Hey dames, ik heb even een vraagje... Ik temp nu al een tijdje, maar nu is vandaag mijn batt. leeg... Kan ik nu gewoon een nieuwe halen en doorgaan met tempen omdat ik nog maar zo kort in m'n nieuwe cyclus zit? (dag 3 nu) Hopelijk kunnen jullie me helpen... Dikke kus en thanks alvast voor het antwoord
Ja hoor. Haal maar gerust een andere. Ik begin zelf pas een dag of vijf voor mijn vermoedelijke eisprong te tempen. Dus....
Hallootjes! Hier mijn kaartje voor vandaag.... Ik wilde eigenlijk geen afscheiding invullen, maar ik heb zo ontzettend duidelijk eggwhite dat ik 't er maar bij heb gezet. Eggwhite heb je dat voor, na of op de dag van de eisprong? :
Bij mij komt eggwhite altijd ruim voor m'n ei (soms wel 5 dagen) en schijnt zelfs dat je het na je ei kan krijgen dus ga daar niet teveel op af.
schijndelsvolk, je kan gewoon een nieuwe halen hoor, zelf begin ik meestal pas op dag 7 met serieus tempen, die eerste week is vaak toch nog niks te zien.. mariekepieke wat is bij jou egwhite? dat hele dunne slierterige of bedoel je echt dat mega dikke? want na mn eisprong is het bij mij altijd heel dik wit, en daarvoor nog dun.. schijnt ook per vrouw te verschillen hoor meissie, gefeli met je zwangerschap en fijn dat je zus wel in belgie terecht kan! mirre klus ze vandaag! en kan me heel goed voorstellen dat je de dag dat je uitgerekend bent, moeilijk vind. bij ons is dat 1 oktober dus die dag moet nog komen... cindy als je die van de kruidvat eens probeert, die schijnen heel gevoelig te zijn? maar eens streep is toch een streep zeggen ze he! zo, ben ik weer een beetje bij? hoop het.. vandaag geen kaartje, nog steeds geen eisprong maar wel weer mn normale temperatuur van vóór de miskraam.. 36.6 en dat is wat ik altijd heb.
Ha meiden, Dit is mijn kaartje van vandaag. Mijn temp is weer 0,1 graden lager. Ik ben vandaag een dagje vrij en ben even de stad in geweest voor een andere thermometer. Op advies van Roses heb ik nu de Braun thermometer. Ik ben zo benieuwd of deze een andere temp aan geeft. @Jenny72, welke thermeter heb jij nu? @Indigo, het is inderdaad nu afwachten wat mijn temp gaat doen. Als mijn temp ineens omhoog schiet moet ik dezelfde ochtend nog eens bloed laten prikken. Als ik dat heb gedaan moet ik weer een afspraak maken met de gyn. Daar krijg ik dan de uitslagen van het bloed, en dan hoor ik wat we verder moeten doen. @Cindy31, ik ga voor je duimen hoor meid. Spannend! @Mirre, ik begrijp echt dat je gevoelens nu heel dubbel zijn. Je test is positief en het is vandaag de dag dat je uitgerekend zou zijn. Het zal vandaag echt een rot dag voor je/jullie zijn, wat te begrijpen is. Bij ons is dit 21 maart a.s., dus dat zal ook nog wel even een rot dag voor ons zijn. liefs Divi
Thanks meiden voor jullie antwoord, ja ik ben echt nog een leek hoor wat dat betreft... Dus temp van dag 1 tot de laatste dag van de cyclus hihi Maar ga straks snel een nieuwe halen hihi Zodat ik weer vrolijk verder kan gaan! Thanks!
hey meiden ik lees jullie zometeen eventjes bij. Ik heb net een ovutest gedaan maar het streepje is nu weer veel minder duidelijk als gister... Ik heb gister nu 3 dagen ook de clearblue gedaan dus... als ik op de dikte van de streepjes af zou gaan, zou ik gister dus een positieve ovutest gehad hebben. Om maar niet te spreken over de strips van matcare, die geven nauwelijks een streepje.... ik ga kijken of ik nog weer ff een digitale camera kan lenen, ik denk dat ik jullie hulp nodig heb......*zucht* had ik nou maar toch die digitale ovutests gekocht.......
Hoi dames nou vandaag voor nog een folikelmeting, en raad eens hij zat er nog maar op punt van springen. dus er werd even gauw het advies gegeven om vandaag te klussen nou dat hebben we dan maar gedaan he. Dus nu zitten we weer op het wachtbankje. Lieve Mirre ik kan me voorstellen dat je je vandaag vreemd en raar voelt zo, dat zou ik ook hebben maar het komt goed wij denken aan je! Roses ja die digitale zijn erg handig hoewel er ook 1 van matcare in mijn album staat en die was duidelijk positief maar echt pas op de dag zelf. De rest van de dames succes! jennie72
ik vond onze oude digi nog in de la, en heb er een foto mee gemaakt. Jammer genoeg kan hij niet scherp stellen van dichtbij. De bovenste test is dat 14 en de middelste dag 15 en de laatste dag 16. Wat denken jullie, kan ik er van uitgaan dat dag 15 een positieve ovutest was?
@rensie, inderdaad het beginnetje is er weer, veel succes met klussen! Ga je ook nog ovutesten er bij gebruiken of niet? Kan me voorstellen dat dat te duur wordt! @indigo, jij gaat lekker meid, veel plezier met klussen! @olga, hoe is het met jou? Komt je ei al in de buurt? @tijgertje, lijkt wel een achtbaan dat kaartje van jou het begint nu wel spannend te worden he! @zico, dat is in ieder geval duidelijk dat je eitje geweest is! Lekker op het wachtbankje nu! @me2, jouw kaartje is ZO mooi! Lekker constant, ziet er heel goed uit. Lekker hoog blijven hoor, en dan volgende week mooi posi testen! Zou wel toevallig zijn he, als het wéér in ronde 6 raak zou zijn @cindy, spannend hoor, hopelijk test je met CB duidelijk posi! Succes met wachten @mirre, wat fijn dat je een posi ovutest hebt zeg! Lekker klussen dus, als je daarvoor in de stemming bent . Heel veel sterkte vandaag, zulke dagen zijn niet leuk! @mariekepieke, zou je gister je ei gehad hebben? Wel een mooi dalletje er voor! Spannend dat afwachten he @divi, goede keuze! Veel plezier met je braun, ik denk dat je er veel plezier van zult hebben, hij is echt fijn in gebruik! @jennie, wat fijn dat je eitje op springen staat! Dat klopt dus wel vergeleken met je posi ovutest. Goed dat je nog hebt kunnen klussen, je hebt nu dus zeker nog kans
Me2, net als jij heb ik dus deze keer ook geen zere borsten na mijn eisprong en normaal gesproken wel (als ik eisprong had) Ik hoop dat dit voor ons beiden een goed teken is! Meissie, ik heb van jou nog geen berichtje in het 'ik ben zwanger' topic gezien? Mirre lieverd, ik vind het eigenlijk alleen maar heel mooi dat je vandaag een posi ovutest hebt. Voor jullie misschien een beetje dubbel gevoel, maar misschien is het toch wel een soort 'boodschap'. Over twee weekjes ongeveer weet je weer meer...Knuffel voor jou! Mariekepieke, zo te zien is je ei op komst he! Roses, ik heb alleen ervaring met de matcare strips. Daarmee had ik vorige ronde een paar keer een iets duidelijker streepje en daarna opeens weer weg. Ik dacht toen dat ik mijn ei had gehad, maar dat was dus nog niet zo omdat ik een week later toevallig testte omdat ik eggwhite had en toen was die streep dus echt duidelijker als die andere. Ik kan je foto's eerlijk gezegd niet zo goed beoordelen. Liefs Olga
Ik ben zelf niet zo'n fan van de matcare strips en cassettes. De gewone midstream testen werken bij mij het beste op die naderen krijg ik nauwelijks een streep. En ik ben een zeer ervaren gebruikster na een jaar. VAn die digitale CB vind ik het nadeel dat je je ei niet goed aan kan zien komen doordat er streepje steeds donkerder wordt zoals bij een gewone test.
Morgen doe ik eens met ochtendurine de kruidvat test. Heb deze week 2 x met middag urine gedaan, en toen kwam er een licht streepje, ben benieuwd morgenvroeg. Laat het jullie meteen weten!
Hallo temp meiden, Ik heb gisteren m'n temp ook weer opgenomen. Ik was toch wel nieuwsgierig! Ik begin elke dag te tempen tot m'n ei komt vanaf dag 13. Weet iemand hoeveel temps je op moet meten voor je ei zodat FF een kruis geeft? Iedereen succes met klussen/wachten/testen! Liefs Evi
@ Lentefee: bij mij is eggwhite echt net als wanneer je een ei openbreekt redelijk dik en plakkerig.... Jekkie, klinkt dat ranzig.... @ Roses: ik ben nu ook zo benieuwd wat m'n temp morgen doet Kweet niet of ik m'n ei gister heb gehad. Had vanavond wel veel kramp, maar dat heb ik vaker. @ de rest: allemaal dikke knuffel, ik vind jullie een super stel meiden! Ben alleen niet zo'n trouwe reageerder, maar denk wel aan jullie en kom altijd ff loeren hoe het ervoor staat....