@Olga, Ik had het er toevallig met mijn moeder vandaag nog over. Ik vind ook dat mijn temp laag blijft. Mijn moeder vertelde dat mijn temp vroeger, toen ik nog een klein meisje was, ook al zo laag was. Dus ik weet het ook niet meid. Ik denk dat ik morgen maar even de huisarts opbel voor de zekerheid. liefs Divi
ik voel dat het eitjestijd is. Maar neen, wil het een beetje van me af zetten, is makkelijker anders ben je er alle dagen mee bezig en nu is het lekker ontspannen. denk dat m'n eitje binnen een dag of 2 zich gaat laten ploffen. daarna is het wachten, we kunnen niet meer dan ons best doen. Temp wordt ook beinvloed denk , ben al enkele dagen niet te best.
Goedemorgen dames! Hier niet zo veel bijzonders, afwachten dus Ingrid en katootje, hoe is het met jullie?
Goedemoregn dames hier ben ik weer, ziet er ietsbeter uit nu. Maar ja al met al een vreemd kaartje wegens de batterij! ik hoop vandaag of morgen een positieve ovutest te krijgen en dat zou dan wel helemaal kloppen met wat de gyno zegd. vanmiddag voor de derde keer een follikelmeting bij de gyno. Roses weer zo vroeg he ik moet zo ook werken. Waar zijn de rest van de dames. Zico veel klusplezier he, is minstens net zo leuk. jennie72
Goeiemorgen meiden! Hier nog in afwachting van mijn eitje Tijgertje, je hebt zeker een goede kans hoor (dat weet ik omdat ik nu je klusmomenten kan zien )! Zico effe niet dagelijks tempen. Als jou dat rust geeft moet je dat inderdaad lekker zo doen. En wie weet wat voor verrassing je kaartje op het eind van de cyclus gaat zien.... Divi, van harte welkom! Ik denk dat je temp vrijdag 16 februari 36,1 is geweest, maar eigenlijk maakt het ook geen verschil voor je kaartje als je de temp zou invullen volgens mij. Want een eisprong is er volgens mij nog niet geweest. Gek dat je de 24e wel een pos ovutest hebt gehad, in je kaartje zit je qua temp namelijk nog steeds op de lijn daar. Ik denk niet dat je bloed hoeft te gaan prikken, maar misschien is dat voor de zekerheid wel het beste dat je het laat checken. Dan weet je tenminste meer. Goed dat je de huisarts even gaat bellen vandaag! Roses op het wachtbankje voor een eitje. Je eisprong zal er wel aan zitten te komen denk je niet? Jennie vandaag veel succes bij de gyn. Ben benieuwd hoe je eitje er dan voor staat. Iedereen een fijne maandag!
Hoi meiden vraagje ik zit in het begin van de cyclus altijd rond de 36,4 36,5 na mijn eisprong rond 36,8/ 36,9 nu zit ik op dag 8 en was mijn temp 36,7... iemand enig idee hoe dit kan komen? toch niet al een eisprong he? komt dit vaker voor? Morgen maar weer eens tempen de rest succes allemaal he!
Goedemorgen meiden Lief van je Olga dat je aan me denkt! Mirre heeft een druk weekend gehad, want neefje van m'n partner was er en we zijn naar de dierentuin in Antwerpen geweest. Verder is het a.s. woensdag 1 jaar geleden dat m'n schoonvader overleden is..dus daar meer met gedachte dan bij een beebje (ff) Klopt! volgende week donderdag 8 maart naar fer.arts...spannend. Kijk we wel naar uit! Tempen doe ik deze ronde ook nog, maar ik heb zo'n raar kaartje! :-k Ovulatie-testen wilde ik deze ronde ff niet gebruiken, maar heb gewoon een beetje het idee dat ik een heeeeeeeeeeeel vroeg ei heb! Misschien wel nu!? Maar wel raar 3 dagen zelfde (lage) temp!? Maybe een testje vandaag eraan wagen. Had afgelopen 2 dagen hele waterige afscheiding, lichte hoofdpijn, misselijk en enorme zin om te klussen en dat heb ik meestal met m'n vruchtbare dagen. Had op dag 8 ineensweer roze verlies (net als vorige ronde) De ongi is dan al weg...en ineens waterige afscheiding met roze, en niet na het klussen, maar ervoor al .Neem m'n kaartjes mee de 8ste en maar eens kijken wat ze ervan kan zeggen. Wat vinden jullie van dit "vreemde" kaartje? Liefs Mirre
goede morgen meiden ingemoppie en katootke: o wat wordt het spannend bij jullie....... ik ben hard aan het duimen hoor! Katootke: IS het geen idee om via een bloedtest het hcg gehalte te laten bepalen. Dat moet toch ook op een bepaalde hoogte zijn bij een "goede" zwangerschap? Verder zag ik dat veel meiden flink zullen hebben geklust dit weekend, want boel eitjes/ aankomende eitjes voorbij zien komen haha....... IEdereen weer heel veel succes.... Twinny
hallo dan.... hihi, ik zie dat er hier een aantal zijn die net als ik behoorlijk in spanning zitten. En dat voor mij, die normaal vreselijk nuchter is en vaak overal de controle over behoudt.... maar nu begin ik zo langzaam wel de bibbers te krijgen. Mijn temp is in de afgelopen 8 temprondes nog geen ene keer meerdere dagen op of boven de 36.3 gebleven en nu......... slik.....
Hier mijn kaartje na mijn miskraam. De vele rode vakjes zijn dus geen menstrustie maar een miskraam. Mijn temperatuur hersteld zich weer goed sinds drie dagen, dus hopelijk kunnen we weer snel
http://i9.tinypic.com/2wptnnn.jpg[/IMG] Hier is mijn kaartje, krijg alleen de koppeling geplaats. maar goed. het wachten is weer begonnen !
@ Ingiemoppie : oh Meis, wat maak je het spannend. En wat ziet je kaartje er goed uit. Mijn duimen draaien overuren voor je. @ Zico : Wat knap van je dat je zo weinig tempt. Petje af, meis. Het is wel een mooie V geworden. Hopenlijk de V van Victory. @ Divi : Welkom bij de Temp-dames. Ik wens je heel veel succes bij het in kaart brengen van je cyclus en hoop dat je spoedig weer zwanger zult zijn. @ Joyce : Wow, wat ziet je kaartje er ook mooi uit. Spannend he. Enig idee wanneer je er een test tegenaan gaat gooien? @ Roses : Hey Meis, volgens mij ligt je eitje geduldig te wachten tot het met een enorme explosie kan ontploffen. Ik hoop dat hij spoedig springt en je dat superei kan bevruchten. @ Jennie : Succes vanmiddag bij de Gyn. Ik hoop dat je snel een positieve Ovutest zult hebben en dat de gyn dat ook zal bevestigen. Wel vervelend dat je steeds naar het zkh moet he? Heel veel sterkte. @ Indigo : Op naar dat superei, he? Vervelend dat je zo'n lange menstruatie hebt. Heb je dat normaal altijd zo lang? @ Rensie : Op de wachtbank op weg naar het ei, he? Wat gaat de tijd dan altijd langzaam. Sterkte met het wachten. @ Cindy : Spannend hoor. Ik hoop dat je temp morgen weer wat verder de lucht in gaat. @ Berna : Ik heb ook weleens temp-kaartjes gehad waarbij de temp de eerste periode hoger was als normaal. Ik geloof niet dat je er een conclusie aan hoeft te verbinden. Ik kom in ieder geval vandaag weer even wat HcG rondstrooien, zodat er maar heel veel zwangere Huismusjes bijkomen. Haha. Ja, zo noemt mijn manneke mij op dit moment. Aardig van hem he? grinnik. Maar goed, ik hoop dat er spoedig velen van jullie naar de November Mama's mogen. Ik volg jullie verhalen nog steeds vol hoop en verwachting. Dikke Knuffel voor jullie allemaal, Marianne
Een dubbel kaartje, ik hoop dat het te zien is. De groene lijn is van nu. De blauwe van de vorige ronde met op dag 15 en 16 een pos. test. Ofwel: met deze dip kun je nog alle kanten uit. Al ga ik er maar vanuit dat het einde oefening wordt. @Twinny. Ook een goede bloedtest betekent niet dat een vruchtje blijft zitten. En wat is een goede hcg waarde. Bij de een wordt hcg nu eenmaal sneller aangemaakt dan bij de ander. Dus een bloedtest heeft voor mij geen meerwaarde.
Kon het niet laten en heb een kruidvat test gedaan. En er is een licht streepje tezien. Maar verheug me niet te veel, morgen doe ik een clearblue test digitaal. Spannend!