hoi dames, tijgertje wat een goed nieuws fijn zeg veel klusplezier en hopen dat je bij je volgende afspraak bij de gyn iets moois ziet zitten als ik iets wil wijzigen bij ff hoe moet ik dat dan doen want ff heeft mijn eerste cyclusdag niet meegerekend dus dag 2 is nu dag 1? ik zal blazen dat jullie lijntjes omhoog gaan voor degene die op de wachtbank zitten pfffffffffffpfffffffffffffff succes
goedemorgen dames. Mn temp blijft vrij hoog. Ik mis dus écht een temp om het kruis te krijgen. Ik zal wel ff een temp invullen, dan krijg ik mn kruis wel. oh ja mn mannetje komt morgen thuis dus een dag eerder
Een goedemorgen dames, hier ben ik weer even, zo gaat die goed zo gaat die beter alweer een hoge temp echt wel spannend. Zenuwen. Goed Roses zo gaat die goed he! Daam omhoog he niet het tegenovergestelde, ik blaas even mee blaas blaas blaas blaas blaas. jennie72
Hoi, Zico, wat fijn dat je al zo snel doorgestuurd bent! Heeft dat een bepaalde reden? Daam, je mag toch best een keer een iets lagere temp hebben... Hoeft nog niets te zeggen hoor. Rensie, ik denk echt datje ei misschien gisteren is geweest. Nog twee dagen een hoge temp; ik hoop het zo voor jullie. Roses, wat fijn dat je vent een dag eerder terug is! Nu alleen de vraag of je ei echt al is geweest he. Olga
Nou, ben ik eens vroeg op, zijn jullie er niet.... Dan ga ik nu mar snel naar mijn werk. Misschien tot vanavond Olga
we kunnen zo gewoon een afspraak bij gynocoloog vastleggen, maar de wachttijd voor hen is lang, de huisarts is op afspraak meestal dezelfde dag. bij het labo kunnen we gewoon paseren alleen we zullen onderweg toch iets moeten gaan forceren, hihihihihi dat gaat wat worden. Ik moet nog een 7 dagen wachten voor de bloedtest. Als alles dan al ok is van die uitslag kunnen we nog zien wat we doen.
Vanochtend lekker laat beginnen, dus zit nu nog achter de pc thuis Eerst even reageren op een aantal meiden: Monika, wat gek dat FF je kruis weggehaald heeft. Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu ondertussen? Tijgertje, dat belooft wat...jouw eitje! Fijn dat het zo'n positief bezoekje bij de gyn was. Shedevil, het is erg moeilijk iets van info aan jouw kaartje te ontlenen, je hebt immers pas op het laatst van de cyclus getempt en je ei is waarschijnlijk al geweest. Ik zou gewoon door blijven tempen, je nieuwe cyclus gaat wel meer info opleveren. Jennie, wat lees ik? Stiekem een testje gedaan zonder iets te zeggen? Wanneer is je NOD meid? Ga je dan testen? Olga, wat ontzettend fijn voor jullie dat jullie morgen al terecht kunnen. Ik hoop dat het morgen een hele fijne dag voor jullie wordt. Lot23, FF telt de 1e dag van je menstruatie automatisch als 1e cyclusdag. Dus als je die wijzigt, wijzigt het kaartje ook Marloesje, vreemd hoor dat je niet kan inloggen op de FF-site. Maar fijn dat je nu wel een andere site hebt gevonden om je gegevens te registreren. Rensie, ook ik denk dat je eitje geweest is. Nu nog 2 dagen een hoge temp en je weet zeker dat je op het wachtbankje zit. Ik zit ondertussen op 8DPO en hoop dat mijn menstruatie vroeger komt dan de vorige cyclus (16DPO). Zit nog steeds niet lekker in mijn vel, gisteren voor het eerst geen paracetamol in hoeven nemen tegen de hoofdpijn. Is nog wel aanwezig maar draaglijk Mijn hormonen zijn deze cyclus goed dol geloof ik, ik sta onder de puisten en voel me dus niet bepaald aantrekkelijk nu. Hoewel ik me zojuist onder de douche ineens bedacht dat ik vind dat de natuur het maar raar bedacht heeft: Ik heb nu, na mijn eitje, immers mooiere en grotere borsten dan voor mijn eisprong en dat vind ik met het oog op de voortplanting eigenlijk niet kloppen Ook vanwege de enorm pijnlijke borsten kijk ik uit naar mijn menstruatie deze keer (bij het lopen dreunt iedere stap in mijn gevoelige borsten door en dat is een kl*tegevoel). Ik heb deze keer toch echt niet het gevoel zwanger te zijn. Nou, laat het dan ook maar meteen losbreken, toch? Maar ik wacht geduldig...... pffff. Wil trouwens ook nog even kwijt dat een vriendin van mij me vorige week voorzichtig liet weten opnieuw en geheel onverwacht zwanger te zijn van een 2e kindje. Hun oudste is vijf en ze hadden helemaal geen plannen meer voor een 2e kindje. Was toch weer even slikken Mijn zusje gaat vanmiddag trouwens voor het eerst naar de vk, is nu 8wkn3dgn. Ik ben benieuwd hoeveel neefjes/nichtjes ik rijker word
hoi meiden Olga en zico: fijn dat de artsen jullie serieus nemen en jullie voor onderzoeken mogen komen..... Roses: hopelijk lukt het met een fictieve temp. Jennie en DAam: ik duim voor jullie hoor en blaas heel hard... ALle andere ook weer veel succes..... TWinny
@Rensie: Mooie dip gisteren. Nou nog twee dagen je temp omhoog en dan heb je je kruis, toch? @Zico: Ik hoop dat je toch snel terecht kan bij de gyn. @Jennie72: Foei! niet meer testen vóór je NOD hé! Wil je voor mij nog iets harder blazen? Of raak je dan in ademnood? @Olga: Ik hoop voor jou op een positief gesprek met de gyn woensdag. @Berna: Krijg je morgen je kruis? Op dag 20 toch? @Roses: Waar ga je de temp invullen? op dag 25? Krijg je dan een kruis op dag 24? @Indigo: Goed vastsnoeren die borsten, want je moet nog heel even zo rond blijven hobbelen! Zitten er tweelingen in de familie? Spannend voor je zusje. Ga je met haar mee naar de vk? @Twinny: Dat schiet al lekker op bij jou, voel je je goed? @Monika: Zucht! [-o<
daam wie weet gaat ie morgen nog omhoog ik duim voor je morgen zit ik op euhm dag 24 dus dan mag ie wel komen toch eisprong rond dag 19/20 gehad denk ik ik word nu al gek ik voel precies hetzelfde als vorige maand maar evt innesteling zou nog moeten komen dus het kan helemaal niet.. grrr
Hoi na mijn berekeningen klopt mijn banner niet woensdag 28 februarie eisprong gehad 14 dagen later kom ik op vandaag toch? jennie72
Hallo meiden, @Daam...wat is dat nou? Een zwarte piste? Nee hoor, morgen gewoon de stoeltjeslift omhoog! @Olga, succes morgen! @Roses, snap niks van je kaartje? Ms toch nog geen ei gehad? Gelijk klussen dan maar als je mannetje er weer is! @Indigo, mijn vriendin is ook zwanger..stiekem best jaloers! Ik heb zondag m'n ei gehad. Ff geeft nog geen kruis. Waarschijnlijk morgen. Ik zal morgen ook even m'n kaartje plaatsen. En ik ga in het echt de piste nemen. Ik ga zaterdag op wintersport. En als ik terugkom zou ik ongi moeten worden. Ik ben benieuwd.