
    Ik zie dat je vandaag een positieve cb test had.
    Volgens mij ben je nog niet te laat hoor meid met klussen. Je eisprong moet nu tussen 24 - 36 uur plaatsvinden. Succes meid.

@Ingiemoppie, hoe was het vandaag bij de gyn?

liefs Divi

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @divi, ik heb nu sinds een maandje die van Braun, de digitale high speed thermometer. Echt een ideaal ding! binnen 10 sec is je temperatuur opgemeten en kan je weer lekker verder slapen ;)

Ik heb hem voor 9,95 gekocht bij Blokker.

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zico, lekker meid dat je ei geweest is.

Jennie een ei op komst, dus vanavond lekker vroeg naar bed met je mannetje.

Mirre, het zou inderdaad heel mooi symbolisch zijn als je ei morgen komt. Dat moet dan wel echt een superei zijn! Ben je de dag een beetje goed doorgekomen?

Ingiemoppie hoe was het nou vandaag...

Divi, misschien is inderdaad een andere thermometer een idee.

Deel 2 volgt zo....

6. Divi,

ik heb ook de digitale thermometer van de kruidvat en bij mijn werkt hij prima hoor!
    maar inderdaad op de batterijen letten...
    liefs rensie

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Me2, mooi kaartje!

Indigo, op naar dat ei he, nog een weekje lekker broeden! Herma trouwens ook, jullie lopen bijna gelijk zie ik.

Tijgertje beetje ziekig he. Gelukkig blijft je temp wel boven de rode lijn.

Cindy en Monika, van jullie willen van het weekend een positieve test zien hoor!

Bij mij gaat het wachten tot nu toe nog prima. Alleen wel raar dat ik sind mijn ei helemaal geen last heb van zere tepels. Dat had ik namelijk meestal wel.

Liefs Olga

8. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    ;) Hoi OLga was het maar waar dat ik vroeg met hem naar bed kan,
    die is pas vanacht thuis om 24.00 uur. Nou ja. We zien het wel weer.
    jennie72

9. misschien alleen als je ongi moest worden.... en n hopelijk word je dat nu niet...

liefs rensie

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @ Roses, Olga en Rensie
    Bedankt voor de tip meiden! Ik gelijk morgen maar even een andere thermometer kopen. Baadt het niet schaadt het niet.

Vanmorgen was me temp 0,2 graden omhoog gegaan.

11. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hoi lieve schatten, lief dat jullie zo meedenken.

Het heeft heel lang geduurd voordat we weer terug waren enzo..

maar ik heb mijn bericht even bij de vruchtbaarheidsbehandelingen neergezet. Maar ik plaats hier even de link. Het verhaaltje is namelijk iets langer geworden als ik dacht ;);)

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=36944

Kusjes, Ingrid

12. He meissie

wat een zware dag hebben julliue gehad zeg! voel echt met jullie mee....
    wel fijn dat gyn zo vriendelijk was en tijd nam voor jullie. hooop dat ze gaan helpen..
    anders eerst lijnen ofzo? ik weet niet hoeveel overgewciht je hebt, m,aar ga gelijk zelf ook twijfelen hier :oops:

Stop je ook met tempen? Zo ja, hou ons wel hier op de hoogte hoe het gaat met je hoor!
    Ik duim voor jullie...

liefs rensie

13. Ingiemoppie

Hoi Rensie... kweet niet of ik wel kan stoppen met tempen... :D:D is een beetje 2e natuur geworden hahahaha...

Hoeveel ik af zou moeten vallen? Voor het ziekenhuis geen idee..... Maar voor een 'normaal' gewicht denk ik wel zo'n 50/60 kg.

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai dames,

Het is vandaag mijn 2de dag van mijn nieuwe cyclus, is het dan nog te laat om te tempen?

Ik zou het ook wel even willen bijhouden, alleen weet ik niet echt hoe het werkt.

En is het raar om bij de 2de ronde te tempen?

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Seker, vanaf de 2e dag kan je ook gewoon beginnen met tempen hoor ;) je kan een kaartje bijhouden op fertility friend. Kijk even op de eerste pagina vna dit topic, daar staat een hoop informatie.
    Ik ben zelf bij de 3e ronde begonnen, omdat ik er geen idee van had, wanneer ik mijn eitje had. Ik heb nogal een wisselende cycluslengte ;)
    Succes!

16. tjemig das echt rot. hoop dat ze je ook willen helpen zo...'
    al denken ze natuurlijk ook wel aan jouw gezondheid (wil je niet afzeiken ofzo hoor, maar als er bij een zwangerschap nog 20 bij komt, is dat best behoorlijk zwaar natuurlijk... nogmaals niet nega bedoelt! :oops: )

duimen draaien hier!

liefs rensie

ps, gezellig als je hier blijft tempen hoor :D

17. Ingiemoppie

Ha Roses.... wij gebruiken dezelfde..... :D:D:D Ik heb deze ook! En omdat ie zo lekker snel is, kan je zo weer verder slapen!

Heerlijk!

18. Ingiemoppie

Hoi Rensie... nee joh...... ik weet dat ik te zwaar ben... natuurlijk neem ik je dat niet kwalijk...
    En ik snap het ziekenhuis ook best wel... (maar toch vind ik het jammer...)..

Dus ik heb mijn Sonja Bakker boek maar weer tevoorschijn gehaald......
    (oeps, effe off topic)

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Roses! Ik zal alles even doornemen ;)

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @ingie, bevalt hij jou ook goed :D? Ik vind het heel handig dat hij zo snel is, ik had er eerst een daar moest ik zo lang op wachten! Ik temp altijd om kwart over 5, en als ik dan vrij ben, dan zet ik mn wekker, maar wil ik ook graag meteen weer verder slapen! haha en dat kan met deze zo lekker makkelijk! heerlijk ;)

ik had in je andere topic al gereageerd! maar ik wil je nog even zeggen dat je met Sonja Bakker echt heel veel kan afvallen. Mijn tante was ook altijd te zwaar, en die is inmiddels zo'n 45 kilo kwijt geraakt (als het nu niet al meer is!). Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen!

Deel Deze Pagina