Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @berna, volgens mij is je ei gister geweest! Maar dan moet je temp morgen wel weer stijgen! Succes met afwachten en met klussen! :D

@rensie, jij blijft ook maar een beetje heen en weer gaan, in de veronderstelling dat je eitje er aan zit te komen (net als ik met mijn kaartje). Succes met klussen meis en met afwachten op je ei, maak er een superei van deze ronde!

@diddl, ziet er naar uit dat je ei geweest is, morgen dus je kruis (als het goed is)! Je hebt goed geklust in ieder geval! Succes met afwachten.

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0

Wat vinden jullie hiervan? Ik dacht zelf dat ik op dag 18 een ei had maar ff zet hem op 24 met een stippelkruis. :( Aan gezien ik bij die open rondjes later had gemeten. Ik begrijp het niet helemaal. Kunnen jullie er iets over zeggen?

Liefs Stas

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik denk inderdaad dat ie gisteren is geweest ja.. maar wel gek vand e ovulatietest dan.. nou ja iig of gisteren of vandaag een eisprong dus vanavond nog ff klussen en dan moet het wel goed zitten.. en nu hopen op een bevruchting en de rest natuurlijk

@ diddl lijkt inderdaad of je je ei ook hebt gehad spannend lopen we zo'n beetje gelijk

Stasia ik zou ook denken op dag 18...

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo dames , met zoveel op de wachtbank en zovelen die naar hun eitje aan het groeien zijn.

hier spannende dagen.

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    vraagje he, wat betekenen die open rondjes?
    heb er namelijk zelf ook 2 nu :(

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

ik ben van de week begonnen met tempen, nu heb ik een vraag moet je iedere ochtend echt exact om dezelfde tijd tempen of mag er best iets speling in zitten? en hoe zit dat als je snachts ben wezen plassen en dan weer ff een paar uurtjes slaapt is dat erg? sorry voor de vragen......

7. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    dan heb je op een andere tijd getempt dan normaal. Dan zit er meer dan een half uur speling tussen.

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Bij mij is het omdat ik daar later gemeten heb. Ik weet niet of er nog meer redenen voor open rondjes zijn. Ik heb ook nog een vraagje: kan je dat kruis in ff ook zelf verzetten?Ik heb nl. het idee dat ik mijn ei op dag 18 heb gehad en niet op dag 24

Groetjes Stas

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hier is mijn kaartje weer, ééntonig is tie tot nog toe, maar ik bender blij mee:

10. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    roses bedankt voor je antwoord ;)

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    ja dat kan!
    dan ga je op frontpage naar ovulation detector > tuning/override>Detector Manual Override en dan kan je je ovulatiedag invullen en je coverline.
    Succes!

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dames,

Ik had toch het idee dat ik eerder mijn ei had dan dag 24?
    Ik heb daar net een testje gedaan en kijk maar even in mijn album.........

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    nog ff geduld.... plaatje lukt nog ff niet hihihi

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ok gelukt! :) :) :)

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Stasia: Dan mag ik jou dus feliciteren? Gefeliciteerd!

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou het streepje is nog wel licht maar hij staat er! Wil er morgenochtend nog een tegenaan gooien kijken of hij donkerder wordt. Maar heel voorzichtig mag ik mij dan misschien zwanger noemen. :D

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @stasia, wat goed! van harte meis!

18. Niet meer actief

Stasia gefeliciteerd, kzie echt een 2e streepje!

Hier mijn kaartje, ben aant zakken....

Fijne dag nog allemaal :D

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    van harte stasia

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik zie dat je vraag nog niet is beantwoord, het is het beste om elke ochtend voor het opstaan rond hetzelfde tijdstip te tempen. FF hanteert een half uur speling. Als je eerder of later dan een half uur tempt, dan krijg je dus een open rondje.
    Wat betreft het plassen, volgens mij maakt dat niet uit, als ik moet plassen dan ga ik ook gewoon. Behalve als ik nog maar iets van een uurtje heb, dan probeer ik het op te houden.

Deel Deze Pagina