Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hee meiden!
    Ben ik effe snel om te laten weten dat ik weer terug ben van mijn heerlijk lang weekend samen met mannetje, ouders, zussen en schoonbroers, en neefje/nichtje in buik van mijn zus ;)
    Kan nu helaas niet lang blijven, wilde jullie alleen even laten weten dat ik er waarschijnlijk pas zaterdag weer zal zijn. Is op het moment even hartstikke druk hierzo. Sorry dat ik nu dus ook niet reageer op al jullie teksten, heb nog geen tijd gevonden om alles te lezen. Maar die schade haal ik snel in.

Allemaal een dikke knuffel en veel succes met wachten op eitjes, ongi's en posi-testen.

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @ Roses,
    Ja die thermometer bevalt prima. De thermometer meet heel gauw de temperatuur en dat vind ik echt goed. Na 10 seconden weet je de exacte temp al. Echt een wereld ding. Nogmaals bedankt voor de tip meid.

@ Esser,
    Succes met tempen meid.

@ Indigo,
    Hoe was het weekendje meis?

Zoals jullie zien op mijn kaartje was mijn temp precies hetzelfde als gisterochtend.

Vandaag heb ik verschrikkelijke gevoelige en pijnlijke borsten, echt aan de zijkanten.
    Vanavond had ik echte steekjes links onderin me buik. Ik weet niet wat het allemaal is.
    Volgens FF zou ik op 21 maart ongesteld moeten worden. Toevallig is dit de datum dat ik eigenlijk van onze tweede kindje uitgerekend zou zijn, dit mocht helaas niet zo zijn omdat ik 24-8-06 een tweede miskraam heb gehad. 22 maart zou ik kunnen testen. Dit is echt toeval. Misschien wordt 21 maart misschien wel onze lucky day.

liefs Divi

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38

:rolleyes: ik zeg niets meer.....

fijne dag allemaal vandaag!

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0

Hier mijn kaartje weer: zo gaat die wel goed. Omhoog die handel!Ik blaas
    He Roses wat jammer nou, je had zelf al zo,n gevoel he. IS het nu game over?
    Divi nu omhoog he die handel! zo wel toevallig zijn dat het dan juist zo zou gaan he, ik wens je er veel sterkte mee.

5. moguh,

weer terug op mijn oude vertrouwde 36,1...
    jenny, hooghouden hoor
    indigo, welcome back ;)
    rensie
    [​IMG][/url][/img]

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen meiden

Vandaag hebben de we afspraak kinderwens staan en ik ben reuze benieuwd.
    Had zo gehoopt dat het deze cyclus raak mocht zijn..dacht zelfs al aan stel dat er vanmiddag een inwendige echo wordt gedaan misschien ziet de gyn dan al iets wat op een zwangerschap zal duiden, maar m'n temp is laag deze hele cyclus.... :rolleyes:
    Die rode lijn waar je boven moet zitten staat nu tussen de 36.5 en 36.6 in en normaal staat ie rond de 36.9.
    Ik zit er dus wel boven netjes,met m'n 36.7 maar het is zo'n heel ander kaartje en ik heb helemaal geen afscheiding na m'n ei :confused:

roses jij ook al zo'n vreemd kaartje.
    Weet je ik zou bijna neigen om te kunnen zeggen..heb je wel echt een eisprong gehad? (al heb je een positieve test gehad)
    Maar ja we weten het niet he zijn maar kleine poppetjes met een grote wens in het megagrote geheel.

Liefs Mirre

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hmm roses ik hoop dat hij weer omhoog gaat en je nu pas een eisprong gaat krijgen

mijn temp is gezakt naar 36,4 ei dus nog niet geweest ben benieuwd...

8. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
  9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Stasia: dat is een beetje verschillend voor iederen. Bij sommige gaat ie 2a3dgn van te voren al dalen, bij andere op de dag zelf of als je het net geworden bent. Zwanger zijn is pas echt van de test af te lezen, helaas.....

micha en jennie: ziet er goed uit hoor meiden, ik blijf duimen......

Indigo: welkom terug....

Mirre: veel succes vandaag bij de gyni, ga aan jullie denken hoor meis........

Twinny

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ micha, al 16 dpo, dat gaat goed meis!

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    HELLUP! Ik ga nu ff twee kaartjes plaatsen om te laten zien wat ik precies niet snap van FF. Jullie een idee?

nr1

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
  13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nr1 staat de laatste meting op discarded en nr 2 niet. Alle symptomen wijzen op dag 14, waarom gooit ie em dan naar dag 17? Eigenlijk moet de meting niet op discarded staan, dat heb ik alleen even gedaan om het kruis op de goede plek te houden. :oops:

14. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Naar mijn iedee staat op kaar nr. 1 je kruis goed !
    FF doet dat ook bij mij verplaats in ene de kruis naar een later datum, denk dat dat komt omdat je daar weer een lichte daling had en daarna 3 dagen omhoog gaat dan verplaats FF de kruis.

Gr.

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Wel raar van zo'n programma. Hoe duidelijk willen ze de rest van de symptomen hebben? :)
    Maar ik vind het wel jammer dat ik mijn kaartje moet aanpassen om mijn kruis op de goede plek te houden, anders kloppen de gemiddelden tussen mijn verschillende kaartjes ook weer niet :-k

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Sorry 2x!

17. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    ja raar is het zeker, ik pas ze niet aan als ik me ei heb gehad zet ik het bij de note neer, heb wel eens een poging gedaan aanpassen maar toen klopte er helemaal geen drol meer van. !

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Wat zet je daar dan neer? blijft je kruis dan wel staan?

19. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik laat mijn kruis zoals het is, toevallig blijf tie deze keer staan waar ie moet staan,
    Als je bij FF je temp invult dan kan je onder je kaart een notitie maken
    Of bedoelde je dat niet ?

Gr

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik heb gezien waar je iets kan schrijven, maar ik heb nu mijn kaartje zo veranderd dat ie blijft staan ( heb een beetje lopen rommelen bij de afscheiding) Ik wil namelijk dat dat kruis gewoon blijft staan zodat de gemiddelden tussen de verschillende kaartjes gewoon kloppen.

Deel Deze Pagina