Hoi meiden nou heb het voor het eerst een stabiel lijn nu maar de clomid die ik heb gehad heeft goed zijn best gedaan dat merktte ik wel de afgelopen dagen veel pijn gehad aan me onderkant soort kramp Maar ben benieuwd wat de gyn zegt maandag want denk ook dat ik de uitslag krijg van me manneke en van mezelf van het bloedprikken Maar ik hou jullie op de hoogte lieve dames maar hier is mij kaartje weer
Heeeeeeeee meissies! Eindelijk, eindelijk heb ik dan effe de tijd gevonden om hier bij te lezen en te posten. Pffff, enorme hoeveelheid tekst die ik heb moeten doorspitten Is behoorlijk veel gepost en ook een hele hoop nieuwe meiden hier heb ik gezien. Welkom allemaal! (ik doe het maar effe zo, bang dat ik iemand van jullie allemaal per ongeluk vergeet ) Ik wens jullie veel succes met het tempen en dat jullie er maar snel weer mee mogen stoppen Ook een heleboel ontwikkelingen hier geweest voor de al wat ervarener tempers... Ik zag dat Ingiemoppie en Me2 gestopt zijn met tempen. Ontzettend jammer, maar ik begrijp het wel. Allebei een meer dan goede reden om even afstand te nemen van dit gebeuren. Ik wens jullie allebei heel veel succes meiden! Tijgertje en Nies al aan de clomid of nog niet? Ik hoop dat het jullie fantastische eisprongen oplevert! Monika, wat ongelofelijk vervelend meid die onzekerheid, alweer een negatieve test?! Ik blijf voor je duimen hoor! Cindy31 nou meid, ondertussen heeft ook de digitest uitgewezen dat je zwanger bent. Fantastisch nieuws! Hoop dat je lekker van je zwangerschap kunt gaan genieten. Roses, dat eitje laat verdrrrr wel lang op zich wachten deze keer he? Ik hoop voor jou dat het dan ook nog even wat langer op zich laat wachten, dan kun je het tenminste samen met je man even goed benutten Wanneer komt je mannetje van zee terug? Mirre, ongelofelijk kl*te dat je in dat conflict verwikkeld zit, hebt al voldoende aan je hoofd lijkt me. Een dikke knuffel voor jou! Trouwens wel goed nieuws van die zaadjes. Zijn er toch wel even 100x zoveel! Carmen, misschien is dat bloedprikken wel niet meer nodig? Zou natuurlijk helemaal top zijn als die pendels uitkomen. Ik vind het in ieder geval wel een bijzonder verhaal....hoop voor je dat de 15e je geluksdag wordt! Mariekepieke, ik duim voor een mooi verjaardagscadeau voor jou meid (een posi test de 16e) Olga, meisje toch. Wat ontzettend balen. Ik kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Hartstikke fijn dat er nu met jullie gekeken gaat worden naar de mogelijkheden, ik hoop dat je niet lang meer geduld hoeft te hebben! Dikke knuffel. Voor al die lieverds die naar me vroegen en me hier opnieuw verwelkomden.....jullie zijn lieve schatten (de rest trouwens ook)! Ik heb vorige week echt een fantastisch lang weekend/minivakantietje gehad. Zaten in een supergezellig, mooi huisje midden in het bos. Heerlijk gewandeld, aan een hele leuke speurtocht meegedaan met allerlei doldwaze opdrachten waar we ontzettend de lachstuipen van kregen, mijn zwangere zusje heerlijk verwend met allerlei cadeautjes, genoten van mannetje , kortom.....het was GEWELDIG! Helaas zit ik momenteel in een enorm turbulente en hectische periode op mijn werk. Daardoor geen tijd gehad hier te posten. Ik hoop dat dit me de komende tijd wel weer gewoon gaat lukken, al is het maar op z'n minst s'ochtends bij het plaatsen van mijn kaartje. Ik voel me sinds maandag niet zo goed. Ontzettend veel hoofdpijn. Waarschijnlijk last van het griepvirus dat nu rondwaart. Al behoorlijk wat paracetamol achter de kiezen de afgelopen dagen dus. Erg moe ook, dus doe het zoveel mogelijk rustig aan waar ik tijd vrij kan snoepen voor een rustig moment naast alle hectiek. Sinds vanochtend enorme pijn in mijn borsten, waardoor ik even dacht: Shit, ik zal toch niet nu pas mijn eisprong hebben? Dat zou zonde zijn, want door mijn hoofdpijn niet meer in the mood geweest om te klussen Hieronder mijn kaartje. Is alweer zo'n tijd geleden
Berna1981, bij mij kwam deze keer de pijn die ik voelde ook niet overeen met de eisprong die FF aangeeft. Ik had al zeker drie dagen enorme steken ter hoogte van mijn eierstok, waardoor ik iedere keer dacht....nu springt íe. Ik zou dus eerder afgaan op de combi temp en slijm als ik jou was. Lot23, als je s'nachts naar de wc bent gegaan en er zit toch nog 3 uur tussen het moment van wcbezoek en tempen, is er helemaal niets aan de hand. Bij het tempen gaat het namelijk om je basale l.temp en dat is de temp die je lichaam heeft na minstens 3 uur opeenvolgend rust. Stasia, Ik heb toch niets over het hoofd gezien hoop ik Ik zie dat je namelijk een zwangerschapsbanner onder je berichten hebt staan....
Hallo meiden, jeetje ik heb niet elke dag de tijd om op de site te kijken, maar ik moet gewoon 5 pagina's lezen ha ha, Jeetje Stacia, gefeliciteerd... 1e ronde ! zo willen we het allemaal wel. Hier ook weer even mijn kaartje, mijn temp. is niet erg hoog, maar volgens mij heb ik altijd al een wat lagere temp. hij blijft in ieder geval boven het gemiddelde..
Hoi indigo Ja ben vanaf 3 maart begonnen met clomid 50mg het is de eerste keer dat ik de medicijnen heb gekregen maar denk wel dat het zijn werking doet hoor Want heb een paar dagen last gehad van me onderbuik Tot 7 maart moest ik m gebruiken dus ben benieuwd maandag of ze wat ontdekken een ei misschien? Maar dat hoor je nog wel van mij liefs tijgertje23
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Mijn temp is zakkende. Mijn kaartje ziet er iets anders uit. Ik had namelijk voor een maand VIP bij FF. Maar dat was vandaag afgelopen. Hij heeft nu alles eruit qua klachten er uit gegooid. @de Meiden, ik lees morgen even alles bij. Ik ga nu gauw lekker tutten want we gaan met een aantal vrienden lekker uit eten vanavond. Dus heb nu weinig tijd om alles door te lezen. @Stacia Gefeliciteerd meid! liefs Divi
jeetje het huilen zit me dichter nabij dan lachen ga naar toilet en veeg bloed af. Wat heeft dit te betekenen. ik merk als de ongi nu gaat doorbreken dat ik maar een lutaele fase van 12 dagen heb de laatste 5 maanden met die van nu erbij, is dit niet kort. Zie het effe niet meer zitten. Heb schrik dat ik de mmm in zal moeten ald dit zo blijft voortgaan. Had de banner nu 2 dagen vooruit geschoven omdat ik op dag 14 de daling van het ei had, kan het nogt innesteling zijn? Als ik een cyclus van 29 neem dan zit ik nu 10 dpo en als de cyclus 27 is, heb ik 12 dagen dpo nu. M'n man was nog gisteren aan het zeggen dat het deze keer voor onns nu toch lang duurt, hij had het ook al verwacht dat ik zwanger zou zijn. Het deed m'n hartje pijn en zei hem dat ik geen machine ben die je maar vol moet smijten. kan m'n lichaam toch niet commanderen. jeetje de mmm gaat hij niet in omdat we al 2 kinderen hebben en moet onze droom indien dan maar opgeven. Heb zo'n schrik dat de doorzetten. Zie effe het licht door het bos niet meer..... Zelfs m'n temp is nog niet gedaald
zico ik blijf duimen voor je! HIer echt ontzettende pijn nu al 3 dagen duurt een eisprong zo lang?! ik kan er bijna niet van lopen zeg damn...
Ach lieve Zico lieve schat een dikke knuf en ja kan het geen innesteling zijn? ik duim voor je das wel weer schrikken he. En ja mannen hebben maar weinig geduld die van mij teveel is ook niet goed. Praat anders nog even met hem komt goed succes en een knuffel van jennie72
Zicootje, kan me voorstellen dat je verdrietig bent meisje! Zeker als al die pendels op maart wijzen, dan heb je wellicht toch net meer hoop dan anders. Ik zou nog even afwachten hoor, al lijkt mij eerlijk gezegd een innesteling wel laat. Hoewel....10 dagen na je ei kan nog hoor! Ik duim voor je dat het toch raak mag zijn. Overigens....een luteale fase van 12 dagen is heel keurig hoor. Een normale luteale fase is tussen de 11 en 17 dagen lang. Dus helemaal niet te kort. Divi, dat is effe wennen he, als je alleen nog de meest basale gegevens kunt invullen bij FF. Je kunt overigens wel altijd specifieke klachten in je notes zetten, dan kun je het toch een beetje bijhouden. Tijgertje, wat fijn meid! Dat zou natuurlijk hartstikke fijn zijn, dat het meteen goed aanslaat allemaal. Nu maandag heb je een follikelmeting? Spannend. Ik ga voor je duimen enne....houd me inderdaad maar op de hoogte!
@Indigo, wat fijn dat je weer terug bent! Ik hoop ook dat mn eitje nu dan nóg maar een paar dagen op zich laat wachten. Donderdag komt mijn ventje weer thuis. (vrijdag eitje zou dus mooi zijn ). Jij hebt je kruis weer lekker gehad, mooi op het wachtbankje! En nu flink de lucht in! Ik duim voor je meis! @susan, jij gaat lekker, mooi constant lijntje! Nog een klein weekje, en dan weet je meer! Succes met afwachten @tijgertje, ik ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen. Wanneer moet je daar nu weer heen? (ik zal er vast wel overheen gelezen hebben ) @Divi, mooi dik kruis heb je! Ff weet zeker dat je dan je kruis gehad hebt, super! Lekker op het wachtbankje, en nu moet je lekker gaan stijgen hoor, omhoog die temp! Ik duim voor je meis. @Zico, ik geef je een dikke knuffel! Hopelijk is het snel raak bij jullie, je hebt nog alle kansen! Geef het even de tijd meis, hoe moeilijk het ook is, heb geduld! Wie weet is het deze ronde wel raak, en is dit een innestelingsbloeding . zou mooi zijn! @berna, volgens mij gaat een eisprong heel erg snel! Na het springen van je ei, heb je ook maar 24 uur om het eitje te bevruchten, dus ik denk dat die pijn ergens anders vandaan komt, maar wat zou ik niet weten, iemand anders hier die het weet?
@ Berna, ik heb ook twee dagen echt pijn gehad en daarna twee dagen een beurs gevoel, ik denk wel dat het m'n ei is geweest. Nog een vraagje, ik baal trouwens echt dat ik vorig wekend niet heb getempt, want weet nu niet precies wanneer ik m'n ei had. Aan jullie meer ervaren-tempers: vanaf welke dag gaat ongeveer je temp weer dalen, als je niet zwanger bent? [/img]
Idd ik had er voor de gein een testje tegenaan gegooid want ik was niet zeker wanneer ik mijn ei nou had gehad. en laat tie nou toch positief zijn
Sjonge meid, dat is wel echt het lot uit de loterij winnen dan, in de eerste ronde gelijk zwanger..... Van harte gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van samen met je partner!
@ zico ik duim voor je dat het niet doorzet en hoop dat het anders snel raak mag zijn! @ dames bedankt voor de antwoorden op mijn vragen, moet wel ff wennen aan het tempen. succes allemaal!
nou ja heb voor de zekerheid maar ff geklust net haha nu wachten... Mijn temp daalt trouwens echt pas op 14 dpo net voor ik ongesteld moet worden
Hallo lieve meisjes, Mannetje en ik hebben er inderdaad een hoop uitgegooid kwa frustraties. Ik ga nu ook weer vol goede moed de volgende ronde in.(zegt ze heel stoer...) Heb pas over twee weken een afspraak bij de gyn, dus ben wel bang dat we weer een ronde 'weggooien'. Helaas kan mannetje zijn gedachten (nog) niet positief ombuigen en heb ik het gevoel dat ik hem er niet goed bij kan helpen. Wat daling van temp richting je ongie betreft ben ik denk ik een uitzondering. Dit is nu al de tweede keer dat ik ongie ben en mijn temp nog steeds hoog is (vandaag 37.1). Vorige ronde daalde hij heel langzaam af (bijna twee weken) naar 36.3 groetje Olga
O ja, Micha en Stasia, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Veel geluk meiden. Stasia, ik kan gewoon niet geloven dat mensen in de eerste ronde zwanger worden....Ik ben stilletjes erg jaloers op je...Sorry hoor; dat bedoel ik niet rot.
Bij onze eerste was het prijs 14 dagen na de pil te laten, waren toen zelf verschoten, we wilden er toen rustig aan aan beginnen. Maar de eerste is een MK geworden, 5 maanden later was ik terug zwanger van men zoon nu. De dochter door de pil door, nu beginnen we waarschijnlijk al aan ronde 7. Man wordt ongeduldig voel het als een druk tegen de testperiode. Maar de natuur dwing je niet.