Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ikkie meis gefeliciteerd. kon bijna niet anders. tot bij de dec zwanger dan he xxx

het is idd moeilijk om te genieten en kijk ook elke keer in die rot pot maar heb tot nu toe niks roze rood of bruin gehad... ga er maar vanuit dat het lekker veilig in me buikje opgesloten zit en daar 8 maanden lekker blijf....

GOED NIEUWS VAN ME ZUS (zover)

ik belde haar vanavond en ze mag morgen naar huis.
    de art heeft gezegd dat hij zijn handen ervoor in het vuur wou steken dat het geen tumor was (dat zwarte stipje)
    wat het wel is? hij zei misschien als je 100 mensen zou scannen zouden er 10 zo stipje hebben.
    maar ze krijgt nog wel een keer een scan met contrast vloeistof....
    zo weer wat minder stress.
    heb al een beetje gezonde stress van me zwangerschap dus van me zus kon ik er even niet bij hebben.
    bedankt nogmaals van jullie lieve woordjes en medeleven....
    jullie lijken bijna mein vriendinnen..(gelijk een heleboel) xxx

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gefeliciteerd Ikkie!

3. even snel alleen mijn kaartje,
    mijn poes heeft nl vanacht terwijl we lagen te slapen ons hele bed onder gezeken...
    :x
    nu dus schoonmaken, moe en chagrijnig...

[​IMG][/url][/img]

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    das balen rensie... volgens mij ga je of heb je je ei gehad.... ik duim voor je en blaas even pfffffffffffffffffffffffffffpffffffffffff

5. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    He bah, wat vervelend dat je dat nu eerst moet gaan opruimen. Heb je natuurlijk helemaal geen zin in op de vroege ochtend.
    HEt lijkt er inderdaad op dat je ei is geweest!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi olga,

heb een heerlijk weekend gehad het was heerlijk weer in oostenrijk nog wat geskied al met al genoten!
    ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus, vanmorgen was ik erg vochtig en kon ik wat draden trekken :oops: maar mijn temp doet nog weinig vorige maand deed mijn temp ook niets en had ik van ff geen kruis hoop dat hij deze week toch de lucht ingaat.....

succes allemaal!

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Olga, bedankt voor het informeren.
    Ik heb mijn ei inmiddels weer gehad. Alleen twijfelt FF nog wanneer. Vrijdag of Zaterdag. Ik wacht even af voor ik weer in beeld kom.

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedemorgen allemaal!
    @rensie en is alles weer schoon? Fijn he katten ;) De mijne hebben er vannacht ook een zooitje van gemaakt, ik had boven een tasje met afval staan (ik had opgeruimd namelijk) en dat hebben ze helemaal stuk gebeten en naar beneden gegooid :rolleyes:

@hairdresser wat fijn dat je zus morgen naar huis mag! Heerlijk :D Goed nieuws dus :)

Hier mijn kaartje weer, ik weet niet helemaal wat ik er van moet denken...

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik ga volgende week weer testen..maar ik denk dat ik er wel van uit mag gaan dat ik zwanger ben...

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Meiden,

Er staat een vers topic klaar voor jullie.
    Deze iets langer opengelaten aangezien het niet met zo'n vaart liep.

groetjes

Deel Deze Pagina