Eeen goede morgen dames, hier mijn kaartje weer, ik heb hem toch echt gehad nu. Eindelijk. Dus weer op die wachtbank he, wie zitten er daar nog meer? Evi27 dat duurt 3 dagen een steeds oplopende temp, dan geeft die je ei wel aan. tot vanmiddag dames! jennie72
Ik zit op het bankje, Me2, Mirre en nog wel een paar geloof ik. Vandaag ik ook weer mooi hoge temp, dus gaat lekker. Meissie ik ga gelijk even kijken bij 'ik ben zwanger'. Groetjes Olga
@jennie, wat fijn dat je je eitje hebt gehad! eindelijk @olga, lekker hoor een hoge temp! houden zo he Hier weet ik het eigenlijk nog steeds niet. Ik heb er maar een positieve ovutest van gemaakt, omdat het streepje het donkerst is dan de dag er voor en een dag er na. Maar nu is mn temp nog niet echt denderend omhoog, misschien komt dat morgen dan? Ik hoop het [-o<
Had weer een positieve kruidvat test, iets duidelijker, maar nog wel wat lichter. Maar er staat een lichtblauw lijntje. Temp is nog het zelfde, dus denk echt dat ik zwanger ben.
@cindy, ik zie het lijntje ook! Over een paar dagen zou hij dan wel donkerder moeten zijn! Ik ga je alvast feliciteren! van harte meid
Cindy, je bent echt wel zwanger hoor. Super meid! Je hcg stijgt misschien niet zo snel, vandaar dat de test licht blijft. Komt morgen vast goed bij de cb. Heerlijk zeker... Olga
Geweldig gewoon! Is dat erg als mijn HCG niet zo snel stijgt. Ga volgende week ook bij de dokter langs.
Geen idee ben nog nooit zwanger geweest. Maar het zit er en is genoeg voor een licht streepje, dus het zit echt wel goed denk ik. Ga lekker genieten van je geluksgevoel meid... Ik ga werken, Olga
Goedemorgen Zo we hebben 1 maart weer overleeft! Tot aan naar de tandarts gaan aan toe... , maar ook nog geklust! Zit op dag 16 en m'n temp is van 36.5 naar 36.8 gegaan dus ik denk dat de sprong heeft plaatsgevonden. Nou maar hopen dat de duikplank een flinke was en de zaadjes hoog/schoonspingers zijn! En anders vandaag m'n lieverd nog maar eens lief aankijken. Cindy Alvast een voorzichtige felicitatie. Op naar steeds een donkerder streepje! Jip Olga Ik sluit me ook aan op het wachtbankje en hopelijk met z'n allen voor de laatste keer! Jennie Goed zo dat je nog op tijd heb kunnen klussen. Zo zie je maar 28ste een smiley en 1 maart stond op punt van knappen...er zit dus echt nog wel ff tijd tussen. Me2 Je gaat wel lekker hoor! Alle anderen die gisteren ook met me meeleefde ..thanx knuffel! Liefs Mirre
Cindy van harte gefeliciteerd! Mirre denk aan je! (ook al ben ik hier niet zo vaak) Succes vanavond met je mannetje te verleiden Jennie duimen! Mijn duimen draaien voor de wachtende meiden! Dikke knuff voor de meiden die ongie zijn geworden.
goede morgen meiden Jennie: o heerlijk dan konden jullie toch nog tijdig klussen! Olga: succes op de wachtbank Roses: hoop dat je vlug wat duidelijkheid omtrent je ei krijgt! Mirre: kan me voorstellen dat het erg dubbel is.......sterkte meissie..... Alle andere natuurlijk ook weer heel veel succes! Twinny
Hier mijn kaartje. Belooft niet veel goeds die stijging: hoe hoger de temp des te harder gaat hij waarschijnlijk duiken...en ik heb gisteren wel 5 wijn gedronken, daar kan die hoge temp ook van komen (zat in een dipje en ben toen lekker met mijn man even wat gaan drinken!)
Me2 Snap niet goed waarom een hoge temp niet veel goeds zou betekenen... beter hoog, dan laag toch. Vind het er nog steeds goed uitzien!
@Cindy gefeliciteerd! Hier is mijn kaartje weer....ik vraag me af waarom ik denk dat ik mijn eitje gemist heb....toen ik ziek was....nu is mijn temp iedere keer rond de 37 ... Ach ja misschien een volgende ronde beter....ik zie het wel over 2 weken.
@me2, die hoge temp kan daar zeker van komen (van de alcohol) ik had dat van de week ook, scheelde mij ongeveer 4 tiende. maar als hij morgen weer terug zit op 37.0 kan je hem toch altijd op discarded zetten? Ik vind je kaartje echt niet slecht hoor Succes met afwachten!
Omdat als hij zo ontzettend hoog is, alleen maar naar beneden kan.... Da's waar maar dan moet hij daarna wel 9 maanden op 37,0/37,1 blijven hangen Maar goed, voel deze ronde HELEMAAL niets...(toen ik zwanger was had ik hele pijnlijke (.)(.)....)
Klopt Me2, maar als ie iets naar beneden gaat tot aan de 37 is er toch niks aan t handje. Maar nu begrijp ik wat je bedoelde thanx