Nou, Ik heb gisteren en vandaag weer overleefd hoor. Ik moest namelijk twee keer op kraamvisite en dat is dan soms best even moeilijk. Daarnet vond mijn vriend het ook wel lastig toen hij mij die kleine zag vasthouden. Binnen een week of drie wordt er weer een kleine verwacht in onze vriendengroep... Zucht...eens zijn wij ook aan de beurt. Olga
Goedemorgen allemaal! hier is mn kaartje weer: zo te zien is mijn eitje echt op komst fijne dag allemaal vandaag!
Goedemorgen hier mijn kaartje weer, ik denk dat ik toch een andere thermometer ga halen want ik vertrouw hem nog steeds niet. Ik heb er en andere batterij in gedaan maar temp blijft laag. tot vanmiddag dames! jennie72
olga, moeilijk is dat he... deze maand ook 3 vrienden uitgerekend.... bij mij deze ochtende niks bijzonders, maar het begin is er in ieder geval... liefs rensie [/url][/img]
dag meiden, ben ik ook weer effe snel. Monika, fijn dat je je niet meer zo ziek voelt en die temp blijft ook mooi hoog. Volgens mij kan het echt gewoon niet anders en ben je zo zwanger als maar zijn kan. Ik duim voor je dat je in het weekend positief test! Tijgertje, nog steeds ziek meid? Ik wens je heel veel beterschap Divi, ja, ik bedoelde ook dat je naar de gyn moest voor bloedprikken, had ik het toch goed. Ik veronderstelde dat hij/zij dan ook wel meer zou kunnen vertellen, maar helaas niet dus. Maar afwachten dan hoe je temp zich verder ontwikkelt. Zico, hoe bevalt het wachtbankje deze keer? Mijn duimen draaien Jennie, Positieve ovutest! Super, nu ook op de wachtbank dus. Je hebt echt wel voldoende geklust hoor, wees gerust. Wel vreemd hoor dat je temp zo laag blijft. Zou het niet kunnen (om wat voor vage reden dan ook) dat die lage temp NIET aan je thermometer ligt? Olga, het uitblijven van die zere tepels geeft mij een positief gevoel hoor. Inderdaad, we moeten vooral nog niet gaan juichen, maar ik gun het je zo dat het nu eindelijk raak mag zijn voor jullie. Ik zag dat Caruli ook voor maart heeft gependeld voor jullie. Spannend...... Kan me voorstellen dat die kraamvisites je op een gegeven moment wel opbreken! Nog even meid en dan komt iedereen lekker bij jullie op kraamvisite Ingiemoppie: een heel verhaal van jou. Goh, dat is waarschijnlijk nogal een boodschap om te behappen. Had je er vooraf rekening mee gehouden dat ze dit zouden gaan zeggen?Wanneer krijg je nu precies hun telefoontje? Ik vraag me wel nog af..het feit dat zwaardere vrouwen meer risico lopen, is dat dan voor hen bij voorbaat een reden om het risico niet aan te gaan? Dat zou nogal kl*te zijn, namelijk. Ik hoop voor jou dat jullie snel positief bericht krijgen! Een hele dikke knuffel van mij. Enne alvast veel succes met Sonja Bakkeren. (Ga je nu geen tempkaartjes meer plaatsen?) Seker, ik temp ook sinds cyclusronde 2 (of eigenlijk eind ronde 1). En ik zie niet in waarom dat te vroeg zou zijn of zo. Is toch fijn om inzicht te hebben in wat je cyclus precies doet? Gewoon lekker tempen meid en kijken hoe het jou bevalt. En dan hier mijn kaartje. Nog steeds koersend richting eitje Ik weet nog niet of ik morgenvroeg nog effe online ben. Hoogstwaarschijnlijk ben ik er dinsdag pas weer (en hoogstwaarschijnlijk heb ik dan ook net mijn eisprong gehad). We gaan lekker een lang weekend met mijn ouders en zussen en schoonbroers naar een vakantiehuisje. Lekker genieten.....
Allereerst wil ik jou veel plezier wensen Indigo met je gezellige weekend weg! Wees lief voor je ei he! Tot dinsdag dan maar weer... (hier nog steeds geen zere tepels) Seker, ik temp pas sinds vorige ronde, maar achteraf baal ik dat ik niet eerder begonnen ben! Wij zijn nu bijna een jaar verder en ik heb eindelijk wat inzicht in mijn cyclus. Ja Rensie al die bevallingen brengen heel wat te weeg bij ons. Bij ons staan er in totaal ook nog drie op het programma. Nee vier, want nu vergeet ik mijn zusje helemaal.... Jennie, best kans dat je temp morgen heel erg stijgt. Ik had dat vorige ronde ook dat hij de derde dag pas de lucht in ging. Roses wat fijn dat je ei eraan komt nu je vriend nog thuis is! Fijne dag allemaal, werkse! Olga
hey dames goedemorgen hier is mijn kaartje weer is al iets gestegen maar verloor gister oud bruin bloed
goedemorgend dames, Ei is zeker gepasseerd, zeg heb een vraagje m'n coverlijn van temp op wat zou ik die zetten? Moet hem zelf invullen, dit omdat ik voor het ei te kort heb getempt. graag jullie opinie
Jennie: positieve ovutest betekent binnen 24-48 uur ei. KAn dus goed dat je ei pas vandaag is en dat je temp daarom nog niet omhoog is. Zico: ik zou geen coverline nemen. FF geeft zelf ook aan dat je cover line helemaal niets zegt. Hier mijn kaartje. Voel helemaal niets, ook geen zere borsten en die heb ik altijd na het ei (ook toen ik zwanger was)....Zo'n stabiel kaartje heb ik ook nog nooit gehad. Overigens zijn alle 10 mijn temp kaartjes verschillend. Geen enkel is hetzelfde (behalve dan de luteale fase en het ei, maar de curves zijn allemaal anders.)
hoi meiden Ingiemoppie: ik heb je verhaal gelezen. Ppff was een vermoeiende dag voor jullie. Vervelend dat ze zo'n houding aannemen tov wt flinkere mensen. Tuurlijk willen ze de gezondheid in acht nemen, maar tis altijd zo bestempelend. Heb zelf ook hormonen moeten gebruiken en ben in die periode 6 kg aangekomen........ Jennie: ga voor je duimen dat het superzaad was of morgen nog genoeg tijd...... Hoe was het vandaag met Cindy en me2? Iedereen weer heel veel succes..... Twinny
vorige maand heb ik ze niet gekregen , temp te weinig, maar heb de andere cyclussen bij mij gekeken en hangt er steeds rond, dus veraf zal het niet zijn
Weer een licht streepje met de CB. Denken jullie dat ik zaterdag genoeg HCG in mijn urine heb voor de digitale CB? Hier mijn kaartje.
o me2, had ik helemaal over het hoofd gezien......... maar is nog altijd mooi stabiel kaartje. Weet echter ook dat bij jou alles onzeker blijft tot op het laatste moment helaas.... Cindy: jou geduld wordt echt getest hè, ik blijf voor je duimen.......
Ik denk gewoon zo. De komen niet, mijn temp blijft hoog. En ik zie steeds een 2de streepje op testen, weliswaar licht, maar ze staan er. Laat het ook aan vriendlief zien, en hij ziet ze ook echt staan. Dit zou allemaal niet zo zijn als het niet raak zou zijn, toch?
Hallo meiden Vandaag heeft Mirre een positieve ovulatie-test met een temp van 36.5 op dag 15 van cyclus. maar vandaag was ook de dag dat ik uitgerekend was/had moeten bevallen als ik geen miskraam had gehad 10 juli. Heel apart allemaal en voel me dan ook vreemd. Liefs Mirre
hoi meiden ik lees nog steeds gretig met jullie mee vindhet zo spannend allemaal cindy volgens mij zit het wel goed hoor doe morgen gewoon nog eens een test met ochtend urine nou ik heb eindelijk geen koorts meer en begin wat op te krabbelen ht is nog steeds heel onwerkelijk dat ik zwnger ben voel ook niets bijzonders in mijn lijf op wat borrelende darmen na. ingemoppie; wil toch nog even wat aan je vertellen weet niet of het helpt maar.....ik herken jou situatie heel erg in die van mijn zus mijn zus is inmiddels al ruim 10 jaar bezig met kindjes krijgen kwam in de medische molen terrecht en had als kind al overgewicht. kuurtje hier kuurtje daar waardoor ze ook weer aankwam en door alle slechte berichten werd het er ooki niet beter van als je begrijpt wat ik bedoel wonder boven wonder heeft ze spontaan een zoon gekregen maar het weerhield haar er niet van toch door te gaan voor broertje of zusje mijn zus heeft meerdere problemen de details zal ikje besparen maar waar het op neer kwam is dat ze in nederland geen ivf zou krijgen omdat ze eerst 50 kilo af moest vallen! ze heeft het er niet bij laten zitten is in belgie geweest voor onderzoeken en uiteindelijk om een lang verhaal kort te maken gaat ze in april nu voor haar 2e poging ivf! dus er is echt wel hoop probeer wel rekening te houden met en een paar kilo kwijt te raken maar laat je ook niet zomaar weg sturen omdat je te zwaar zou zijn. Ik begrijp goed hoe je je voelt echt waar! ik zal je nog een ander uiterste vertellen een vriendin van mij haar schoonzusje heeft anorexia Die kwam gelijk in aanmerking voor ivf terwijl alles dus niet geod werkte mede omdat ze te mager was daar werd dus niet over gesproken belachelijk gewoon! en uiteindelijk is haar baby dus ook nog eens veel te vroeg geboren.... meid ik hoop dat je er wat mee kan heel veel succes en ik duim voor jullie xx