Goeiemorgen meisjes, Ben ik weer even, snelsnel voor ik naar mijn werk vertrek (ben beetje laat eigenlijk). Roses, ik duim voor jou dat je toch je eitje vrijdag krijgt en dat je eitje niet op de 9e al gesprongen is. Fijn dat je mannetje er donderdag weer is! Olga, fijn dat jullie alle frustraties met elkaar gedeeld hebben. Ik denk dat je jouw mannetje misschien even zichzelf moet laten helpen en dat je nu vooral op jezelf moet focussen, ipv hem uit die diepe put proberen te helpen. Of zeg ik nu iets heel stoms? Wel typisch hoor, die rare ongi van je. Ben je helemaal zeker dat er niet meer aan de hand is? Stasia, natuurlijk kun je hier wel blijven hangen, maar lijkt me eerlijk gezegd hartstikke leuk dat je je bij een clubje aanstaande mama's kan aanmelden en meepraten. Jennie, Hartstikke spannend meid. Ik duim hartstikke voor je. Weet je al precies wanneer je eventueel gaat testen? Berna1981, de stijging na je ei hoeft niet persé meer dan 0,1 te zijn hoor. Lees het maar eens na bij FF. Tijgertje, ik ga ZEKER voor je duimen, ik hoop dat je straks allemaal positief nieuws ontvangt van de artsen. Diddl, op het wachtbankje meid. Nou, aan jullie klussen heeft het dus in ieder geval niet ontbroken, nu maar afwachten dus. Ik duim voor je. Mariekepieke zit lekker in Duitsland. Hoop dat ze lekker geniet en met heeeeeel goed nieuws terugkomt hier Ikke heb nog steeds veel last van hoofdpijn, zit niet lekker in mijn vel. Maar ook weer niet zo ziek dat ik lekker thuis kan blijven Ach ja, het wordt vast snel beter.... Plaats effe mijn kaartje niet, niks bijzonders te zien namelijk. Zit gewoon op het wachtbankje en eigenlijk weinig vertrouwen dat het deze maand gelukt is. Tja...we wachten maar braafjes af
Rensie, je ei al op dag 20! Als dat zo is, dan ga je in ieder geval ook een kortere cyclus krijgen. Joepie! Heb je ook vruchtbare afscheiding? Marloesje, welkom en succes met tempen. Je krijgt er vast meer inzicht door. Jennie, je moet wel hoog blijven hoor. Ik zal even een wat windkracht 10 op je afsturen....pppffff. Indigo, het is inderdaad fijn dat we het eruit gegooid hebben. Nu probeer ik vooral gewoon heel lief te zijn en te laten merken dat ik hem (enigszins) ook wel berijp. Hij slaapt al een week heel slecht, dus misschien maar een homeopatisch middeltje voor hem halen voor een goede nachtrust ofzo... Wat gek dat jij nog steeds last van hoofdpijn hebt. Op hoeveel dagen DPO zit je nu? Tijgertje, succes bij de gyn vandaag. Hopelijk hebben jullie straks gelijk al duidelijkheid. Gaat je vriend niet mee? Bij mij werd dat wel aangeraden voor de 1e keer gyn. Ik ga ook gauw werken, Liefs Olga
Hoi meiden, ben een weekendje weg geweest. Mijn temp is ook gelijk van slag af lijkt wel, zat de laatste tijd niet onder de 36.7 en gisteren en vandaag zat ie op 36.5. Weet even niet meer wat ik er van moet denken. FF heeft mijn kruis ook al weer weggehaald
Hey lieve meiden Ik heb zeker GOED NIEUWS! Mijn ei is groter dan 10 centimeter en hij staat op KNAPPEN Ben zoooooo blij was helemaal beduusd en me moeder helemaal bij thuis komst liet ze even een traan zoooooo lief Ze zei tegen me van ik brand een kaarsje voor jullie brengt GELUK Was echt lachen bij de gyn zeg hahaha Ik heb een hele lieve gyn ik moet 20 maart bloedprikken en de 29ste moet ik weer terug maar dat is mijn nod dus dubbel zo SPANNEND Liefs Tijgertje
Ha meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Mijn temp is iets aan het zakken nu. Vanavond ga ik alles weer even bij lezen, want moet nu weer naar mijn werk. Tot vanavond meiden. liefs Divi
Tijgetje, heb je een ei van 10 cm ?! Jeetje, die moet straks toch nog door je eileider naar benee? Nou hoop het beste voor je, dat je maar snel een positieve test mag vast houden.
sorry meer dan 10mm hahaha ben helemaal nog beduusd de clomid heeft goed zijn werking gedaan SPANNEND
haha ja ik zat me ondertussen al een voorstelling te maken van een soort van kippe ei ofzo hej ik zou graag willen weten wat jullie kunnen zien voor bijzonders aan mijn kaartje. Ben nog niet zo lang bezig maar ik zit te wachten op mijn 1e ongi, en aangezien ik die kaartjes nog niet echt snap weet ik niet of er iets op te zien valt... http://img379.imageshack.us/img379/6979/ffronde1me3.png
Een goedemiddag dames, ben weer terrug van werken! bedankt he voor jullie blazen, misschien helpt het? [-o< lief hoor hoe jullie meeleven. Ik vind het erg spannend en wee tnog niet wanneer ik ga testen. IK denk DOnderdag of zo. Want om de waarheid te zeggen heb ik er al 1 gedaan ik weet het moet me schamen. Van de Etos, en ja het was te zien. Maa rwe wachten nu maar tot Nod is een veel beter idee. Zal het niet meer doen foeiiiii [-( ja das de mens he ongedurig. Ha ha groeten jennie72
HOi muuske nee er was maar 1 streepje te zien, sorry ik zei al er was wat te zien maa rniet het goeie. nog een paar dagen wachten. jennie72
hoi meiden Roses: wacht nog ff af, tot dat 3 temp.s hebt om in te vullen......... STasia: zag ik dat nu goed, een zwangerschapsbanner.......proficiat meid! Jennie: ga heel hard blazen en duimen voor jou..... Tijgertje: fijn dat het allemaal goed groeit, succes meid..... ALle andere natuurlijk ook weer veel succes..... twinny
Hai, Heb vanmorgen gebeld of eerdere afspraak bij de gyn mogelijk was. Eerst deed ze heel moeilijk, maar toen vertelde ik dat ik nu net in een nieuwe cyclus zit en bang ben er weer een mis te lopen. Nu kan ik woensdag al terecht! Ze Heeft heel veel moeite voor me gedaan; echt zo lief van die mevrouw! Dus nu hoeven we niet nog eens twee weken wachten en in onzekerheid te zitten... Monika, ik hoop dat je een leuke korte vakantie hebt gehad! Tijgertje, dat wordt vast een gezellig, liefdevol avondje bij jullie thuis met dat grote ei op komst! Jennie, foei! Ik hoop echt dat hij negatief was omdat je veeeel te vroeg getest hebt! Olga
tijgetje: een follikel van 10 mm op knappen? een eitje springt tussen de 20 en 30 mm. ik had vrijdag 1 van 22,5 mm en die zou nog niet springen.
ik ben net naar de HA geweest, ze gaan bij mij bloed prikken rond de vruchtbare periode en man mag staal zwemmerkes binnenleveren op de Labo. Dan kunnen ze zien of er al ieis mis is, maar we zullen gewoon geduld moeten hebben.
Hoi Meiden, Jeetje ik ben er ff een dag niet en wat hebben jullie er weer veel bijgeschreven. Ik zag toch weer een aantal mooie kaartjes voorbij komen en ik help wel mee blazen voor de gene die dat nodig hebben.