Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
  2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nou nog een keer:

[​IMG][/url][/img]

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden zie hieroboven mijn want rommelige kaart, heb het idee dat ik m'n ei heb gehad:

di 36,8
    woe 36,9
    Do 37,0

Baal nu wel dat ik niet weet wat het zondag en maandag was (het het tempen al opgegeven voor deze rond) Heb di en woe enorme pijnlijke steken door (denk ik) mijn ei gehad. Zaterdag, Dinsdag en Woensdag geklust.......voldoende? een laatste klein kansje zonder hulp van de Doc?

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Nou meiden, hier dan even een korte uitleg hihi. Het is nog niet game over, zoals jennie zei, maar ik wacht nog steeds op mn kruis. Mijn positieve ovutest was dus ook schijn, en dit is dus al de derde keer dat mn temp zo hoog ging, en de dag er na meteen weer zo kelderde. Daar baal ik een beetje van. Als mn temp morgen 36.6 of hoger is, dan krijg ik van ff een kruis. Maarja dat zal dan wel weer niet :rolleyes:

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @olga, wat balen zeg dat je ongi geworden bent. dikke knuffel voor jou! hopelijk hebben jullie volgende ronde meer geluK!

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi meiden

Nou het is weer een jojo aan het worden zeg

ben benieuwd wat de gyn dit keer zegt a.s. maandag

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Olga
    Klote meid dat je je zo verdrietig voelt, maar kop op jullie tijd komt ook echt waar!

Nou Mirre en lief zijn naar de gyn geweest en het uitgebreidere verslag staat in de topic vruchtbaarheidsbehandelingen, eerste keer fer.arts.
    We kregen wel een blijde boodschap dat m'n lief 600 miljoen!!! zaadjes had ipv de 6 miljoen die wij dachten! :(
    Zo zie je maar een misverstand zit er zo in....
    Verder heeft Mirre een grote cyste.... afwachten wat daarmee hoe of wat en is er sprake dat ik endometrose kan hebben :(
    Maar we blijven positief....6 april hebben we een 2e afspraak.
    Ronde 23 is een feit...that's for sure, maar eens zullen we papa en mama worden!

Liefs Mirr

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    sterkte Olga!

9. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Olga wat naar voor je, kop op jou tijd komt nog wel. Maar snap wel dat het een teleurstelling is :( voor je.
    Roses daarom vroeg ik het ook aan je, dacht al dat het om je ei ging.
    Effe vragen voor de zekerheid he ;)
    Mirre wat vervelend van die cyste, ik heb er gelukkig nog niet mee te doen gehad. Succes jennie72

10. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Olga, het is niet dezelfde situatie als waar jij nu in zit, maar ik had na het verlies van ons zoontje ook heel veel onenigheid (zachtjes uitgedrukt) met mijn vriend, grotendeels ook omdat hij niet wilde inzien dat ik me écht verdrietig voel en niet zomaar door kan gaan zoals hij dat doet.
    Feit is dat wij er allebei anders mee om gaan, en zo ook bij jullie waarschijnlijk het geval is..
    Misschien eens goed praten en je hart luchten zonder verwijten te maken én/óf te krijgen
    (weet niet hoe of wat bij jullie, maar daar ontstaan bij ons meestal ruzie's)
    en van elkaar aan nemen dat je het op een andere manier handeld...
    Mijn vriend is een paar dagen na de bevalling al aan het werk gegaan, terwijl ík vandaag pas voor het eerst even naar de winkel ga, en in paniek weer terug naar huis vanwege een toenaderende baby...
    Ik bedoel maar te zeggen, blijf praten, je hoeft het niet eens te zijn met elkaar, als je maar begrip hebt voor een ander z'n gevoel,
    dan moet het goed komen toch? ;)

Liefs, mama van Valentijn*

11. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
  12. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hallo meiden,
    Ben aan het broeden. Denk dat m'n ei snel gaat komen!

Hier mijn kaartje:

@Olga knuffel meid, hopelijk kan de HA snel wat betekenen!
    @Mirre dat is geen vervelend misverstand! Scheelt nogal! Hoop dat jullie
    tijd snel gaat komen!
    @Roses (blaas blaas, misschien helpt het?)
    @Linda, ik denk ook dat je je ei hebt gehad

13. Niet meer actief

Niet dat ik om aandacht verlegen zit hoor, maar wil graag antwoord van de ervaren tempers.... Vandaar nog ff een keer m'n berichtje.
    Ik zit namelijk met een dilemma.

Zal eerst ff kaartje laten zien:

Ik heb op dag 18 eggwhite weggehaald, omdat het wel plakkerig was en ik kon er draden van trekken ( :oops: ) maar het was anders als dag 14 en 15. Minder duidelijk.
    Nu heeft ie m'n kruis teruggezet van dag 17 naar dag 15. :confused:

Als ik bij dag 14 en 15 eggwhite weghaal geeft ie een stippelkruis op dag 17.
    Wat zal ik doen: afscheiding helemaal weglaten?
    Ben van dag 14 en 15 erg zeker dat het eggwhite was.
    En heb vannacht onrustig geslapen en moest naar de wc twee uur voor tempen. Zal ik 'm op discarded zetten?

Ik weet het ff niet meer, help! :(:

14. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    even proberen...

nu weet ik dat ik nog maar 1x getempt heb, maar zo'n grote daling is dat normaal? :confused:

15. goodmorning,

geen tijd om nu alles te lezen, dus dat vanavond dan maar..

liefs rensie
    [​IMG][/url][/img]

16. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0

Good morning lady,s hier mijn kaartje voor vandaag. Fijn zo. Maar ik denk toch dat hij binnenkort gaat zakken, we zullen zien he voor nu is die weer lekker hoog te noemen. :eek: :D
    Andere dames ik kan jullie niet helpen sorry ben nog een leek dus even wachten op een andere reactie misschien?
    jennie72

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Hier mijn kaartje, mn temp zit 1 tiende te laag om mn kruis te krijgen... we wachten maar weer af. Van mij mag mijn eitje dan volgende week wel ergens komen, als hij toch zo laat is, dan is mn mannetje weer thuis namelijk ;) Ik zit nu al op cd 24, schiet niet erg op zo. Ik heb mn eggwhite en mn positieve ovutest maar weg gehaald. Dat klopte toch niet in vergelijking met mn kaartje ;)

@evi ik hoop dat je eitje snel komt, veel klus plezier in ieder geval!

@mariekepieke, dat is eigenlijk een van de redenen waarom ik het nooit invulde (behalve deze cyclus omdat ik er toen zo zeker van was...)
    FF kan er erg van in de war raken, dus ik zou het allemaal gewoon weg halen! Misschien kan je het ergens opschrijven, mocht je het nog ene keer nodig hebben, dat je dan precies weet hoe of wat... ;) Succes!

@shedevil, zo'n daling kan van alles betekenen, was je bij die stijging misschien niet helemaal lekker? beetje grieperig, verkouden, slecht geslapen, alcohol gebruikt? Dan is het in principe niet gek als hij de dag er na zakt. Het kan ook een voorbode zijn van een komend eitje, hoewel deze daling wel heel erg is, en het kan ook een voorbode zijn van een ongi, maar dat lijkt me bij jou nog niet het geval. Succes!

@rensie, jij bent ook al weer flink op weg, spannend hoor ik ben benieuwd wanneer het eitje zich aanmeldt, succes met afwachten

@jennie, jij gaat echt goed, houden zo hoor, zou geweldig zijn, mocht het nou een keer lukken! Dit keer niet eerder testen als je NOD he! ;) Succes met afwachten, ik duim voor je!

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen dames

DAam: denk ook kaartje 1

MAriekepieke: ziet er netjes uit hoor., denk dat het kaartje zo wel klopt. FF vond de daling na de eerste daling zekers te groot..........

Olga: wat ontzettend balen meid........

Mirre: dikke knuf voor jou en heel veel succes .......

Roses: ben beniewd wat ie morgen doet..

Zico: ook al weer tijdje op de wachtbank......succes meid....

Alle andere meiden natuurlijk ook weer veel succes.
    Heb vandaag niet zoveel puf. Niet lekker geslapen en veelste vroeg op, maar tja............dadelijk lekker naar de kapper en dan werken. Gelukkig hebben we een relatief rustig weekend!

TWinny

19. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :idea: Ff een vraagje....Hoe zit het ook alweer met de temp rond je ei? :rolleyes: De mijne was vanmorgen, dag 13, opeens 0,3 graad gedaald naar 36,6.
    Wanneer kan ik nu het beste klussen? ;)

Liefs Marjo

20. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Helemaal mee eens! Ken je gevoel van onmacht betreffende je vriend maar al tegoed! Oh bij ons veel stress als het weer mis is.
    KOP OP! Het gaat allemala goedkomen! ;)

Liefs Marjo

Deel Deze Pagina