Hoi meiden, Ik zit "ineens" al op 5 DPO volgens FF.... Heb m'n eisprong op dag 15 gehad omdat ik toen een positieve ovutest had (die was dag 16 alweer negatief) ..vandaar waarsch dat ff het rode kruis op dag 15 zet! Kan het zo zijn dat ik dag 16 een negatieve smiley heb, maar dat m'n ei nog niet gesprongen is dan? of zodra hij negatief is kun je ervan uitgaan dat ie geweest is? Nog een theoretisch vraagje: Kan heel veel verdriet/huilen een evt innesteling belemmeren? Of als dat proces bezig is...is het lichamelijk en wat je geest doet werkt er niet negatief op? Heb namelijk vandaag een enorme tegenslag gekregen waardoor ik erg emotioneel ben en me enorm klote voel. Liefs Mirre
hoi mirre Weet niet in hoeverre je psyche en je lekker in je vel zitten je kinderwens kan benadelen. Denk eerder dat dat het geval is wanneer het niet goed voelen in samenhang is met je kinderwens, omdat je het te graag wil en het maar niet wil lukken ofzo....... Ik was voordat ik zwanger werd redelijk labiel, maar ben toch gewoon zwanger geraakt...... Hoop dat je de tegenslag snel te boven komt....... succes
Dank je wel lief dat je me antwoord hebt gegeven! Uiteindelijk zal Mirre sterker worden door alles, maar momenteel moet ik zoveel strijd leveren ivm een conflict met m'n wg-er betr mijn ziek zijn dat ik het gevoel heb dat ze me aan het verzuipen zijn terwijl ik maar alles doe om boven water te blijven. At the end ....zal de zon weer gaan schijnen, maar nu is het allemaal knap waardeloos!
Dag Mirre wat moeilijk he dan, ik heb zelf net een mega ruzie achter de rug met mijn lieftallige moeder :x is echt niet fijn te noemen. GRRRR. Ik geef je een dikke knuffel. Ik snap dat het allemaal even tegen zit he, zit het bij mij ook helaas van je moeder moet je het maar hebben. Lieve Mirre ik wens je veel succes he, en een dikke knuffel van jennie72
Hoi meiden, dankjewel voor jullie reactie's, en ik blijf hier ook zeker terug komen want ik snap er de ballen niet van. Ik ben vandaag toch maar begonnen met tempen, want ik kon niet langer wachten eigenlijk. Weet ook niet of ik op de normale dag weer ongi word, heb wel het gevoel m'n ei te heben gehad, want ik had weer die steekjes in m'n buik. Vraagje, hoe kan ik mijn cyclus lengte veranderen? Het staat nu op 21 dagen en dat moet 33 zijn. Liefs, Beryl - mama van Valentijn* -
Dalende temp was gewoon wat het was: een teken aan de wand ... Ben net ongesteld geworden Vanavond lekker sippen op de bank ... met een glas wijn! ZO! De rest: hoog houden die temp! Zal de aankomende tijd wel wat minder online zijn ... totdat het echtechtecht weer te veel gaat kriebelen ... Liefs
Dat is een heerlijk voordeel van ongi worden:ff lekker genieten van een glas wijn!En ik voorspel je dat je het minder online zijn volhoudt tot je ei geweest is en daarna gaat het weer kriebelen, let maar op mijn woorden!Veel sterkte met sippen en daarna weer vol hernieuwde moed op naar de volgende ronde!
Hier mijn kaartje... gezien mijn slijmverlies komt mijn ei eraan.. het gekke is alleen dat ik het slijm alleen op een wc papiertje zie van binnen zit zeg maar alleen dat cremerige afscheiding nah lekker verhaal weer haha ovutest gedaan eeen heeeel vaag streepje zegt dat wat of heb je die altijd? We zijn iig druk met klusen haha
hoi Berna Ik heb altijd wel een zichtbaar streepje, aangezien je altijd wel lh in je urine hebt.Alleen naarmate je eisprong nadert krijg je steeds meer lh, waardoor het streepje steeds zichtbaarder wordt. De ene maand heb ik duidelijk een eisprong doordat het teststreepje even donker als het controlestreepje is.Soms wordt het streepje nooit zo donker als de teststreep, maar doordat hij de volgende dag lichter wordt weet ik dat mijn ei geweest is.Gewoon net zolang doorklussen tot je een dikke witte afscheiding krijt.Op die manier mis je je ei nooit! Veel succes!
oke bedankt voor de uitleg we klussen zeker door wilde gewoon eens kijken of mijn gevoel klopt met de test.. ik denk dat ik hem altijd op dag 19 voel en nu met een test en temp wil ik kijken of dat ook echt zo is.... we wachten af!
Hee Mirre: sterkte met alles! Rara wat mijn temp vandaag deed: 36,2 hihi Zit officieel op het wachtbankje geloof ik.... Meiden die ongi zijn: dikke knuffel!
dan moet je je startdatum aanpassen 12 dagen van je startdatum afhalen succes rensie mirre, hoop dat je je snel weer fijn voelt... weet niet hoe innesteling kan beinvloeden. weet wel dat als je tijdens groot deel zwangerschap depri bent dat dat wel je kind kan beinvloeden, het karakter... nies succes donderdag! mariekepieke, hoop dat je snel je rkuis hebt...
shedevil even voor je gekeken, je moet in die zijbalk naar cycles en dan naar change a cycles start date dan moetr het lukken
ziet er mooi uit Olga wel lekker dat je waarschijnlijk weer een kortere cyclus hebt he! ik ga voor je duimen dat het raak is!