Als dat eens zou kunnen! Kun je het ei ook een beetje sturen in de goeie richting en duw je die zaadjes er tegenaan. Hoef je ook geen tempkaartjes meer bij te houden en dan was er ook geen forum meer! Ok Daam, je fantasie slaat nu wel heel ver door! :-#
Mariekepieke, veel plezier met je midweekje weg! Daam en Berna, leuke fantasieen....Maar toch wel jammer dat we dan geen forum zouden hebben. Olga
ik wilde ook een kaartje maken bij ff maar weet even niet waar ik heen moet als ik op de site ben kan iemand me dat zeggen......
Oke, sorry, dat wist ik niet. Als je ingelogd bent ga je naar cycles en daar kun je een kaart aanmaken.
Je gaat naar "my chart" en daarna "cycles" > "start a new cycle" Dan moet je de eerste dag van je laatste menstruatie invullen, en dan spreekt het eigenlijk voor zich. Gewoon een beetje dingen uitproberen. Elke dag ga je dan naar "data" en "enter data" om je nieuwe temp in te vullen. Succes!
Ik ga ook beginnen met temperaturen deze maand. Ben wel heel benieuwd hoe alles werkt. Ik probeerde me net al aan te melden maar kreeg een foutmelding en moet het later nog eens proberen.... Weten jullie of het erg is als je iets later begint? Zoals jullie zien aan mijn banner is mijn nieuwe cyclus al begonnen...of maken die eerste dagen niks uit?
@marloesje dat maakt niet uit hoor, alleen komt je gemiddelde temperatuur volgens mij iets anders uit.
Volgens mij heb ik mn eitje 9 maart gehad. Maar ik krijg nu geen kruis omdat ik een temp mis. Als morgen mn temp nog steeds hoog is, dan zet ik hem er in.
Hoi dames nou ik weet niet ofdat de daling zich heeft ingezet even kijken wat hij morgen doet. IK reageer vanavond even moet gaan werken. jennie72
Jenny hij moet omhoog hoor! Hier een temp van 36,8 eisprong is geweest dus ben benieuwd wanneer ik het kruis krijg
hoi, een flinke vrije val hier.... hopelijk morgen dan dezelfde stijging... aan de klus dus.. [/url][/img]
Goedemorgen lieve dames Nou het is zover het is maandag de 12de moet straks om 8 uur bij mijn moeder zijn en van daaruit gaan we naar het zh SPANNEND Ik denk ook dat ik me uitslag krijg van het bloedprikken en me vriendje van zijn sperma-onderzoek dus hopen dat hij ook goed is Duimen jullie allemaal voor mij? Hier is mijn kaartje vind m nu redelijk stabiel vindt je ook niet?