hOi Muuske jij ook hier? nee emmm hou je dat niet bij in het grafiekje zoals we allemaal doen? want dat weet ik niet hoor. jennie72
Jenny....Nou omdat ik daar dus helemaal niks van snap! En eigenlijk zit ik ook midden in de MMM. Maar we moeten nu wachten tot CD2 voor we verder kunnen met poging ICSI2. Maar wilde deze maand toch zelf een gokje wagen en zelf klussen snappie Hoest met jou? Liefs Marjo
Ninetje....NU? Je bedoelt NU klussen? Hebben we gisteravond gedaan. Zou dat de goede tijd kunnen zijn? Hoest verder met jou? Liefs Marjo
Wat denken jullie meiden ... is m'n ei gesprongen? Sinds vanochtend is het gevoel in m'n buik namelijk ook weg.
@Tijgertje: Er zitten inderdaad wat zwarte pistes tussen! @Mirre: 600 miljoen! Wanneer gaan ze bij jou verdere onderzoeken doen? @She-devil: Duidelijk tekening. Ik zie het helemaal voor me! @Evi: Broeden en klussen! @Mariekepieke: Ik zou em op discarded zetten. Verder zou ik, als ik niet zeker ben van afscheiding, dit gewoon weglaten. @Jennie72: Mooi kaartje. @Roses: Je hád toch een posi ovutest? Ik snap niet goed waarom je die weghaalt. @Muuske: Ja, vandaag en morgen en. . .en. . . . . en. . . enz. @Diddle: Dat zou heel goed kunnen, dan heb je ook een mooie korte cyclus.
@Daam ... mijn dpo is meestal 15/16 dagen [volgens mijn "gevoelsmeter"]. Zou deze maand dan weer op 28 dagen zitten. Vindt het tempen eigenlijks wel erg spannend worden nu ... gaat hij omhoog of omlaag.
@Diddle: Ik zie friesland staan. Ik ga volgend weekend naar Oldeberkoop voor een gezellig feest. Ken je dat dorp?
lijkt er wel op diddl spannend! die van mij is er nog niet vanmorgen 36,4 das 0,2 lager dan normaal voor mijn eisprong dus ik denk dat ie komt.. ( voel me soms net een kip)
HOi Muuske het gaat goed hoor hier en met jou? Op pagina 1 staat het helemaal uitgelegd, je vult per dag je temp in dan verklein je je kaartje , ja het is te veel om uitte leggen, misschien een van de andere dames? jennie72
Hier ook alles goed muus! thnxie! Jennie het heeft voor muus geloof geen nut om te tempen gezien ze als ik t goed heb bepaalde hormonen krijgt of heeft gehad die haar temp cyclus in de war gooien... Maar je kent ons Muuske he? Mien ongeduld is t! Maar wel een lieve!
Hoi dames, Vanochtend weer getempt en m'n temp is gedaalt! 36.8/36.9/36.8/36.5 Wellicht dat ik ook langzaamaan begin met broeden? Hihihihi. Heb gewoon eens wat zitten snuffelen op google rondom temperaturen e.d. Het kaartje wat ik nu heb kwam daar als fijnste uit! Maar het blijft echt nog wennen hoor, iedere morgen dat tempen.........Volgens mij kan ik daar nooit echt vertrouwd mee raken.
Ninetje.... Ja inderdaad heb weinig geduld! Maar ben blij dat je me toch een lieve vind! Ikke jou ook hoor! Deze maand geen hormonen. CD2 pas weer beginnen(24 maart) Daarom deze maand ff zelf klussen. Alle kansen benutten vandaar.... Liefs Marjo
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik plaats hem even snel want ik moet snel weer naar mijn werk. Vanavond lees ik alles even bij. Groetjes Divi
Alle meiden: bedankt voor het reageren! Super! Ik weet van dag 14 en 15 100% zeker dat ik vruchtbaar slijm had, laat het dus maar staan. Moest alleen vanochtend weer 2 uur voor tempen naar de wc, net als gisteren. Maar om nou die 2 tempjes allebei op discarded te zetten : Vorige kaartje had ik ook ineens mega-stijging. Daarna helaas ook mega-daling (zie album). Hier mijn kaartje nu:
Hoi, Bedankt mensen voor sommige lieve reakties van jullie... voelt goed hoor! Ik ben bij de HA geweest en heb nu een afspraak bij de gyn voor de 22e maart. Das jammer want dat zit ik alweer halverwege mijn cyclus en kunnen we misschien pas de volgende cyclus pas iets met b.v. medicatie ofzo... Huisarts vindt dat mijn ei te laat komt en dat de lutheale fase erg kort is. Ook zijn de zwemmers van mijn vriend niet optimaal. We kunnen er mee zwanger worden, maar de hoeveelheid en kwaliteit is wat minder als het gemiddelde. Nog niet te slecht om direct heel veel zorgen te maken gelukkig. Bij thuiskomst een enorme onbegrip/jankpartij gehad met zijn tweeen. Voelt wel goed dat alles eruit is, maar we liggen nog steeds niet op een lijn. Vriendje is, naar mijn idee, een beetje depressief. Hij heeft altijd de neiging om dingen heel snel negatief te zien en dat is momenteel op z'n dieptepunt. Hij geeft dat ook wel toe, maar wil niet een keer met een buitenstaander gaan praten. Ik, daarentegen, probeer steeds weer me ergens aan op te trekken, ook al is die strohalm heel klein. Ik heb het nodig om positief te blijven, maar dat kan ik niet voor twee personen. O ja, gisteren bij vrienden een kleine meid geboren. Joepie...dus binnenkort weer op kraamvisite. Mirre, de zaadproduktie van je vriend is dus helemaal top! Hopelijk geld dat ook voor de kwaliteit ervan. Wat zijn nu verdere stappen die jullie gaan ondernemen? Sorry meiden, maar ik ben het verder even helemaal kwijt en heb op het moment even geen zin om alles weer terug te lezen en te reageren. (lekker egoistisch van mij....) Komt van het weekend wel een keer. Liefs Olga