Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik blijf een stippelkruis houden omdat de temp niet klopt met de positieve ovutest. Ik denk zelf dat mijn ei misschien in de nacht van zaterdag op zondag is geweest (dus dag 24) en dat ik dus maar een hele korte LH piek heb gehad.

Het kan ook nog dat mijn ei pas op dag 26 is geweest. Kan wel met de positieve test (48 uur later)

Vorige keer werd ik 11 DPO ongie, maar heb nu wel gewoon 14 dagen aangehouden in mijn banner.

Olga

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik denk dat je ei op dag 26 is geweest!

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @ Gerda
    Hé jij ook hier? Nogmaals meis, ik ga hard voor je duimen hoor!

Liefs Divi

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nee heb overgewicht en moet eerst afvallen van de gyn....

Verder last van hoofdpijn en smorgens licht misselijk...verder niks dan een raar gevoel

5. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He dames het blijft spannend hier, ME2 weet je zeker dat je :evil: eraan komen? wat zonde weer, zou het echt jammer vinden voor je had het je graag gegund hoor. Rensie je hebt inderdaad een lange cyclus zeg. Het lijkt me heel moeilijk zo, das lang wachten iedere keer. :(
    Olga ik blijf hopen voor je hoor misschien valt het allemaal wel mee dit keer en niet een te lange cyclus voor je. ;)
    En Monika ik dacht ook dat je clomid gebruikte sorry :oops: ook jou cyclussen zijn lang te noemen. Vervelend hoor voor jullie ik leef met jullie mee hoor! groeten jennie72

6. Hallo allemaal, ik temperatuur deze maand voor het eerst en begrijp het nog niet helemaal, maar dat komt vast wel.

Hierbij dus ook even mijn kaartje:

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Ben nieuw hier, deze ronde begonnen met tempen!

Dit is mijn kaartje ...

Ben erg benieuwd wat de daling betekent: ongi (maar ik voel nog niets en dat is uitzonderlijk), of zou het ook een innesteling kunnen zijn? Of zijn die ups en downs normaal ?

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    WelkomSusan71
    Het inzicht komt vanzelf wel hoor. Als ik zo je kaartje denk ik dat je dag 13 of 14 van je cyclus je eisprong hebt gehad.

WelkomSalapio
    Die daling die inzet lijkt idd een naderende ongesteldheid.
    Een innestelingsdip is meestal tussen de 5 en 10 dagen en hoeft niet perse.
    Ben benieuwd wat je temp morgenochtend doet.

Liefs Mirre

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Welkom Suzan en Salapio,

Suzan, ik denk dat je eisprong is geweest op dag 13 als je temp morgen weer hoog is.

Salapio, een daling na je eisprong kan met innesteling te maken hebben, maar dat kun je pas zeker weten als blijkt dat je zwanger bent deze ronde.

Monika, ben je al begonnen met afvallen en lukt het een beetje? Moet er veel af? Veel succes.

Mirre, als mijn ei op dag 26 is geweest, dan heb ik die dag ervoor 's morgens voor het laatst sex gehad.... Maar de dagen daarvoor gelukkig ook wel, maar ik had het liever ook nog op de dag van de eisprong zelf. Maar ja, het moet ook nog wel leuk, spannend enn lekker blijven...

Olga

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Olga
    Volgens mij is AM (ochtend sex) sterker, maar dat is een Mirre theorie-tje ;) Heb eens zitten kijken bij de dames die zwanger waren geworden en veel hadden AM sex gehad tijdens de vruchtbare periode/eisprong. Mijn theorie slaat waarschijnlijk nergens op, maar het zou verklaren waarom wij nog niet zwanger zijn, want vriendlief is geen ochtend-sexer! :p Ons temp-kaartje staat vol met PM..hihi
    Ik zal voor je duimen, maar ik denk echt dag 26 hoor

Mirre

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Er moet 25 kg vanaf, maar het valt niet mee, omdat het ook lichamelijk niet helemaal super met me gaat.

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Susan71: als je temp hoog blijft dan is je ie op dag 13 geweest.
    Salapino: bij mij betkent zo'n temp daling op dpo 10 niet veel goeds, maar je kan er altijd achteraf pas wat zinnig over zeggen.

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Me2
    Spannend nog 1 dag. Voel je al iets of nog steeds min of meer overtuigd van een naderende ongesteldheid?
    Ik duim wel voor je hoor. Vind het wel een mooi kaartje.

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mirre: ik denk dat de duivels komen hoor. VAnmorgen bruine afscheiding en wat rood bloed. IS nu weg,maar is wel een voorbode ben ik bang.

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hmmmm :rolleyes: dat zou balen zijn, maar ff afwachten zolang het nog niet doorgezet heeft is er hoop!
    Ben benieuwd wat je temp morgen doet!

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    hoi meiden

hier is mijn kaartje weer

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Monika, 25 kg is inderdaad best veel om even zomaar eraf te krijgen. Wat balen dat ze je eerder niet willen helpen. Maar wie weet test je volgende week alsnog positief; laten we daar op hopen!

Mirre, ik heb ook eens gehoord dat ochtend-sex beter is, dus vandaar dat we het deden. Was een beetje een 'moetje', maar mijn vriend vond het de moeite van proberen waard. Op een doordeweekse werkdag ben ik er normaal gesproken ook echt niet voor te porren. In het weekend daarentegen wel als je al een tijd lekker ligt te soezen.....

Me2 jaag die duivels weg! Ze mogen niet komen deze keer.

Liefs Olga

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Weer twee nieuwe tempers erbij zie ik, gezellig :D
    Welkom susan en salapio! Pas op hoor, het werkt hier verslavend ;)

@tijgertje, het begin is er weer! succes deze ronde

@mirre, nou ik hoop dat jouw theorietje werkt! VOrige ronde ochtendsex gehad, maar een foute innesteling gehad. En deze ronde gister ochtendsex gehad :) Waarschijnlijk gister mn eitje gehad dus laten we het hopen ;)

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan

Mijn temp kaartje tot nu toe.

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Hey Diddl, jammer ik kan je kaartje niet zien....

Deel Deze Pagina