HIHI ja is echt spanned ja. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Was vanmorgen niet lekker en ben heel erg moe. Ik probeer me voor de geest te halen wat ik voel als ik ongie moet gaan worden. O ik hoop het zo he. Ik begin het nu echt te nijpen. Maar houd gewoon voor ogen dat ik zoals altijd gewoon ongie ga worden. Is beter. jennie72
Jennie, 10 DPO al. Hoe lang duurt jou lutheale fase? Over een dag of 5 a 6 testen dus als je ongie uitblijft! Berna, was de ovutest gisteren dan wel positief? Je ei springt 12 tot 48 uur daarna, dus misschien wel vandaag. Hoop dat de komende dagen je temp omhoog gaat, dan weet je het zeker. Olga
Olga Jawel , als je afgaat van de FF kaartjes en mijn positieve digitale ovulatie testen heb ik wel een eisprong. Maar ondanks dat wil de gyn het zeker weten!
Olga gisteren en dag ervoor wel positief ja.. en donderdag vrijdag en zaterdag ei-pijn gehad.. we hebben woensdag vrijdag en zaterdag geklust dus moet goed zijn toch?
Hallo lieve meiden, hier mijn kaartje: Vraagje: vorige cyclus had ik een luteale fase van 11 dagen. Kan ik er van uit gaan dat ik dat deze cyclus weer heb, of kan dat verschillen? : Nou verder ga ik jullie ff verlaten (dat wordt afkicken), we gaan een midweekje naar Duitsland en ben er vrijdag weer. Hopelijk heb ik dan goed nieuws en jullie ook! Suc6 en tot volgende week 8)
Goede middag meiden, heb weer een vraag hoor. Ik gebruik sinds gisteren teunisbloemolie capsules om mijn menstruatie op gang te krijgen, maar ik vraag me af of je dan wel een ei krijgt? Iemand?
@mariekepieke, je lutheale fase kan verschillen. Mijne is wel eens 12 geweest, maar ook wel eens 16. Maar meestal is mijne 14.
hallokes zoals gedacht weer een kortere cyclus de ongi heeft zich doorgezet. nikske aan te doen wel serieus klote
ik ben 2 cyclussen terug ook begonnen met teunisbloemolie en nu ik dat van jouw lees, ik neem aan dat je wel je ei gewoon heb, begin ik me ook af te vragen hoe dat zit want ik had de 1nalaatste cyclus op vrijdag een positieve ovutest en de week erna werd ik op donderdag ongie en de laatste keer had ik op dinsdag een redelijke positieve ovutest en toen begon ik zaterdags al met bruin verlies en woensdag werd ik ongie( voor zover het ongie was) dus vraag me nu ook wel af of die capsules mijn ovutest zouden beinvloeden........ succes
Hllo allemaal, Hier m'n kaartje weer, ik ben weer iets gestegen.... de dagen kruipen voorbij Ik zou willen dat ik al kon testen, nou ja nog een weekje
Dank je Roses, ik vind het ook erg spannend. Het is de eerste keer dat ik temperatuur, maar ik moet zeggen, dat ik een aardig stabiele temp. heb, ik heb hier wel kaartjes voorbij zien gaan met enorme pieken en dalen, erg verwarrend lijkt me dat
Oh Zico, ook al weer ongie.... Gelukkig heb je wel een korte cyclus en kun je dus weer snel naar je ei toeleven. Ik heb wel een hele rare ongie hoor. Heb eigenlijk al vier dagen lang weinig bloedverlies en het merendeel is dik en bruin en maar soms helderrood. Toch reken ik het maar wel gewoon als ongie.
Ok, tnx! Sjee, vind het wel weer erg spannend! Ben blij dat we ff weg gaan, gedachten verzetten enzo....
Hier mijn kaartje weer. Ik heb zo'n vermoeden dat ie morgen 36.8 is. Zal ik de rest ook vast invullen?
haha daam kon dat maar he Ik vind dat we gewoon een camera moeten krijgen dat we alles in de buik kunnen volgen net als bij look who's talking