hoi meiden ik wil even wat melden over de mogelijke theorie van mirre wij hebben noooooit sex s ochtend en zie mijn banner! succes allemaal
@diddl, nu zie ik hem wel. Mooi kaartje! het begin is er! Nou mijn kaartje snap ik werkelijk niets van... Weer een vette daling. Ik krijg mn kruis morgen wel van ff, maar dan moet mn temp wel hoger zijn dan 36.5... afwachten dus . Ben het nou wel een beetje zat hoor, geef dat kruis nou maar gewoon dan weet ik waar ik aan toe ben. Mijn mannetje gaat straks weg voor 2 weken, dus andere kansen om te klussen hebben we niet meer.....
Dag dames hier weer een lichte stijging en omhoog die handel!. Roses vreemd hoor dat kaartje van je weet je zeker dat je je ei gehad hebt? nou misschien morgen? succes he!. jennie72
Nou Jennie hoog houden die handel mijn tem is gelukkig weer 0,3 graden gestegen geen eitje gehad nog dus!
goedemorgen, zou het dan toch? word nu wel echt nieuwsgierig.... maar ja mij kennende houdt mijn lijf mij gewoon lekker voor t lapje hier dus mijn kaartje, wat denken jullie? liefs rensie [/url][/img][/img]
ik hoop voor je dat je eitje toch is geweest en je op tijd was of dat je man supersterk zaad heeft geschoten deze keer succes straks 2 weken in je uppie, lijkt me echt moeilijk
Ik schreef ook al idd dat het een hersenspinsel was van Mirre Dat ik 'toen' ooit kaartjes heb zitten bekijken en er veel mogelijke am bevruchtingen waren.... Gelukkig dat het niet alleen het geval is dat je zwanger kunt raken van am sex, want dan waren we toch mooi in de aap gelogeerd
goedemorgen dames en meissie een dikke proficiat, hier net als meerdere op het werkbankje. Ben vanmorgend de termometer tegen gekomen. jennie hoog blijven he roses en nu terug de hoogte in en blijven dan kan het je eitje zijn. Zelf vind ik het voor mij veeeeeeeeeeeeel ontspannender zo, niet veel tempen, dan ben je niet ongerust als je eens een daling hebt. hopelijk gaat dit eens iets positief opleveren, doch de natuur kan je niet forceren, begin er wel meer naar te verlangen zwanger te zijn, doch weet ik dat dit een helse tijd wordt van braken en veel afzien, maar bekijk wat je ervoor terug krijgt.
hoi meiden REnsie: ik denk dat je nu richting je ei gaat........ klus ze meid! Me2: ik duim voor je dat duivels wegblijven en de temp. vandaag weer omhoog is..... Gerda en Olga: het ziet er goed uit hoor, volhouden nu! Mirre: lekker aan je hersenspinsels blijven vasthouden. Heb je tenminste gevarieerde sex, haha..... Micha: is de temp. nog hoor? Heb je al getest? Monika: flauw dat je eerst moet afvallen! Valt niet mee hè meis, als je niet lekker in je vel zit....... veel succes...... Alle andere meiden op de wachtbank en in de klusperiode natuurlijk ook weer veel succes..... TWinny
ik ben nu zes keer zwanger geworden van PM-sex, dus tja het is net wat jezelf prettiger vind denk ik, maar of AM echt beter is dat weet ik niet. Nou hier nog steeds niks te zien, zit nou 18 dagen na mn miakraam en nog steeds geen ei gelegd
http://i6.tinypic.com/2qc47zq.jpg Ben vandaag helemaal hieper, dat kan twee dingen betekenen of ik word morgen ongi, of ik ben hieper omdat mijn temp zo hoog is, en ik het zo spannend vind worden, vanacht droomde ik dat iemand vroeg wanneer ik was uitgerekend, en ik dacht hoe weet jij nou dat ik zwanger ben, ben in november uitgerekend, mischien wel een voorbode op wat er komen gaat !
Hier is het zoals verwacht game over. Hoewel het zeer verslavend is denk ik dat ik de komende tijd niet echt op het forum zal zijn. Mijn uitgerekende datum komt eraan en ben nu langer bezig na mijn miskraam dan daarvoor, dus houd het hier even voor gezien. Ik ga wel door met tempen want dat geeft mij niet echt stress.
Me2: wat ontzettend balen meid. Dikke knuf voor jou en laat af en toe nog wat van je horen..........heel veel succes... Micha: dat ziet er spannend uit, wanneer wilde je gaan testen?
Me2 Klote meid dikke knuffel voor jou! Succes met alles en ik hoop je snel weer terug te mogen zien op het forum, maar dan in een andere topic
zwaar kl*te Me2!Ik neem me ook telkens voor om minder op het forum te zijn, dit hou ik dan zo'n 2 wkn vol en als mijn ei dan geweest is kan ik het toch niet laten om weer langs te komen... Ik ben wel gestopt met tempen en dit geeft mij meer rust.Ik doe alleen nog ovu.tsten, maar als ik heel eerlijk ben zou ik die ook niet nodig hebben.Als ik naar mijn afscheiding kijk klopt hij altijd precies.Maar helemaal stoppen vind ik moeilijk hoor! Veel sterkte met deze teleurstelling en doe vooral waar jij je prettig bij voelt!
Ohja vergat te vertellen dat m'n temp weer iets omhoog is gegaan 36.9. Morgen 37 hoop ik M'n kaartje plaats ik niet. Mirre heeft soort van bijgeloof deze ronde en plaatst geen kaartje ...alleen als het een zwangerschaps-temp-kaartje blijkt te zijn achteraf! Duimen!
haha, wat je al niet gaat proberen om zwanger te raken!Zou wel een goeie zijn als hij echt raak is!Plaatst niemand meer z'n temp.kaartje!