Foto lukt niet. Maar er staat duidelijk een lichtblauw streepje. Maar wil morgen nog afwachten, ben benieuwd of CB zegt dat ik zwanger ben! Ik heb een beetje bruinverlies, en dat maakt me onzeker.
Misschien is dat bruinverlies nog van innesteling? Zou het anders ook niet weten. In het ergste geval het begin van een menstruatie, maar daar gaan we niet van uit. Het streepje staat er en dat is positief! Olga
Hoi Indigo, Heb eerlijk gezegd geen idee wanneer mijn eisprong is geweest. We zijn nu een jaar bezig en houd dus voor het eerst een tempkaartje bij op aan raden van de HA. Morgen gaan we 'zwemmers' in leveren en dan maar afwachten voor de rest. [-o< Vul ook niet alles in bij FF omdat ik niet weet wat het betekend #-o en dus langzaam aan alles hier een beetje bij beetje te weten kom. Maar ik begrijp dat een hoge temp met stijgende lijn een goed teken zou kunnen zijn?
Het is ook steeds maar een beetje, en daarna is er niks meer. Vanmorgen een beetje, en nu een beetje. Ga ervan uit dat het van de innesteling is, anders krijg ik geen streepje hé. Hoop morgen op een positieve CB, of in ieder geval deze week.
Jeetje meiden, wat is er weer veel gekletst toen ik weg was @jennie, het was inderdaad weer erg vroeg haha. Balen zeg dat je eitje nu nog niet geweest is en pas binnen 5 dagen komt. Kan je niet je wekker dan een keertje zetten, dat je snachts klust ofzo? Net nadat je mannetje thuis is? Succes met afwachten op je ei. @Indigo, ik denk dat mn eitje er ook aan komt! Helemaal als ik kijk naar mn tempkaart van vorige cyclus, want toen had ik ook 2 keer een flatline net voor mijn eitje! Ik zit nu pas op cd 13, en mn ovutesten zijn nog nega, maar ik verwacht mn eitje op dag 16-18 ongeveer. En dat hoop ik eigenlijk ook! (dan is mn ventje nog thuis!) Jij bent ook weer mooi op pad voor je ei! Hopelijk gaat deze week lekker snel @rensie, jij bent ook alweer bijna een week op weg! Het begin is er weer, ik hoop dat je eitje zich nu een stuk eerder aandient, dat lange wachten is ook maar niets! Succes met afwachten maar weer @cindy, jeetje meis jij maakt het ook spannend! Helemaal nu met je 2e streepje. Ik duim voor je! @mirre, ook weer mooi op weg meis. Nog een paar dagen! Hoe lang is jouw cyclus gemiddeld eigenlijk? @ingiemoppie, jeeeeeeeeetje wat maak jij het spannend zeg! Ik zit hier mn nageltjes te verbijten ik hoop het zo voor jullie! Ik gun het jullie echt! Je kaartje ziet er zooo mooi uit! Mijn duimen draaien hoor en ik hou je in de gaten! Zou trouwens leuk zijn als het lukt hoor, net voordat je naar de gyn gaat hihi. @lentefee, Jeetje wat vervelend van je miskraam! Ik hoop voor je dat je lichaam zich gauw herstelt! Op naar een mooi eitje dus! Succes! @micha, mooi kruis heb je al! Nu afwachten geblazen op de wachtbank. Succes met wachten! @avalon, hihi ik hoop ook dat hij met een enorme explosie ontploft hihi. En dan moet hij idd mooi bevrucht worden! Kan ik mooi nog lekker samen met jou zwangeren Hoe voel je je nu? Beetje van de schrik bekomen van vorige week? Heb je al kwaaltjes gekregen inmiddels? @mariekepieke, op naar het eitje! Heel veel klusplezier toegewenst! @katootje, je kaartje is weer zo mooi! Ik hoop op een goed einde! Dat moet nu toch wel eens lukken he! Mijn duimen draaien hoor! @pearly, beterschap meis! Gelukkig is het nog ruim voor je eitje. Tegen die tijd moet je weer opgeknapt zijn hoor, om lekker te kunnen klussen! @zico, jij bent altijd wel van de uitersten he of héél hoog of héél laag! hopelijk is dit een mooi voorteken van je ei! Veel klusplezier! @olga, mooi op de wachtbank! Je krijgt je kruis vast wel morgen van ff! Succes met afwachten maar weer! @samen, spannend hoor! En morgen is je NOD. Wanneer ga je eventueel testen?
hoi roses hier ook nog steeds geen ongi en mega hoge temp maar heb ook koorts en voel me echt ziek (zie kaartje) morgen ga ik testen xxx
Hoi Roses, Ik wacht tot ik op de 46e dag zit want ik zit gemiddeld op 45 dagen. Kan het wel niet verdragen maar elke keer die teleurstelling word ik ook gek van.Heb mijn banner nu op mijn laatste cyclus gezet.Maar weet nog steeds niet of dat de juiste is....
Hoihoi! Ik lees nog steeds mee en dan kan ik jullie mijn kaartje natuurlijk niet onthouden, want ik zit ook naar jullie kaartjes te gluren! Komt ie:
hoi meiden... héhé ik kan weer effe online komen.... op mijn werk gaat dat dus niet meer lukken, aangezien ik een uitbrander kreeg. Dus de komende tijd alleen nog maar 's avonds...... @mirre: dank je voor de duimen! Hoe is het verder met jou? @Lentefee: wat sneu van die miskraam. Maar ik ben wel blij dat je temp stabiliseert. Dat betekent dat je lichaam binnenkort weer in het ritme is. @micha: mooi kaartje..... welkom op de wachtbank @avalon: dank je meid... hoe is het ondertussen met jou? @mariekepieke: op naar de klusdagen! @katootje: het is zo raar met die temp en die kaartjes hé.... Ik ga gewoon elk kaarsje dat ik vind branden voor een goede afloop! ZO! @cindy: ooooooohhh gaaf zeg........ ik duim morgen voor een heel dik kruis? @Pearly: van harte beterschap lieverd.... is niet lekker als je je zo beroerd voelt. @jenny: als jullie vandaag en overmorgen klussen dan zitten jullie best wel in de goede fase hoor (als je morgen een positieve ovu test hebt). Men zegt zelfs, dat het om de dag beter is....... sjee, ik lees nu pas verder... wat balen van die afspraken zeg... brr brr @zico: aiaiaiaiaiaia..... waar wil jij heen? beetje heeeeeeeeeele grote daling... Is dat omdat de koorts gezakt is, of omdat je ei eraan komt? @olga: gefeliciteerd met je ei..... dan krijg je binnenkort ook een lekker dik kruis of niet soms...... welkom op het wachtbankje... @samen: succes morgen @meissie: SPANNUND>..... succes morgen @roses: lief van je... Hoe is het bij jou? @rensie: yeah baby yeah..... pak dat ei!
oops meissie, was ik jou vergeten Hopelijk slaat de test positief uit! ik duim voor je, en beterschap! @rensie ja daar heb je gelijk in hoor hihi veel plezier alvast @samen, dus nog ff afwachten! spannend hoor, hou ons op de hoogte!
@Ingiemoppie: Dat lijkt me niet, want dan gaat mijn temp rond de 36.7 hangen. (In mijn album staat mijn vorige kaartje) Ik heb een regelmatige cyclus, tenminste tot nog toe Jij maakt het wel spannend hoor!
Jeetje wat balen zeg dat je een uitbrander hebt gehad! was je gesnaaid op het werk? Hier alles ok hoor! aan mn temp te zien is mn lichaam zich aan het klaar maken voor een eitje (hoop ik! ). Heb vandaag mn 4e nega ovutest gehad, ik denk dat hij woensdag, donderdag of vrijdag wel positief wordt. nog even afwachten dus! Dan hebben we in ieder geval nog kans, aangezien mn ventje maandag weer weg gaat voor 2 weken... wel mazzel als het lukt, 2 cyclussen zo tussen mn vruchtbare dagen door! thx for asking!
Hoi meiden Dit is mijn kaartje voor vandaag hij is weer wat gedaald maar in de hoop dat ie toch hoog blijft Duimen jullie voor mij?
ja dat hoop ik ook jenny het beste is gewoon afwachten ben benieuwd wat de temp doet morgen liefs tijgertje23 En ik duim ook voor jou dat het een keer raak zal zijn