haha ja idd, dan moet hij wel met een 9mnd blijven hangen, er zijn trouwens wel meer meiden die helemaal niets voelen! ennuh, elke zwangerschap is anders Ik duim voor je meis!
goedemorgen allemaal... nou nou.. ik zie hier alweer interessante kaartjes hoor! Roses.... ik hoop dat je een superdikke positieve ovu test hebt, die heel duidelijk is! Allemaal nog van harte bedankt voor de bemoedigende woorden n.a.v. gesprek in het ziekenhuis. Vanmorgen ben ik ook ongesteld geworden, dus de volgende ronde is weer in het vizier! Ik hou het op advies van het ziekenhuis even voor gezien met de tempkaartjes, omdat die altijd duidelijk aangeven wanneer ik eisprong heb en omdat ik een vrij regelmatige cyclus heb. Maar ik kom hier nog wel steeds om het hoekje gluren hoor...... (hoezo verslaafd)... Vanmorgen begon ik automatisch toch te tempen... Dat zal me nog wat worden elke ochtend Iedereen op de wachtbank heel veel succes met wachten!
heeeeeee shit wat balen ingie! Ik zag het toch wel positief voor je in, je had een mooi kaartje, jammer genoeg zegt dat niet altijd wat...... Mijn duimen draaien weer voor komende ronde! Dat zal inderdaad moeilijk worden om niet te tempen haha Het is natuurlijk wel een gewenning geworden! Ik zou zelf ook maar 3 maandjes tempen, om te kijken of ik wel een eitje zou hebben, maar blijf toch maar doortempen omdat ik hem steeds op een andere dag krijg....
Ik temp al 10 maanden, kaartjes zijn allemaal even voorspelbaar (op 1 na dan want toen was ik zwanger ), maar ik kan het gewoon niet laten....en ik word er ook niet gestrest van.
Ik vraag me het volgende af.... Al mijn tempkaartjes zijn zo ontzettend verschillend. Een eisprong heb ik , maar verder zie ik weinig overeenkomsten. Heeft iemand een idee hoe dat komt? Van de week zag ik het kaartje van Katootje en daar zie je echt overeenkomst in bij iedere cyclus. Liefs Mirre
Oke ben niet de enige dus Dat stelt me weer een beetje gerust. Sleep ze a.s. donderdag wel mee naar de gyn, maar lees hier ook steeds vaker dat er amper naar je temp kaartjes gekeken wordt.
Mirre, al mijn temp kaartje zijn ook anders. Behalve dan dat mijn ei en mijn luteale fase bijna altijd hetzelfde zijn, is de curve elke keer anders.
Pfff..gelukkig kreeg het al benauwd. Denk dalijk ligt het daaraan. We wachten gewoon nog geduldig (ahum, ahum) af.
hoi meiden ME2: ik had op dag 10 ook opeens een daling en toen ging ie toch weer omhoog, dus een kleine daling is geen ramp hoor! Ik blijf voor je duimen! Ingiemoppie: succes met niet tempen! Ik ben nog 2 1/2 wk doorgegaan na dat ik wist dat ik zwanger was! Kon niet laten geloof ik.......... Monika: lijkt net alsof je ei of gister of afgelopen maandag geweest is. Wacht maar eens af wat de temp. morgen gaat doen!
Goedemiddag ladies! Nou, zou ik dan vandaag mijn ei hebben? Enne Cindy, ik zie een streep hoor, gefelicitaart!
hoi meiden Cindy: ik heb nog ff naar je testen gekeken. ZIe inderdaad een heel licht streepje op de kruidvat test. Die van de clearblue mag je volgens mij niet mee tellen, want is dat niet de test streep van de digitale test? HOop zo voor je dat je snel een duidelijke streep hebt! Twinny
Hier net een ovutest gedaan, maar er was bijna geen 2e streepje te zien, dus dan ga ik er maar vanuit dat ik op dag 15 een positieve ovulatietest gehad heb... dat was het dikste streepje van alle testen....
Hoi Meiden mijn kaartje voor vandaag... @jenny, wat fijn met je ei geklust! @roses, ga denk ik geen ovutesten gebruiken, geen idee vanaf wanneer ik dan zou moeten doen... als ik weer zo'n rot cyclus heb kan ik er wel 45 nodig hebben, is mij te prijzig.... @? weet niet ,meer wie er zwanger was, maar wel dat het er een was, gefeliciteerd liefs rensie [/url][/img]
Ik heb nu een nieuwe neer gezet, met ook de ovutest er bij van vandaag. Deze foto is wat duidelijker! Wat denken jullie? Is mn ei in aantocht of inmiddels geweest? Ik zelf denk dag 15
@rensie, ja 45 is inderdaad wel erg veel! Zou ik ook niet doen nee... Succes in ieder geval, je hebt een mooi beginnetje!
Hai roses, Dag 15 ziet er mooi uit. Moet het streepje bij CB ook net zo donker of donkerder zijn? Ik heb alleen matcare strips namelijk. Als hij dag 15 positief is, dan kan je ei natuurlijk nog wel iets later gesprongen zijn. Ik hoop dat je temp snel omhoog gaat. Olga
ja klopt bij CB ook net zo donker of donkerder. Volgens mij is hij op dag 15 ietsje lichter... maar misschien heb ik dan net mn LHpiek gemist denk ik.... Ik hoop dat mn temp morgen flink omhoog gaat, ik denk dat mn eitje vandaag gesprongen is...