Cindy Wat spannend! Duim voor je! Karin/Katootje Oh wat lijken jouw kaartjes op elkaar! Als je de mijne ziet...ze zijn steeds echt totaal verschillend Ik hoop voor je dat het toch positief voor je uit mag pakken deze ronde. Liefs Mirre
@ ingie--->> OOH meis je kaartje ziet er echt super uit! OOk mijn duimen maken overuren voor je! @ Mariekepieke----> Heel veel klus plezier! @Jennie---->> Succes bij de gyn! @Divi-----> welkom en heel veel succes met tempen! @Avalon-----> hoe voel je je nu meid? Lekker aan het genieten nu? @Joyce ziet er mooi uit! Spannend! @Zico je doet het goed meis! Ik heb deze maand helemaal geen temp kaartje! Pff mis het toch wel om s'morgens geen temp kaartje in te vullen! Pff hoezo verslaafd ! Hier gaat het verder rustige aan! Heb eeen fikse kou te pakken en voel me ook echt beroerd! Heb mijn oren helemaal dicht zitten, hoofdpijn,heel veeel hoesten, keelpijn, voorhoofdholte onsteking spierpijn van het zware hoesten ale: etc etc! Bleeeh ga zo weer mijn bedje opzoeken! Liefs Pearly
Sorry voor de meiden die ik vergeten ben! OOk voor jullie heel veel succes deze ronde! Ik houd jullie in de gaten! Liefs Pearly
HOi dames nou nog geen positieve ovu test helaas baal daar van want als hij morgen positief is dan zit ik ik moet morgen werken de hele dag, en manlief is pas om 11.00 uur thuis dus morgen zal er niet geklust kunnen worden. :x maar als we vandaag en overmorgen klussen ben ik dan optijd? wie weet dit. Nou ja vanmiddag ook naar de gyno toe dus we zullen wel weer zien he. Ik houd jullie op de hoogte. CIndy spannend hoor en ze zeggen wel eens een streep is een streep, maar ik zou het ook wilen weten hoor. [-o< Avalon lief dat je aan me denkt! Ingimoppie ziet er goed uit joh! Roses en wachten he op de eitje je lijkt mij wel, is het Pasen of zo. De rest van de dames die ik vergeten ben succes he, jennie72
hallokes parlyke en avelonneke. Ik heb vandaag getempt voor te zien of hij weer zo hoog bleef. maar ben 1 graad gezakt, wel veel he.
Woow zico meid hopelijk heb je de parachute optijd geopent ! Jeetje wat een daling! Hoop dat dit een super eitje wordt! Succes meid! Ik ga weer een uurtje naar bed! Heb vannacht ook geen oog toe gedaan ! Laterssss meiden Liefs Pearly
Hallo meiden, Even snel een berichtje; heb nog geen tijd om alles terug te lezen. Gisteren de positieve ovutest en vandaag weer negatief, dus ei is geweest! Dit weekend hebben we flink ons best gedaan. Morgen nog een hoge temp, dan krijg ik mijn kruis van FF. Hier mijn kaartje
Hoi Allemaal, We zijn weer een paar dagen verder en de temp blijft rond die 37 hangen en gaat of hoger. Weet niet wat het betekend maar wachten maar af. Morgen zwemmers mannetje inleveren spannend
Avalon, bedankt voor die hcg-tjes. De meiden hier kunnen ze goed gebruiken, alhoewel......er zijn er toch een aantal die het wel heeeeeel spannend maken hier Ja, mijn menstruaties duren meestal zo lang. Daarom verbaasde mijn menstruatie me de vorige ronde ook zo erg (maar 2,5 dag). Maar ach....het went hoor! En het maakt de periode wat korter tot het ei en dan weer tot de , dus ik mag niet klagen, toch?! Mariekepieke, fijn aan de klus meid Katootje, wat opmerkelijk joh, die twee kaartjes lijken erg veel op elkaar. Kan me voorstellen dat je voor de zekerheid uitgaat van einde-oefening. Maar wie weet.....houd je temp maar lekker hoog, ik duim als een gek voor je! Cindy, JOH! Wat super! Op de hoeveelste dag zit je nu? Ben je al echt overtijd? Zo ja, dan ben je volgens mij zo zwanger als maar zijn kan. Ik wacht nog even braaf je cb-test af voor ik je feliciteer Pearly van harte beterschap, kruip maar lekker je bed in! Jennie, gewoon klussen op de momenten dat het WEL kan. Ook voor je pos ovutest klussen kan al het verschil maken tussen wel zwanger en niet zwanger, dusssss.....gewoon lekker genieten van de momenten die jullie samen hebben. Hoe was het trouwens bij de gynaecoloog? Zico, sjee, wat een heftige dip ineens joh! Maar flink er tegenaan nog effe, want dat ei zit eraan te komen geloof ik Olga, hartstikke fijn dat je eitje nu geweest is en dat jullie het weekend jullie best hebben gedaan! Dan is het nu afwachten geblazen. Ik hoop op enkel hoge tempjes voor jullie. Samen, op hoeveel dagen na je eisprong zit je nu al? Ziet er goed uit die hoge temperaturen in stijgende lijn. Houden zo!
Oh, en Mirre....fijn om te lezen hoe het met jou gaat. Vergeet hier wel naar je te vragen en iets te posten, maar ben jou niet vergeten hoor
Hoi dames nou het zit allemaal niet mee vrees ik, ik heb net nog een echo gehad voor mijn follikel, en die vervangend arts van zaterdag had gezegd dat hij in 2 dagen zou springen dat ei nou niet dus dat kan nog 5! dagen duren dus a,s donderdag weer terrug. Verdorie, echt balen. Ik snap er niet veel meer van, nu weet ik echt niet wanneer ik mijn eisprong krijg Oja toen zei ze ook van dat we een samenlevingsonderzoek gaan krijgen maar dat moet donderdag al maar mijn vriend werkt tot 11 uur savonds dus dan kan er niet geklust worden. Ik moet de volgende dag vroeg op nou toen een afspraak moeten maken voor het inleveren van het zaad en dat kan pas op 19 Maart veel te ver weg dus. Nou hte zit allemaal niet mee MOd julie mogen het ook verplaatsen naar vruchtbaarheidsbehandelingen hoort niet echt hier. Maar goed even off topic dan. Dus het zit niet mee. jennie72
Als het goed is ben ik morgen pas officieel over tijd. Hopenlijk geeft de CB ook positief. Had weer een beetje bruine afscheiding.
hoi meiden hier vol spanning mijn kaartje mijn temp gins zaterdag mooi omhoog waar het niet ik s middags super koorts krijg vanochtend ook hoog maar ja nu ook weer koorts.... dus durf er weinig van te zeggen nog niet ongi of gevoel dat.. maar ook niet echt symp buiten dat ik me zwaar belaberd voel voor de 3e keer deze week morgen ochtend testen xxx [/url][/img]
hoi cindy morgen voor ons allebei het verlossende test hahahha succes meid dat we maar allebei zwangwe mogen zijn xx
Oke, ik heb even gauw terug gelezen. Zico, fijn dat het aanvoelt als eitjes-tijd, dan weet je wat je te doen staat! Als je maar niet verder ziek wordt hoor. Mirre, het lijkt er inderdaad op dat je ei vandaag gesprongen is. Ik hoop dat je temp morgen weer hoger is. Heb je nog een ovu-test gedaan dan? Hi hi, ik had van het weekend ook enorme zin en ook dat klopte dus met mijn vruchtbare dagen! Sterkte komende woensdag. Dat is toch een moeilijke dag dan Ingie, ik ben benieuwd hoe het woensdag bij de gyn is, en of hij eventueel een ingenesteld vruchtje kan zien. Ik hoop het zo voor je! Lentefee, wat rot van je miskraam; hopelijk kunnen jullie snel weer een nieuwe poging wagen. Micha, ik ga met je mee wachten hoor Mariekepieke, lekker aan de klus! Katootje, die twee lijnen, lijken zeker op elkaar (tot nu toe). Want die rode lijn die blijft straks gewoon lekker hoog. Dat moet hoor. Oh Cindy, wat spannend. Heb je er een foto van gemaakt? Zico, be prepared for your egg! Samen, succes morgen. Ik hoop dat de uitslag meevalt voor jullie. Meissie, jij ook morgen testen! Misschien zijn er morgen wel twee zwangere dames in ons midden. Jennie, als je ei nog moet komen, dan heb je hem in ieder geval niet gemist! Nu kan je er nog van alles aan doen om een paar zwemmers die kant op te sturen. Indigo, hopelijk is die ongie nu snel klaar en kan je weer wachten op je ei! Zo lieve dames, dat is een heel verhaal. Misschien ben ik wat vergeten hoor Olga
Oke, ik heb even gauw terug gelezen. Zico, fijn dat het aanvoelt als eitjes-tijd, dan weet je wat je te doen staat! Als je maar niet verder ziek wordt hoor. Mirre, het lijkt er inderdaad op dat je ei vandaag gesprongen is. Ik hoop dat je temp morgen weer hoger is. Heb je nog een ovu-test gedaan dan? Hi hi, ik had van het weekend ook enorme zin en ook dat klopte dus met mijn vruchtbare dagen! Sterkte komende woensdag. Dat is toch een moeilijke dag dan Ingie, ik ben benieuwd hoe het woensdag bij de gyn is, en of hij eventueel een ingenesteld vruchtje kan zien. Ik hoop het zo voor je! Lentefee, wat rot van je miskraam; hopelijk kunnen jullie snel weer een nieuwe poging wagen. Micha, ik ga met je mee wachten hoor Mariekepieke, lekker aan de klus! Katootje, die twee lijnen, lijken zeker op elkaar (tot nu toe). Want die rode lijn die blijft straks gewoon lekker hoog. Dat moet hoor. Oh Cindy, wat spannend. Heb je er een foto van gemaakt? Zico, be prepared for your egg! Samen, succes morgen. Ik hoop dat de uitslag meevalt voor jullie. Meissie, jij ook morgen testen! Misschien zijn er morgen wel twee zwangere dames in ons midden. Jennie, als je ei nog moet komen, dan heb je hem in ieder geval niet gemist! Nu kan je er nog van alles aan doen om een paar zwemmers die kant op te sturen. Indigo, hopelijk is die ongie nu snel klaar en kan je weer wachten op je ei! Zo lieve dames, dat is een heel verhaal. Misschien ben ik wat vergeten hoor Olga