Haai ladies, ik snap er ff nix meer van Ik had dus verwacht dat m'n temp vandaag omhoog zou gaan.... Ik ging om 2 uur vanacht slapen en temp altijd om 6.20 uur. Ik had verwacht dat m'n temp wel hoger uit zou vallen zeker gezien m'n korte nacht. Maar hij is gedaald : Kan dit door die korte nacht? Ik ben ff het spoor bijster hoor.... HELP! Need advice!
Lieve Meiden, Dit is mijn kaartje van vandaag. Joepie! ..... Gisteravond had ik eindelijk een positieve ovulatietest van Clearblue. De test lachtte heel hard naar mij Morgen ga ik maar weer even bloed prikken en gelijk een afspraak maken bij de gyn. Wanneer kan ik nu een kruis verwachten op mijn kaartje? @Zico, volgens mij krijg je pas klachten nadat je innesteling heeft plaatsgevonden. @Me2, ik blaas ook even mee hoor phhhffff, omhoog met die temp @Jenny, jij hebt een mooi kruis op je kaartje. Veel liefs Divi
hoi meiden Mirre: alvast veel succes deze week....... Jennie: zal een beetje blazen dat ie wat omhoog gaat..... Me2: ? Cindy: van harte meid, geniet er maar lekker van.... Roses: succes op de wachtbank... Mariekepieke: heb je wel nog op tijd geklust op deze manier.... Micha: mooi kaartje. Zijn de open bolletjes van eerder of van later tempen dan normaal..... duim voor je meid! Alle andere natuurlijk ook weer heel veel succes... TWinny
hoi meiden, divi, na 3 dagen hoger dan de vorige 6 dagen krijg je een kruis mijn ventje komt vanavond thuis na een weekend weg te zij geweest, dus aan de klus dan ik ben iets gezakt, maar lijkt me sterk dat ik voor mijn ei al zak (dat de aankondiging nu als is bedoel ik) al zou het wel super zijn als cyclus normaal zou worden... maar daar heb ik een hard hoofd in [/url][/img]
Mirre, Thanks vind hem zelf ook erg mooi ! Roses, Wanneer ik ga testen weet ik nog niet, voelde deze keer me ei, en net 1,5 uur ervoor hadden we geklust , heb ook pijn in mijn boezem en heb meer bultjes op mijn tepel vind het allemaal heel spannend worden ! Twinny, de open bolletjes in het weekend in van later wakker, en die van door de weeks zijn van vroeger wakker het gebeurt nog wel een dat ik al ver voor me wekker klaar wakker ben ! Rensie, jij heb een lange cyclus zeg ! ben je nog aan het ontpillen of is ie altijd zo lang ? Gr.
:x :x :x :x :x :x Helaas de zijn er weer. Nog een paar dagen en dan hebben we de uitslag van de zwemmers! Allemaal meer succes gewenst deze ronde als dat ik nu heb gehad. XXX Samen
Hallo, ik heb deze week niet zo heel veel van me laten horen. Nu even de belangrijkste dingen die ik heb onthouden . Carmen, ik kan er echt niet over uit de ze jullie nog een jaar willen laten proberen. Ik zou echt naar een andere gyn/ziekenhuis gaan. Kun je dat niet navragen ofzo? Tijgertje, voor jullie ook rottig nieuws he. Ik hoop dat de clomid goed werkt en snel zijn vruchten afwerpt! Succes he. Monika, wanneer was de laatste keer dat je negatief testte? Alweer een tijdje terug toch en nu voel je je anders en heb je een klein beetje bloed verloren (innesteling) Aan het eind van de week misschien maar weer eens een testje doen zeker? Mirre gelukkig ook weer een ei gehad. Ik hoop voor je dat je lutheale fase wel een beetje goed is Mirre. Nog een paar rottige daagjes voor de boeg he Hopelijk wordt het een en ander voor jullie donderdag wat duidelijker! Mariekepieke, misschien is dit de daling voor je ei. Ik hoop het voor je. Roses, je ei heeft goed geluisterd he. Nog net op tijd voordat je vent weer weg is! Micha, spannend zeg! Je blijft lekker hoog. Zico, ik heb 1 dag voor jou mijn ei gehad en ook nergens nog last van. Gisteren voor het eerst steekjes links onderin mijn buik. Nog nooit eerder gehad. Ik las altijd wel dat mensen dat hadden, maar kon me er nooit wat bij voorstellen. Ook geen zere tepels, wat ik normaal wel messtal heb Divi fijn dat je eindelijk een posi ovutest hebt gehad! Rensie, als je ei nu komt, dan zou je wel een hele normale cyclus hebben zeg! Zou natuurlijk wel heel fijn zijn. Samen, succes met wachten op de uitslag. Ik ga effe mijn temp invullen en plaats dan straks mijn kaartje. Dag Ladies, Olga
CArmen: ik vind dat nogal wat dat ze jullie zo lang laten "doorploeteren" op basis van de eerste zaadtest. Wellicht toch een ander ziekhuis opzoeken? Temp stijging bij mij deze ochtend, wel later getempt en gisteren drankje gedaan. De vooraankondiging van de duivels zijn er al dus denk dat die morgen zullen doorbreken....
@olga die negatieve test was 6 dagen terug...ik wil inderdaad proberen te wachten tot volgend weekend
Monika, ben jij niet aan clomid o.i.d voor je pco? Heb je, behalve van een 'raar' gevoel, nergens last van?
ben sinds augustus van de pil af... dus al ruim een half jaar... ik weet niet meer hoe die voor de pil was, maar volgens mij niet zoals nu
pfoeh, dat duurt nog lang zeg, knap hoor. maar ja, als er iets zit, dan geet dat toch niet zomaar we en nega testen zijn zo deprimerend , dus ik snap wel dat je nog effe wacht. succes met wachten in ieder geval! liefs rensie