Die tel ik ook niet mee, maar heb 2 gewone van CB gehad, waar een licht kruis op kwam. Ben benieuwd of de digitale morgen positief is.
Lieve meiden, Het is lang geleden dat ik hier mijn kaartje heb gepost, maar ik dacht deze ronde toch maar weer eens te gaan tempen. Zeker omdat ik bezig ben met acupunctuur, onder andere om mijn cyclus een bepaalde regelmaat en rust te geven. Daarom wilde ook mijn acupuncturiste graag dat ik het nu weer eens geen bijhouden. Aanstaande maandag worden ook nog de zaadjes van mijn mannetje getest. Dus het is een spannende tijd...
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik heb vanmorgen getempt met de nieuwe thermometer. Wat een wereld ding is dat zeg! Bedankt Roses! Ik hoop dat nu mijn temp eens een keer omhoog gaat. Liefs Divi
@Roses, Nou dat kan je inderdaad zeggen ja dat die thermometer erg snel is, jeetje. Ik stond er echt van te kijken dat de 10 seconden zo snel om waren hihi. Hé nu al hihi Beter dan de thermometer van de kruidvat. Nu duurt het een minuut, met die van het kruidvat leek het wel of het 5 minuten duurde. Nogmaals harstikke bedankt voor de tip! @Jenny, Jij hebt een mooi kaartje zeg + een positieve ovu test en je temp is omhoog en optijd geklust, dus ik ga hard voor je duimen hoor liefs Divi
Hoi Divi bedankt he we zullen wel zien. Het is geen garantie he. Het si zoiezo al een wonder. Wij duimen ons rot en houden moed! Maar is lief dat je zo aan me denkt. jennie72
Hoi hoi meiden donderdag 1 maart zijn we naar het ziekenhuis geweest ik heb het verhaal uitgelegd over de prikpil en de pil bla bla en ook over dat ik zeer onregelmatig menstrueerde varieerend tussen de 24 en 35 dagen heb toen ook mijn tempkaartje laten zien heb van de gyn te gehoren gekregen dat ik GEEN eisprong heb en dus ook niet aanmaak. Dus ik heb de medicijnen ook gekregen clomid 50 mg daar moet ik zaterdag mee gaan beginnen En 5 maart moet ik bloed gaan prikken om te kijken om te kijken of er wat aan de hand is met mijn hormonen En 12 maart moet ik weer terug naar de gyn dan gaan ze bij mij een echo doen dan gaan ze kijken of er met die medicijn een eitje gaat groeien Vind het zo eng ik wist niet wat ik hoorde veel liefs een verdrietige tijgertje23
Tijgetje, he meis wat een k*t nieuws om te horen! wat moet jij nu een rotdag hebben! Maar wees blij dat je naar de gyn ben geweest en niet nog een jaar door heb geklust terwijl er in jouw lijf niks gebeurde (ik bedoel je weet het nu en kan hopelijk door de clomid er iets aan doen) Natuurlijk willen we allemaal dat ons lijf het perfect doet en eigenlijk gaan we daar allemaal vanzelfsprekend vanuit... maar helaas is dat niet zo.. hopelijk kunnen ze wat vinden met je hormonen en slaat clomid goed aan vind het echt heel rot voor je meid! kan me jouw kaartjes niet uit mijn hoofd voor de geest halen, kwam met je tempen een verhoging/ei eruit? gaf ff je een kruis? heel veel succes met het verwerken van dit nieuws en hoop dat je er snel met frisse moed ertegenaan kan! dikke knuffel van rensie
Hoi Rensie Ja heb zowat de hele dag gehuild we zijn toen ook naar me ouders geweest om te vertellen ze schrokken best mijn moeder vertelde me dat ze vroeger ook aan de clomid moest maar ze zei tegen me dat het ook snel kon gaan dus ik wacht maar eerst af van die uitslag van bloed en dat de clomid iid gaat aanslaan want ben er nog best kapot van liefs tijgertje23
He meis, misschien gek maar toch een geruststelling dat je moeder ook clomid heeft gehad, dan weet je zeker dat het goed kan gaan (anders was jij er niet, toch) oke het is een kleine geruststelling, maar misschien toch iets... meis, ga lekker slapen en rust lekker uit heeeeeele dikke knuffel rensie
Ja je hebt gelijk Ik moet nu eigenlijk positief zijn en blijven misschien valt het straks wel allemaal mee Slaap lekker liefs tijgertje23
welterusten en inderdaad positief denken, hoe moeilijk dat ook is als je net dat nieuws heb gehad.... every cloud has a silver lining...
Goedemorgen Tijgertje Probeer positief te denken ...nu weet je tenminste wat er is (en aan gedaan kan worden). Succes met de Clomid en wie weet gaat het nu allemaal wel snel, ik duim voor je! Mirre begrijpt er geen bal van Eergisteren posi ovu test en een temp van 36.5, gisteren temp 36.8 dus Mirre ....ei geweest. Maar nu temp ik vanmorgen gewoon weer laag. Ik denk dat m'n ei nog niet gesprongen is!Nu pas gaat komen dus blijf maar gewoon doorklussen.Ik dacht altijd binnen 24-48 uur na de piek, maar bij mij 'lijkt' dat langer te duren. Krijg zo langzamerhand het idee dat 'het' probleem daar ook wel eens in kan zitten. Een eisprong 'pas' op dag 17 of 18 en dan ongesteld worden op dag 25....da kan niet goed zijn volgens mij Donderdag gyn ....die mag het me haarfijn uitleggen. Liefs Mirre
Hier ben ik weer. Nou nog 1 temp van 36.6 en ik heb mijn kruis te pakken morgen. Eindelijk dat gaat wel goed gelukkig. Tijgertje wat naar nou maar veel vrouwen staan op de clomid ja ik weet dat het geen troost is maar ik moet er zelf waarschijnlijk ook aan. Ook al krijg ik iedere maand netje een eisprong. Dus begrijp het wel. Maar blijf positief straks heb je wel een mooi ei. En eerst niet dus alle kans he. Mirre ook jij veel succes bij de gyno! dan heb je als je 25 dagen hebt wel een korte cylcus ja, heb je dat wel eens meer? succes he groeten jennie72
nou Mirre, dan kan ik je de hand schudden, ook hier wil de temp niet omhoog. grrrrrrrrr rot ei spring nou eens! Ik weet het ook niet meer.....
Tijgertje: wat een rot nieuws. Zoals de andere dames al zeiden: positief blijven. VAak is clomid net dat ene zetje dat je lijf nodig heeft!. Zoals ik gisteren al voorspelde..dikke daling vandaag...blazen jullie mee dat hij morgen weer hoog is?
goodmorning! bij mij geen nieuws...behalve dat ik gister resultaat van pendel kreeg (voor t eerst), mei meisjes... sneller zou leuk zijn, maar voor mei teken ik ook hoor! MIRRE die luteale fase lijkt me inderdaad te kort, hopelijk kan de gyn er wat mee... ben benieuwd, de mijne is ook korter dan 14 dagen... jenny op je innestelingsdipje na je temp nu hoog houden hoor! ROSES kom op meis, schiet dat ei...anders zit je straks ook in zo'n lange ronde... en da's niks hoor! liefs rensie [/url][/img]