Hey dames, even een vraagje... Ik heb de eerste dagen van mijn cyclus nie kunnen tempen vanwege kapotte temp.meter... Dus op dag 7 begonnen... en nu blijft mijn temp alleen maar dalen... Kan dit teken zijn dat mn ei eraan komt of er is? Sorry maar ben echt een leek wat tempen betreft Thanks voor jullie antwoorden xxx
dat zou kunnen, maar welke dag zit je dan nu? Meestal kun je het ook wel een beetje zien aan je afscheiding die veranderd tijdens de aankomst van het eitje. Gewoon door blijven tempen, als ie weer gaat stijgen en hoog blijft is je ei geweest
@Twinny...ik heb PCO bijna tot geen eisprong....maar weet zeker dat ik hem gehad heb....dan heb ik echt mega pijnlijke borsten en die heb ik nu.
Aan mijn slijm is helaas elke maand niks te zien... en zit nog maar vrij kort in mn cyclus, maar de vorige keren schommelde mijn temp heel erg voor mn ei, toen mijn ei eraan kwam zakte die dus net als nu en toen ging ie omhoog zoals het hoort... maja we blijven idd maar lekker door tempen (moet ook van de dokter) Thanks voor je snelle antwoord xxx
Jaaaahhh! Heb m'n kruis gehad van FF Ff off-topic.... Zou wel grappig zijn als het deze ronde raak is, want ik werd namelijk ongi op 16/2, is hubbie z'n verjaardag en verwacht ongi/posi-test (hihi) op 16/3, mijn verjaardag (met een luteale fase van 11 dagen dan).... Zou wel bizar zijn!
Schijndelsvolk jou ken ik nog van paar maanden geleden..ondertussen al een positieve test gehad of niet? Zoals je ziet is het bij mij niet goed gegaan Dus mezelf maar weer in de strijd gegooit..die moedergevoelens he... Succes ermee meis. Had ik ook nog een vraag aan de ervaren tempers hier, vanmorgen werd ik om half 7 wakker, heb toen voor de zekerheid wel getempt, toen had ik 35.67 Ben erna niet uitgeweest, bijna meteen in slaap gevallen. 2 of 3 uurtjes later weer wakker en weer getemp, deze keer had ik 36.19 Welke temp moet ik nou invullen? Liefs, mama van Valentijn*
@ micha, je houdt het wel erg spannend! Morgen nog een hoge temp, dan zal ik gaan testen meid! Mijn duimen blijven draaien. De rest van de meiden hier ook heel veel succes allemaal.
Dank je Patje, ik wil met testen toch wachtend tot van het weekend, dan is mijn mannetje ook thuis. Gr.
@ SheDevil: volgens mij de temperatuur die qua tijd het dichts zit bij je normale temperatuur tijd. Maar ik ben ook een leek hoor Weet trouwens iemand of je een innesteling kan voelen? ik zit nu op DPO 5 en voelde vanmorgen allemaal kleine steekjes in m'n baarmoeder, een beetje aan de rechterkant, nu is het weer weg, maar het heeft zeker wel 5 kwartier geduurd. Ook zijn m'n borsten gevoelig, daar heb ik nooit last van , ook niet toen ik de vorige zwanger was(MK). :
je kan de innesteling wel voelen, mijn schoonzus heeft het ook gevoeld. Tja en zere borsten horen erbij, maar of je daar al zo snel last van kan hebben dat weet ik niet.
hey meis, ja is mooi klote hee voor jullie joh... Hopelijk gaat het snel goedkomen bij jullie... Die moeder gevoelens die blijven idd... Ik heb vorig jaar een mk kraam gehad toen hubbie op uitzending was... hij is in november pas terug gekomen en zijn sindsdien hard aan de klus maar ook nog geen resultaat gehad... dus we tellen nu ook pas vanaf november de rondes weer (opnieuw) Moet nu op adv. van de ha gaan tempen (doe ik al ff) want hij wil me eventueel eerder doorsturen naar de gyn vanwege mijn gyn. verleden... maar we willen hier zelf voorlopig nog even mee wachten... We gaan eerst maar eens kijken of het zo wil lukken... (is eerder ook gelukt, ook al is dat helaas mis gegaan) Dikke kus meis! (veel sterkte nog...)
Ehhh lieve mensen Nies is gebant van deze site dus ik weet niet wat er aan de hand is maar het staat in de lounge. Wat jammer zeg. jennie72 er zijn een stuk of 6 mensen hier niet meer welkom geloof ik.
Heeft het wat te maken met dat 30+ forum ofzo? Zijn er meer meiden van de tempkaartjes groep die niet meer mogen komen? (of moet ik misschien niet zo nieuwsgierig zijn?)
Hoi dames heb mij net aangemeld op die site.Maar er zitten meer mensen op ik weet niet ofdat ik welkom ben daar. jennie72