is het nieuws al een beetje aangekomen/? heb je het al een beetje een plekje kunnen geven? knuf rensie
Haai meissies, nou Cindy, nu dan nogmaals JOEPIE! Gefeliciteerd! Ik hoop zo dat we je allemaal snel mogen volgen. Enne Tijgertje, mijn hubbie zegt altijd: het glas is halfvol of halfleeg.... Positief blijven meid! Hier mijn kaartje: Heb m'n ei volgens mij gister gehad, en loop vast op de zaken vooruit om vanavond nog ff lekker te klussen Dikke knuffel voor iedereen hier!
Hmm mijn bruinverlies, werd een beetje roze verlies eerder vanavond. Net niks meer te zien. Maar mijn buik voelt niet als ik moet ongi worden....het voelt anders....raar
Dag dames hier mijn kruis wat ik al had gedacht. Hij is geweest.En nu maar weer wachten he. Monika dat klinkt toch goed hoor spannend wanneer ga je weer testen?\
Goodmorning Mirre slaapt slecht (again) dus de eerste op deze zondagochtend. Temp vanmorgen 36.8 dus kan ervanuitgaan dat m'n ei echt gisteren geweest is! dag 15 36.8, dag 16 36.5<dat was gisteren, en nu dag 17 36.8. Zie een enorme punt/piek in m'n tempkaartje..hihi dat heb ik anders nooit..... Cindy Fijn he zo'n digitale test! Het voelt dan veel echter zo voelde het voor mij en je mannetje zal er ook erg blij mee zijn Carmen Mirrepirre kijkt uit naar a.s. donderdag en slaat de maandag en dinsdag liever over (veel ellende met werkgever/bedrijfsarts ivm ziek zijn...moet dinsdag naar UWV keuring/second opinion, opzich gaat dat wel mits ze positief aan mijn kant staan ..niet anders besluiten, want er hangt veel van af...zowel qua gezondheid als m'n baan. Maar dit was ff off-topic, levert wel veel stress en verdriet Back to Mirre en kinderwens ben gewoon erg benieuwd hoe het donderdag bij de gyn zal verlopen. Fijn je hier weer eens te zien meis! Al zou ik je liever zien in de zwanger-topic..., maar je weet het nooit he..met dat vroege ei!? Mariekepieke We lopen bijna gelijk. Ik heb gisteren -denk ik- nu ook eindelijk m'n ei gehad *dag 17*.Idd hopen dat we allemaal Cindy mogen gaan volgen! Me2Ben erg benieuwd wat de dag/temp van vandaag je gaat brengen....Pffffffffffffffffffffffff blaas! En voor alle anderen ook met jullie leef ik mee! Liefs Mirre
hmm ik snap er niks van,.... gisteren vruchtbaar slijm ( zat iets roze bloed bij? herkenbaar voor iemand?) en steken in mijn liezen.... wees op eisprong maar ovulatietest was maar een heeeel vaag streepje en mijn temp is gisteren ook niet echt naar beneden gegaan wat voorheen wel altijd was.. vandaag temp best aan de hoge kant ( zie kaartje) zou ik nu al mijn ei gehad hebben? heb hem normaal pas op dag 19.... misschien lichaam van slag door foute innesteling? Nou ja afwachten maar dus
berna1981 Ik heb ook wel eens slijm en licht roze verlies een paar dagen nadat ik ongesteld ben geweest Bracht me ook in de war, maar was echt nog geen eisprong bij mij..denk ik. Gewoon doorgaan met tempen en ovulatie-test gebruiken. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar ik denk dat je ei nog niet geweest is hoor. Mirre
aa oke ik ga gewoon door met alles ( tempen testen klussen hihi) Wie weet zakt ie morgen je temp kan denk ik ook door andere invloeden een keer hoger zijn of niet?
Temp kan hoger zijn door bijv minder goede nachtrust, een drankje gedronken of verkoudheid etc. Gewoon lekker doorgaan en morgen kijken hoe je temp is.
Hoi dames toetsen bord viel uit vanmorgen had nog meer willen zeggen. Carmen: Raar dat ze jullie nog langer laten doorlopen, is wel frustie denk ik he. Bij ons hebben ze gelijk actie ondernomen maar dat zal voor iedereen en overral misschien anders zijn denk ik zo. Ik hoop voor je dat het toch zo lukt, houd moed! en eens zal je ook mammie worden. Mirre ja dat is ook zo, ach ja komy toevallig zo uit he. Maar wel toevallig te noemen. Veel succes he!wij blijven duimen hier, toch wel weer spannend te noemen aangezien we volgens mij wel op tijd waren dus afwachten maar weer he. jennie72
Hey ladies! Goedemorgen, deze zondag morgen Ik ben flink gestegen in mn temp. Ik hoop dat het mijn eitje geweest is, maar ik werd gisteravond ook niet helemaal lekker, ik heb 2x moeten overgeven, maar daarna heb ik wel gewoon de hele nacht geslapen, dus ik weet niet of het daar aan ligt, afwachten dus wat morgen ons brengt! Ik lees jullie straks even verder bij
@cindy, wat fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt, gefeliciteerd meid! @carmen, wat raar dat jullie het nog een jaar moeten proberen! Kan je niet naar een andere gyn ofzo? @tijgertje, hopelijk slaat de clomid goed aan, en is je cyclus weer als vanouds! @mariekepieke, ziet er inderdaad naar uit dat je eitje geweest is! Hoe was je temp vandaag? @monika, wat vreemd zeg. En nog steeds een negatieve test? Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. @jennie, gefeliciteerd met je kruis, hij is mooi @mirre, fijn dat je waarschijnlijk je eitje hebt gehad, dan zitten we inderdaad lekker naast elkaar op de wachtbank! Gezellig @berna, ik ben benieuwd wat je temp morgen gaat doen! Even geduld dus @micha, nu 12 dpo, spannend hoor als je dan nog zo mooi hoog zit. Wanneer ga je eventueel testen? Ik ben benieuwd hoe het met hairdresser gaat, al een tijdje niets van haar gelezen!
Vanmorgen was mijn temp weer 0,2 gezakt, dus ik dacht dat het over was. Heb nog steeds een raar gevoel in mijn buik, maar bruin/roze verlies heb ik niet meer. Was gisteren ook maar minimaal....ik zie wel wat de dag brengt en hopelijk geen
nou dames een goede bijna middag. Hier nog eens m'n kaartje , als ik eraan denk ga ik morgenvroeg nog eens tempen, is alweer enkele dagen geleden Roses en nu mee gezellig op de wachtbank. Ik heb totaal geen klachten, raar, nikske noppes......Zal niet veel worden dan denk, of heb je pas klachten na innesteling?