Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me2
    jou bijna vergeten... omhoog die temp meid, we willen geen :evil: :evil: zien!
    ppffff omhoog!

liefs rensie

2. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0

Nog niet veel te zien.
    Sorry maar ik moet nu weg, reageer later even.

3. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Me2 omhoog die handel morgen het kan nog steeds. Ik blaas mee,
    blaas, blaas, blaas, blaas, blaas.
    Roses jammer dat je je ei nog niet gehad hebt, komt wel goed. vervelend he dat gewacht waar je niks kunt doen. Ik ervaar dat net zo. :rolleyes:
    Op naar morgen en dat ei van je! succes he. :thumup:
    jennie72

4. Niet meer actief

ik heb vandaag een verhoging van 0.2 graden, jeetje dat kan toch niet al mn eisprong zijn?
    ik heb ongeveer 14 dagen geleden mn miskraam gehad, en heb normaal pas mn eisprong op dag 20 ongeveer.

even afwachten wat mn termp morgen dus doet, mischien is ie dan wel weer lager en was het toch geen eisprong..
    want eh, geklust hebben we niet!
    :(

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hallo meiden

Roses: denk ook dat je eitje geweest is, dus alvast veel succes op de wachtbank....

Tijgertje: tjee meid wat schrikken! Hopelijk slaat de clomid gewoon goed aan en heb jij volgende cyclus een mooi eitje!

JOsien: welkom terug en succes.....

ME2: ik had op dag 10 ook een dipje, dus wie weet! Hoe lang was jou luteale fase ook alweer? Ik ga heel hard blazen hoor!

Cindy: veel succes met de digitale test

Alle andere natuurlijk ook veel succes......

TWinny

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Me2: zag trouwens dat toen je zwanger was je ook zo laat een dip had, dus kan echt wel de innesteling zijn...........spannend hoor!

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Vandaag is mijn temp 0,2 gezakt en heb ik spotting...heel licht bruinverlies.....afwachten maar denk ik

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mirre: het kan hoor met zo'n korte fase na de eisprong. Mijn cyclus was 30 dagen en op dag 29 ei... geloofde dat natuurlijk niet, maar de echo bevestigde het toch echt...

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Twinney: klopt ik had toen ik zwanger was op dag 11 een dip naar een ongi temp. Dag erna was hij weer hoog en toen testte ik en bleek ik zwanger....het kan dus inderdaad nog maar reken er niet op. Mijn lf is 11/12 dagen dus verwacht maandag of dinsdag de duivels...

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Lieve Meiden,

Dit is mijn kaartje van vandaag. Mijn temp was vanmorgen weer 0,1 graden hoger. Zou mijn eitje nu gaan komen? Wat denken jullie?
    Ik heb af en toe wel een steekje links in mijn onderbuik.

@ Me2, Meid ik vind het spannend worden hoor. Ik ga heel hard voor je duimen.
    @ Roses en Mirre, bij mij wil het eitje ook nog niet zo :(
    Mirre ik hoop dat de gyn je meer duidelijkheid kan geven.

Veel liefs van Divi

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hallo dames
    hier de eerste keer mijn kaartje deze maand.. normaal pas eisprong rond dag 18 dus zal deze maand ook wel even duren

12. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    De digitale test zei ZWANGER! :)

Wat een speciaal gevoel...

Jippie, hopenlijk blijft alles goed gaan!

13. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Cindy31

Meid van harte gefeliciteerd!
    Geniet ervan!

Heel veel liefs Divi

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Cindy, kun je het nu eindelijk geloven meid! Hardstikke goed hoor, nogmaals gefeliciteerd!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    van harte Cindy!

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @me2 blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

17. Niet meer actief

hoi meiden!
    Poeh hee, moest ff 22 pagina's lezen, ben er een uurtje zoet mee geweest, haha!
    Heb even een beetje afstand genomen van dit topic, maar kon me vandaag niet meer beheersen!Ff offtopic, ben donderdag naar de gyn geweest.Alles zag er goed uit, zo op het eerste gezicht.Mannetje mag eind deze maand weer zaadjes inleveren.Kleine domper:Mits er geen afwijkingen gevonden worden gaan ze ws nog ruim een jr wachten met behandelen.Ze willen dat we het eerst 2.5jr zelf geprobeert hebben.Sorry hoor, maar als je naar de 1e zaaduitslag kijkt(onder banner) zakt je broek er toch gewoon vanaf?!Maar de gyn. vond die uitslag volgens mij nog wel meevallen.De aantallen waren welliswaar aan de lage kant, maar de goede zwemmers zwommen prima meldde de gyn ons.Zou nu bijna gaan hopen dat de volgende check nog slechter uitvalt,dan moeten ze toch wel actie gaan ondernemen, zou je denken.. Weet niet wat ik er van moet denken... :(

@Katootje:zwaar k*t dat je ongi bent geworden.Weet ff niks meer te zeggen, maar ik baal met je mee hoor!
    @Me2: wat een nare daling zeg, maar dit had je met je zwangerschapskaartje toch ook?Dus ik duim heel hard voor je!
    @Cindy:van harte gefeliciteerd meid!
    @Mirre:hoe gaat het met Mirrepirre?!
    Sorry, ben de rest ff vergeten, mijn hersentjes zijn moe van al dat teruglezen ;)

18. Niet meer actief

Nog ff vergeten:Ik heb deze maand ws. een megavroeg eitje op dag 10 gehad...Dus dat wordt ws een cyclus van 25 of 26 dagen.Heb nl een vrij lange lutheale fase.Banner klopt voor geen meter!

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    hoi dames

ik was nog vergeten te vertellen ik mocht gewoon met tempen doorgaan
    dat vond ze juist heel erg goed want dan hadden zij ook meer inzicht erop

dus hier is mijn kaartje ziet er weer raar uit hoor

20. he tijgertje,

kun je in ieder geval in je kaartje zien of je clomid aanslaat...
    liefs rensie

Deel Deze Pagina