Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Fertility Friend heeft weer mijn kruis verplaatst. Wat raar zeg. @Monika Jammer zeg dat je test negatief was. Probeer nog even af te wachten. Ik ga voor je duimen hoor! @Jenny Het zou inderdaad heel toevallig zijn. Maar zoals ik hierboven heb geschreven heeft FF weer mijn kruis verplaatst. Raar zeg. Dank je wel! Liefs Divi
wat raar divi zou toch eerder zeggen dat je hem op dag 30 ongeveer heb maar komt waarschijnlijk door het vruchtbaarslijm wat je hebt ingevuld
Ik zit met een dilemma.... Zal eerst ff kaartje laten zien: Ik heb op dag 18 eggwhite weggehaald, omdat het wel plakkerig was en ik kon er draden van trekken ( ) maar het was anders als dag 14 en 15. Minder duidelijk. Nu heeft ie m'n kruis teruggezet van dag 17 naar dag 15. Als ik bij dag 14 en 15 eggwhite weghaal geeft ie een stippelkruis op dag 17. Wat zal ik doen: afscheiding helemaal weglaten? Ben van dag 14 en 15 erg zeker dat het eggwhite was. En heb vannacht onrustig geslapen en moest naar de wc twee uur voor tempen. Zal ik 'm op discarded zetten? Ik weet het ff niet meer, help! :
wat betekent discarded? dat je temp waarschijnlijk niet betrouwbaar is ofzo? en hoe krijg ik mn kaartje hier?
Dan neemt ie 'm niet mee bij de berekeningen. Komt wel op het kaartje, maar telt 'm niet mee. Ofzoiets....
Nou dat maakt uit voor je gemiddelden. En stel dat je ziek bent en je hebt een hoge temp aan het eind van je cyclus, dan kan FF denken je bent zwanger terwijl je koorts hebt. Dan zet je 'm op discarded. Maar de ervaren tempers kunnen het vast beter uitleggen
Hallo Dames, Bedankt voor de welkome woorden! Hou een ander soort tempkaartje bij, had namelijk al een aantal keer gekeken op FF maar kom d'r echt niet goed uit hoor...........Pfffff. Die ik nu heb is veeel makkelijker voor mij, hihihi Vanochtend weer getempt en is weer ongeveer hetzelfde. (36.8/36.9/36.8 ) We wachten af! gr.
Welk kaartje heb je dan? Ik kom nl. op een of andere manier niet in fertilityfriends. Hij geef een of andere melding. Ik snap er niets van
http://www.vruchtbaarheid.org/index.php?id=3 weet niet of ik mag linken maar hier heb je een NL site over tempen en ook met uitleg en een kaartje...
Meiden, ik ben het helemaal zat en voel me enorm down. Vandaag op dag 12 DPO weer ongie geworden. Wat is dat toch? Had echt een goed gevoel erbij deze keer... Heb potje moeten janken en heb gelijk afspraak bij HA gemaakt voor morgen. Ik wil nu gewoon doorgestuurd worden naar een gyn en weten of er iets aan de hand is, of dat we gewoon steeds enorme pech hebben. Met vriendlief wordt het er ook niet makkelijker op, want hij is zo snel negatief en ziet het nu helemaal niet meer zitten. Soms kunnen we bij elkaar terecht, maar op andere momenten krijgen we er juist een soort ruzie van omdat we er allebei anders mee omgaan. Hij heeft ook niemand anders met wie hij er over praat en wil dat ook niet. Ik kan het gelukkig bij vriendinnen en collega's en jullie kwijt. Ik ben zo verdrietig, we zijn nu al een jaar aan het proberen...wat er in dat jaar al niet aan gevoelens, emoties en twijfels en teleurstellingen voorbij is gekomen...pfff. Ik wilde dit echt even kwijt, Olga
he olga, je cyclus is korter aan het worden. eigenlijk goed nieuws, doch niet leuk als je zo in spanning zit naar het testen toe. Kop op meidje, nieuwe ronde nieuwe kansen