Dit is mijn eerste temp maand. Ben erg benieuwd. Als het goed is heb ik over 3/4 dagen m'n ei ... kijken of ik nog kouder ga worden. Weet nu wel waarom ik het altijd koud heb ... is wel duidelijk lijkt me. Heb even gechecked of de thermometer wel goed was ... 's avonds 36.7° en na een warme douche 37.1°. Ben dus gewoon een koude kikker.
Goeiemorgen allemaal, Effe kleine update van mij!Mijn menstruatie is aan het doorbreken na 80 dagen en ik heb dan ook vanmorgen het ziekenhuis gebeld. Dit omdat meestal met clomid begonnen moet worden op dag 5 van de menstruatie. Ik mag nu dus donderdag al komen. Vind het best eng en spannend allemaal. Eerst krijg ik een intake gesprek en ik krijg morgen forumulieren in de bus die mijn man en ik in moeten vullen en donderdag mee moeten nemen. Vervolgens doet die zelfde arts ook de echo ( binnenwaards )...en dan word er hopelijk meteen begonnen met clomid! Ik hou jullie op de hoogte!
Nies:Yesssss, eindelijk!Logisch dat je zenuwachtig bent, maar alles voor het goede doel! @Micha:mooi kaartje, hoe lang is je lutheale fase? @Roses: Balen meid, denk dat je lichaam van slag is... @Salapio:Houdt moed meid!Er kan nog van alles gebeuren! @Zico:Kan zijn dat je nog last hebt van griep, een goede griep houdt meestal zo'n 2 wkn aan...Maar ik duim voor een klein wondertje! Hier is het lekker rustig, merk dat het niet tempen goed voor me is.Maar goed, ik moet volgende week ongi worden, eens kijken hoe rustig ik me dan voel As. vrijdag moet ik bloed laten prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb.Ik maak me meer zorgen over het prikken zelf dan om de uitslag, denk dat dat wel goed zit, maar je weet maar nooit he...
Tja best onzeker allemaal he Carmen?...Je word toch wat ouder en die uitslagen zijn dan best spannend. Maar het zal allemaal wel goed komen!
meestal is mijn lutheale fase, 14 dagen dus als ik vandaag niet ongi word en morgen mijn temp nog hoog is dan begin ik toch een stille hoop te krijgen hoor ! Ik zit nu al van zal het echt zo wezen?, want normaal is mijn temp al lager dan dat het nu is ! Gr.
Mijn temp is vanmorgen weer ietsje gestegen, na een dip 2 dagen terug....heb nu wel al 3 dagen last van mijn buik....een ongi gevoel....dan heb ik het idee dat er wat loopt, ga ik naar de wc niks te zien.....grrr onzekerheid.....
zou nog eens testen monika of bloed laten nemen, daarin zien ze of er zw hormoontjes aan wezig zijn zelfs in kleine aantal
hoi meiden Salapio en Micha: het ziet er voor jullie beiden toch nog mooi uit hoor, ik ga hard voor jullie duimen! REnsie: balen meid, succes verder met afwachten en niet de moed opgeven hoor! Nies: o meid, eindelijk een gecontroleerde cyclus dadelijk, hopelijk slaat de clomid goed aan..... Zico: hoop dat je vlug wat duidelijkheid krijgt, waarom je je zo voelt.... Alle andere ook weer heel veel succes natuurlijk! Twinny
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ff heeft toch mijn kruis op het kaartje een dag verplaatst. Het is nu ook geen gestippeld kruis meer! Vanmorgen was mijn temp weer hoger zoals jullie zien. Ik had beloofd om gisteravond alles even bij te lezen, maar er was helaas iets tussen gekomen. Dus vanavond ga ik lekker rustig alles even bij lezen. Liefs Divi
@Nies: spannend, sterkte en natuurlijk wens ik je heeeeeel veel succes @Monika: vervelend die onzekerheid, een groot zwaailicht bij bevruchting zou misschien wel prettig zijn ... @Carmen en twinny: thanx meiden. Sterkte met het prikken (en uitslag) Carmen!
Ehhh dames wat is dit nu weer? ik heb sinds vanmorgen last van kleine druppels bloed in slipje, het is tegen het roze aan. Wat kan dit zijn? Is dit weer een truc van mijn lichaam? het is heel weinig maa r wel meer als vanmorgen. jennie72
kan het niet nog van de eisprong zijn? Of misschien heb je te hard geperst of geklust ofzo....... twinny
Hoi Twinny nee dat kan niet nog van mijn ei zijn want die is al een tijdje geweest, vorige week al. En niet meer geklust dus dat ook niet. VInd het een beetje maf. ook niet geperst of zo. jennie72 bedankt he
Ik heb bijna altijd een lutheale fase van 15 dagen, best lang dus, ongi op dag 16 na ei.Afgelopen maand had ik zelfs een l.fase van 16 dagen.Ik baalde dus ontzettend.Had ook een super kaartje. Daarom ben ik gestopt met tempen, werd er alleen maar zenuwachtig van... Ik ga heel hard voor je duimen dat jouw fase niet langer is deze maand!
@Zico:Zeg, ik zie dat er nogal wat pendels op maart staan!Spannend hoor! Ik heb in november laten pendelen, ook 2 pendels op maart!Ik zou zelfs een posi. zwangerschapstest in handen hebben op 15 maart.Ik heb deze maand een vroeg ei gehad en met mijn lutheale fase zou ik volgende week donderdag ongi moeten worden, en dat valt op....15 mrt...Toevallig he?
Al denk ik niet dat het raak is.Ik heb nl 2 dagen voor mijn ei geklust en 1 dag erna...En met weinig goeie zwemmers zou het een wonder zijn.Maar vond het wel erg toevallig, aangezien ik elke maand een andere cyclusduur heb..
carmen de wonderen zijn de wereld nog niet uit he, wie weet is hij in topconditie geweest we kunnen niet meer doen dan voor jou de duimen laten draaien