Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Kan ik me heel goed voorstellen hoor. Ik had het zelf ook niet verwacht en voel me ook heel dubbel. AAn de ene kant natuurlijk ontzettend blij maar aan de andere kant zijn er zoveel mensen die er zoveel moeite voor moeten doen. Konden we het allemaal maar een beetje verdelen. De mensen die gelijk zwanger worden er een paar maandjes bij en voor de andere een paar maandjes eraf. Maar helaas......dat gaat niet.

Maar als jullie het niet erg vinden blijf ik hier nog wel een tijdje hangen vind het nl. zo gezellig hier. En ik wens alle dames ontzettend veel sterkte en geluk toe.

Veel liefs Stas

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,
    Daar ben ik weer. We zijn even heerlijk uit eten geweest vanavond. We zijn bij een indonesisch restaurant geweest. Het smaakte echt heel goed, en merk nu toch wel dat ik iets te veel gegeten heb poehe hihi. Eigenlijk was ik nog even nieuwsgierig wat er allemaal bij is geschreven. Dus ik ben even online.

@Indigo,
    Ik ben blij voor je dat je een superweekend hebt gehad en dat je lekker hebt kunnen genieten. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt meid en dat je hoofdpijn snel weg is!
    Inderdaad het is inderdaad even wennen dat je nu niet "de klachten" onder het kaartje heb staan. Ik vond het eigenlijk wel erg leuk staan met al die kleurtjes.
    Maar ik heb wel gezien dat je bij de Notes "de klachten" kan neerzetten, maar dat dat niet meer wordt getoond, jammer genoeg.

@Roses,
    Harstikke bedankt voor het duimen Meid! wat Wat duurt het wachten lang zeg pfffffff. Waarom gaat de tijd niet harder!
    De ene dag heb ik de symptomen van het zwanger zijn, gevoelige borsten, met vlagen misselijk, sommige geuren niet kunnen verdragen. De andere dag heb ik nergens last meer van. Wat een onzekerheid zeg.

Alleen nu heb ik nog 2 vraagjes over FF:
    Op 3 en 4 maart heb ik een positieve ovulatietest gehad en op mijn kaartje heeft FF het kruis op maandag 5 maart heeft neergezet. Is het dan zeker dat ik op 5 maart mijn eitje heb gehad?

Oh ja, hoe kan ik mijn cyclusdagen veranderen in FF. Ik heb nu namelijk mijn cyclus op 40 dagen ingevult, maar ik zit nu al op cyclusdag 39. Dus ik vrees dat ik wat meer dagen nodig hebt.

Meiden slaap lekker en tot morgen
    doei doei liefs Divi

3. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0

Een goedemoregn dames, nou hij blijft lekker hoog. Spannend.
    Stasia gefeliciteerd, en ja ik had dat gevoel ook toen ik het gister avond las van je maar das begrijpelijk als je alweer 12 rondes veder bent wil je ook zo graag. Maar ben wel heel blij voor je en gun het je van harte.
    Divi ook voor jou spannend he! ;) ik duim voor je
    Indigo ben blij dat je er weer bent meisje. HOe is het nu?
    8-[ ook jij gezellig op het wachtbankje schuif gezellig aan ;)
    Tijgertje wanneer ga je naar de gyno? laat je het even weten?
    of heb ik dat gemist?
    Roses,ook jij lekker up he die temp!
    Weet iemand hoe het met Avalon is? ze moest weer voor een echo.ik hoop dat alles goed is met haar.
    jennie72

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jennie wat spannend zeg!

Zijn er meiden die nauwlijks stijging hebben de eerste dag na de eisprong?
    Ik had van de week 36,4 en nu 36,5... kan het dat de stijging wat later komt? iig nog maar een ovutest doen straks...

5. morguh,

ga vcanmidda wel bijlezen, nu geen tijd...
    moet hem eigenlijk op discarded zetten, maar omdat hij de vorige keer dat ik dat deed helemaal geen kruis meer wilde geven (ook na een week hoog) doe ik dat maar niet...

liefs rensie
    [​IMG][/url][/img]

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Divi,
    Oh dat wordt dan heel spannend met al die symptomen, mn duimen draaien nog steeds!
    24-48 uur na je positieve ovulatietest krijg je je eitje (omdat je dan een LH piek hebt, die zorgt voor de eisprong). Dus je kan er dan vanuit gaan dat je eitje toen is geweest! Als FF het zeker weet, krijg je een dik kruis, anders krijg je een stippelkruis.
    Je cyclusdagen hoef je niet te veranderen in FF. Hij telt automatisch door. Zodra je invult dat je ongesteld geworden bent, komt er een M op het kaartje te staan, dan krijg je vanzelf een nieuw kaartje in beeld. Het spreekt eigenlijk allemaal voor zich. Hopelijk heb je die M niet nodig ;) En krijg je een mooi groen lijntje op je kaart!

@Jennie, wow je zit nog steeds lekker. Gaat goed zeg!

Mijn kaartje voor vandaag:
    Ik ben een beetje gestegen, wel balen dat ik gister niet getempt heb, want nu weet ik eigenlijk nog niets. Nou ja we zien het wel weer, geduld hebben ;)

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Olga
    Mijn temp is ook meerdere malen hoog gebleven terwijl ik al ongi was. Wat dat kan betekenen weet ik niet.
    Spannend over 2 weken naar de gyn jij, goed zo!

Je vroeg vrijdag wat er nu verder gaat gebeuren aan het Mirr-front.
    Nou deze ronde tempen en bloed prikken op hormonen, of ik echt een eisprong heb.
    Verder niets waar we iets aan kunnen doen. 6 april terug naar fer.arts en dan gaan ze mij verder onder de loep nemen.
    De grote cyste weer bekijken en onderzoeken of ik daadwerkelijk Endometriose heb.
    Daarna zal er een besluit volgen of een hsg onderzoek of een kijkoperatie.
    Everything draait nu om Mirre...lief is oke bevonden ;)
    Maar ik ben wel een beetje verdrietig en angstig hoor voor wat komen gaat. Zo'n ding (cyste) in m'n lichaam is toch heel wat anders dan het beebje wat ik hoopte dat er nu inmiddels eens in had mogen zitten.

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo,

Mirre, is er op jouw tempkaartjes dan niet duidelijk een eisprong terug te vinden? Vervelend die cyste; misschien is die wel de oorzaak van dit alles....Ik hoop dat ze een mooi ei bij je vinden!

Roses, bij jou nog steeds onduidelijkheid over je ei. Laat hem nu maar wachten tot je vent weer terug is!

Rensie, je hebt wel een mooie verhoging, ook al is die niet helemaal betrouwbaar...Het zou toch je ei kunnen zijn. Hoop dat 'ie hoog blijft!

Berna, ik had vorige keer dat de stijging iets later kwam. Succes met de ovutest!

Jennie, je gaat echt lekker. Blijf in de lucht he.

Stasia, je mag natuurlijk mee blijven kletsen. Heb jij je ook al aangemeld bij de november mama's?

groetjes Olga

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi lieve dames

@jenny Ik moet er morgen om 10.10 uur erheen mijn moeder die gaat ok mee wel lief he

Maar eerst goedemorgen dames lekker geslapen

Hier is min kaartje weer

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Succes morgen Tijgertje. Ik hoop dat ze al een mooi e in wording zien. Lief dat je moeder mee gaat.

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ja ik heb me al aangemeld. ik ga daar nu eventjes kijken want ik ben net wakker.

12. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden.
    Dit is mijn kaartje voor vandaag. Mijn temp is weer ineens om hoog gegaan.

@ Jenny, hartstikke bedankt meid voor het duimen!Zo meid jou kaartje ziet er ook mooi uit. Je temp blijft lekker hoog zeg! Ik ga ook heel hard voor jou duimen.

@ Roses, Meid harstikke bedankt voor de uitleg! Ik hoop ook dat ik een mooi groen lijntje krijg op mijn kaartje, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in :eek:eps:
    Trouwens meis, heb jij ook altijd een hele lange cyclus?

liefs Divi

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Micha en Stasia: van harte meiden, geniet er maar lekker van...

JEnnie en Divi: ziet er goed uit hoor, volhouden nu, ik duim en blaas.....

Ik heb vandaag niet zo veel tijd, maar wil iedereen toch weer heel veel succes wensen....

Twinny

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Divi, hoezo heb je er een hard hoofd in? Je hebt in ieder geval goed geklust!
    Mijn cyclus was in het begin best onregelmatig, maar het werd steeds regelmatiger. Vorige cyclus ben ik eventjes zwanger geweest, maar waarschijnlijk een foute innesteling gehad. Ik kan dat nu dus ook merken, want mn cyclus is een beetje van de rel! Dit wordt dus inderdaad weer een lange........

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    tijgertje succes morgen

ovutest was veel lichter dan gisteren dus ga er vanuit dat ei geweest is

16. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Jaaaaaa ... ik heb m'n FF-kruis ook gekregen. Zit dus definitief op de wachtbank.
    Fijn dat FF het met m'n gevoel eens is. ;)
    Vindt m'n temp eigenlijks nog wel een beetje laag, zelf 0.1° lager dan gister. :(
    Klopt dit wel meiden?
    Wordt er eerlijk gezegd een beetje zenuwachtig van.
    De kans op een zwangerschap is volgens FF hoog ... we hebben op de juiste dagen geklust.
    Nou we zullen het zien.

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @diddl, grote kans dat je morgen weer omhoog gaat hoor! Ik heb het ook wle eens gehad!

18. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Bedankt voor je reactie Roses .. fijn om te horen.
    Geeft me weer wat moet.
    *knuf*

Had ook al even bij de tempkaartjes van de zwangeren gekeken ... je ziet het idd vaker.

19. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Dank jullie wel dames, voor het duimen. IK duim ook mee.
    Ik kan niet wachten totdat ik mag gaan testen. Word vervolgd.
    jennie72 :)

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    spannend he! :)
    nog even wachten met testen he ;) :)

Deel Deze Pagina