Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Moet toch ergens ingeloven om hoop te houden..hihi

2. Niet meer actief

heel herkenbaar hoor!

3. Me 2,

heel veel succes en sterkte meis (ook met afkicken van het forum, is ook erg moeilijk lijkt me)
    hopelijk kom je ons snel even vertellen dat je hartstikke zwanger bent!
    liefs rensie

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou hier mijn kaartje maar weer eens....snap er niks meer van. Heb wel last van een ongi gevoel, maar nog niks te zien gelukkig.

5. klinkt raar, maar ik word er helemaal een beetje zenuwachtig van!
    het idee help, ik krijg een normale cyclus... zou wel feest zijn hoor!

liefs rensie

6. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He daar dames,
    ME2 :( wat rot voor je, ik begrijp het wel dat je wat meer afstand wilt nemen dacht er net zo over, maar kan het helaas niet laten. Succes he!
    Monika het blijft spannend bij jou wanneer ga je weer een testje wagen? ;) ik duim voor je.
    He Mirre, jammer dat je je kaartje niet plaatst volgens mij lopen we ongeveer gelijk toch? of heb ik het mis? spannend hoor zou wel gaaf zijn, ook voor jou heb ik last van blauwe duimen gekregen :) .
    Rensie aan de klus he, zou fijn zijn voor je een kortere cyclus he.
    Waar is Nies? is die op vakantie? en Indigo? en Hairdresser?
    bedankt weer jennie72

7. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    me dat is net zo balen als bij mijn ik dacht ook ga niet meer tempen en hier niet meer naar toe misschien als je er wat minder mee bezig bent. maar de eerste twee en halve week is het me redelijk gelukt ( van deze periode. tot ik medicijnen voor mijn arm kreeg en een bloeding op dag 21 en ik dacht dat het een innestelling kon zijn begon ik moed te krijgen en weer te lezen en te tempen mijn uitgerekende dag was van het weekend. ik was ook zwanger tot 10 augustus 2006 en toen misskraam heel veel gedoe en onderzoeken erna en nu nog bezig krijg nog kijk operatie in de baarmoeder waar iets zit. ze denken cyctes maar misschien wordt ik daarom wel niet opnieuw zwanger en is daar de miskraam van gekomen dat vraag ik me veel vaak af. maar ook mijn menstruatie komt vandaag weer opgang en al voor tekenen gister.nog wel getest vrijdag negatief. had beetje hoop dus begijp me wel hoop dat het haar lukt en ze toch niet zo in een dip raakt rond haar uitreken datum en maar snel zwanger worden onze tijd komt hoop ik ook nog wel .
    groetjes veel succes

8. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Nee hoor, Nies is net terug van vakantie ;)
    Zit nu op dag 80 van mijn cyclus en warempel ik had net wat bloed met afvegen!
    Maar overduidelijk geen ei-sprong gehad ( aan mijn kaartje te zien ).
    Ik heb een afspraak staan voor de 19e maart maar ik denk dat ik even bel dat ik ongesteld aan het worden ben!
    Dit omdat meestal op de 3e dag van de menstruatie begonnen moet worden met clomid.... gewoon even kijken wat het ziekenhuis zegt.
    Want wanneer ik dan weer ongesteld word is de grote vraag natuurlijk!

Dus...ik lees nog steeds mee hoor ;)
    Thanx for asking , Jennie!

9. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He Nies ben blij dat je er weer bent ;) hoe was je vakantie?
    Bne je wat uitgerust? hier nog te weinig zwangere helaas wel veel bezoekjes aan dat vervelende ziekenhuis. Morgen weer. Schiet niet zo op allemaal. Ook spannend voor jou, dag 80 pfff ik dacht dat ik het slecht had. ;) groeten jennie72

10. Niet meer actief

Vakantie was heerlijk Jennie!...En idd, dag 80 :(
    Maar goed, er word aangewerkt ;)

En jij, trek je het allemaal nog een beetje?
    Wel volhouden he?Komt allemaal goed meid!

11. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ach lieverd het komt goed maar vind het heel moeilijk. IK denk dat het weer game over is want ik voel het ver van te voren helaas liegen mijn signalen er niet om. Morgen weer naar de gyno voor de verandering :(
    Ik had een positieve ovutest en veel geklust dus ja. Snappen doe ik het niet. we houden moed net zolang dat het gaat lukken! bedankt he. Je bent een schat. Het word wel steeds moeilijker om de pagina te lezen met ik ben zwanger weet je wel ik gun het ieder maar ook mijn zelf.
    jennie72

12. Nies,
    gezellig dat je er weer bent...
    fijn dat je eindelijk ongi wordt, wel rot dat daar geen bij behorende eisprong bijzit...
    hopelijk kun je nu al eerder terecht in het ziekenhuis...
    liefs rensie

13. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Lieve meiden,

Ik heb nu nog 5 minuten pauze, dus ik plaats nu even gauw mijn kaartje. Vanavond lees ik alles even bij.

Hier is mijn kaartje voor vandaag.

Overigens had ik gisteravond weer een positieve ovulatietest, de test lachtte weer heel hard naar me!

Meiden waarom heb ik een stippelkruis?
    Ik heb vanmorgen bloed laten prikken en heb gelijk een afspraak gemaakt voor de gyn. Ik mag nu 15 maart om 13.15u naar de gyn toe.
    Ik lees vanavond alles even bij.

Doei doei liefs Divi

14. je hebt stippelkruis omdat ff twijfelt aan je ei dag, zou bijvoorbeeld ook al dag eerder kunnen zijn...
    liefs rensie

15. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Divi. Je temperatuurstijging is eerder dan je ovutestjes.positief aangeven. Het kruis staat voor Ff op een onlogische plaats. Ik vermoed dan ook dat je kruis nog verplaatst gaat worden.

16. Niet meer actief

Hoihoi,

Me2: ik snap helemaal dat je ff afstand wil nemen, dit gevoel heb ik al heel vaak gehad, maar het werkt zo verslavend hier.
    Kom alleen niet meer op het NOD-forum, daar wordt zoveel gebept en is best gezellie, maar kan het niet meer bijhouden.
    Micha: ik vind je kaartje er super spannend uitzien, zou met zo'n kaartje toch wel stiekem een jubel-gevoel hebben, ik duim voor je [-o<
    En de rest: heb ik allemaal niet onthouden, maaarrrr leef met jullie mee!

Hier mijn kaartje:

Zou ik dan gister m'n ei hebben gehad? :rolleyes:
    Ben benieuwd wat m'n temp morgen doet, hopelijk omhoog!

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mariekepieke
    Grappig vanaf dag 12 hebben we een soortgelijk kaartje.
    Qua temp anders, maar ik heb ook van die punten...hihi
    Als ie morgen bij jou van 36.1, naar 36.2 gaat dan is ie hetzelfde (ik ging dag 19 van 36.8 naar 36.9)

Liefs Mirre

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo,

Me2 wat balen zeg. Is echt niet leuk; ik weet het zo goed. Ben benieuwd of je echt wat afstand kan nemen van het forum. Ik hoop je nog weer eens tegen te komen bij een ander, veel leuker, topic! Veel succes meid.

Ik zit er ook een beetje tegen aan te hikken hoor, want vorig jaar heb ik in maart de laatste pilstrip geslikt, dus ook al weer een jaar bezig. Is opeens zo confronterend als je erbij nadenkt.

Nies, ik hoorde al van Indigo dat je lekker even vankantie had. Door dat weekje is gelijk je ongie op gang gekomen he! Ik hoop dat je eerder naar de HA/gyn kan, zodat je misschien al gelijk met medicatie kan beginnen.

Jennie, Indigo is ook een lang weekend weg, zij komt morgen weer terug en heeft dan waarschijnlijk ook haar ei gehad.

Divi, gelukkig kan je redelijk snel bij de gyn terecht.

Katootje, hoe is het nu met jou? Hoe werkt dat nou precies voor jullie met KID? Op een moment in je cyclus insemineren ofzo? (je hoeft er niet op in te gaan ..... en/of ....je mag ook pb'en hoor )

Roses, ik hoop zo voor je dat van het weekend je ei geweest is. Zo frustrerend anders....

Rensie, bij mij is mijn cyclus nu 10 dagen korter als de vorige, maar het zou helemaal te gek zijn als jij nu gelijk een hele mooie normale cyclus krijgt. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Mirre, hopelijk helpt je bijgeloof meissie. Kan me voorstellen dat je alle hoop vestigt op zo'n laatste cyclus zonder de MMM.

Liefs Olga

19. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hallo lieve meiden,

nog maar pas geleden had ik een missed abortion hoe ze dat noemen en mijn zoontje is met 15 weken overleden en ben ik in het ziekenhuis van hem bevallen. Het is nog maar zo kort geleden en ik zit nog midden in het verwerken en herstellen, maar toch zou ik willen beginnen met de cyclus kaart. Tempen en dergelijke. Nu heb ik dit al eens geprobeerd maar ik moet eerlijk zeggen, die kaartjes zijn voor mij behoorlijk chaotisch.
    Al die tekentjes, stipjes, lijntjes en kleurtjes..
    Ik heb de site goed gelezen en de uitleg erover ook, maar dan nog...
    Zou iemand mij willen uitleggen wat ik als eerste moet doen?

Alvast bedankt..

Liefs - mama van Valentijn* -

20. Niet meer actief

Inderdaad grappig! Ik laat morgen uiteraard weten wat m'n temp doet!
    En dan uiteindelijk allebei een posi-test, ok? :D

Deel Deze Pagina