Hallo, Hoe krijg ik mijn kaartje van ff hier op? Hij geeft telkens aan dat het plaatje te groot is. Groetjes Stas
Ja ik vond het ook erg knap van mezelf. Ik las dat je je temperatuur vaginaal moet opmeten ik deed het altijd anaal. Is dat echt heel belangrijk? Ik start en in ronde 2 wel mee dan. Was eigenlijk begonnen met tempen om te kijken of ik wel een ei krijg aangezien dit de 1e cyclus is na het stoppen met anticonceptie. Groetjes Stas
hoi stasia, ik ben deze maand begonnen met tempen maar volgens mij moet je gewoon anaal tempen hoor....? succes met tempen
Hoi Olga sterkte ermee he, je word nu wel geholpen net als wij het valt niet mee he ik vind dat ook iedere maand weer. Maar eens zijn wij ook mammie, hele maal Roses nee mam ik zal niet testen voor mijn NOd geintje. Je hebt ook gelijk weet je. Dta doen we niet meer. jennie72
Olga, Veel sterkte ermee. Het lijkt me zo ontzettend moeilijk. Heb het toendertijd ook bij mijn zus gezien en het is echt geen pretje. Maar hou vol vroeg of laat wordt jij echt wel een mama daar ben ik zeker van! Veel liefs Stasia
Heb geen flauw idee maandag ga ik naar de gyn en dan laat ik het ff zien want vindt het niet normaal dat het zo jojo achtig is maar misschien komt het nog wel goed liefs tijgertje23
goede morgen meiden Ik zag weer een paar mooie plaatjes in de wachtkamer voorbij komen, volhouden hoor meiden, ik duim voor jullie...... Olga: fijn dat jullie je gevoelens ff de loop hebben kunnen laten gaan, dat zorgt ondanks het vervelende nieuws, toch voor een beetje opluchting denk ik. Veel succes verder meid...... Muuske: ach wat zelf klussen, kan nooit kwaad toch STasia: ik zou ook gewoon rectaal tempen hoor, vaginaal vind ik helemaal niets! VErder wens ik natuurlijk weer iedereen veel succes en alvast een mooi en lekker zonnig weekend. GEnieten hoor meiden, van die paar mooie dagen die nu gaan komen...... Twinny
nou moe ik snap er niks van.... gisteren en donderdag ontzettende pijn echt ei-pijn en gisteren best een donkere streep op de ovu test vanmorgen tempstijging naar 36,6/36,7 En een positieve ovulatietest.. streep was donkerder dan gisteren iemand enig idee hoe dit kan? Vanvaond nog maar keertje klussen voor de zekerheid he haha hier mijn kaartje
geen idee meid, ik gebruik geen ovulatietesten... en mijn temp doet ook niet altijd wat ik wil... liefs rensie [/url][/img]
@Jennie, mooi kaartje zeg! Ga zo door! @daam, ja klopt dat ik een posi test had, maar ik heb hem maar weggehaald omdat ik bang ben dat ff er mee in de war raakt bij het spotten van mn ei/kruis. Het is namelijk duidelijk dat ik binnen 48 uur na die posi test geen ei heb gehad. @Micha, gefeliciteerd meis, ik zag je kaartje staan bij de zwangeren! Geniet er lekker van Meiden, voor mij vandaag geen kaartje. Ik heb gister een verjaardag gehad en lag rond 3 uur pas in bed, dus veeeeeeeeel te weinig slaap Morgen maar weer Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!