Goedemiddag lieve meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Mijn temp is weer zakkende............ Willen jullie helpen blazen? Ik plaats het kaartje even snel, ik ga nu weer naar mijn werk. Tot vanavond meiden. Doei doei liefs Divi
He Divi wel omhoog he die handel ik help wel mee blazen, blaas, blaas, blaas, hij moet echt omhoog hup. ik duim met je mee meisje. Susan spannend hoor je weet het nooit He Roses hoop dat hij weer stijgt voor je, jennie72
hey meiden, ik heb zo goed als bijna zeker mn ei gehad. Ik heb ook al een paar dagen iets gevoeligere borsten. Ik heb fictieve temps ingevuld tussen 36,1-37 en dan krijg ik een kruis! Tussen 36,1- 36,5 geeft ie mn kruis op dag 25 en tussen 36,6-37,0 dan krijg ik mn kruis op dag 24. Het maakt mij niet uit wanneer ik dat kruis krijg, maar nu heb ik in ieder geval een beetje een idee wanneer ik ongesteld moet worden. En nu weet ik ook dat de volgende klusperiode mn mannetje waarschijnlijk weer aan het varen is.......
O Roses, nee he! Dat is echt frustrerend voor jullie volgens mij. Dan wil je zo graag, maar dan kan het gewoon niet omdat een van beide niet aanwezig is. Monika, wat ik me afvroeg: waarom vraag je niet aan de HA iets om je menstruatie op te wekken of wil hij daar ook niet aan beginnen? Want dan kan je in ieder geval weer een nieuwe cyclus in, met hopelijk een iets vroeger ei. Ik kreeg Primolut toen ik op 55 dagen zat, dus zal jij met 80 dat toch ook wel mogen... Suzan, jij gaat lekker met je temp zeg! Olga
[quote-"jennie72"] Geplaatst: Za Mrt 10, 2007 12:13 pm Onderwerp: Kan dit? -------------------------------------------------------------------------------- HOi even een vraag ik had op 1 maart een eisprong dat weet ik door ovutesten en echo,s de dag ervoor verloor ik wat bloed. Maar 6 dagen later verloor ik weer wat bloed het was niet echt veel, wat kan dit zijn? kan dit nog van mijn eisprong zijn? Het waren druppels bloed. KLeur weet ik niet meer zo goed. Roze/ rood. dacht ik. Vreemd heb ik nog nooit gehad. Dank je wel wacht op andwoord. jennie72 [/quote] meid wacht nog ff een paar dagen af, want zo te lezen (dmv echo en ovu testen had je 1 maart je eisprong, tel daar minimaal 14 dgn bij op (zeker gezien de lange cyclussen die je hiervoor altijd had) want nu staat er op je banner 1 dag overtijd wat dus eigenlijk niet klopt...hoop van harte dat je eindelijk zwanger zult zijn maar wacht het even af meid... liefs smoekie
Indigo, waarom denk je dat het nu niet raak is dan? Misschien zijn die zere borsten, puisten en hoofdpijn juist wel een goed teken.... Enne, weet je al van hoeveel je zus er zwanger is? Lastig dat die vriendin dan juist weer zwanger is geworden terwijl ze er niet mee bezig waren; wij doen met zijn allen zo ons best, dus laat ons nou een keer! Daam, hoelang duurt je lutheale fase gewoonlijk? Ik hoop dat je weer omhoog gaat. Evi, lekker op wintersport. Hoef je even niet te denken aan zwanger worden. Gelukkig wordt je erna pas ongie. Ik ben mijn hele wintersport ongie geweest. En o ja, er is weer een meid geboren bij ons in de vriendenkring... Olga
Hoi lieve meiden @natasja; Me gyn zei dat ie meer dan 10mm was en dat ie echt op springen stond En hier is mijn kaartje weer dus ben benieuwd of ie morgen of overmorgen gaat stijgen
wat jammer Daam, zonde ik help je hopen op de volgende ronde! Veel liefs en knuffels monika dat duurt lang zeg bij je die cyclus, kan je niet inderdaad iets vragen om het beter te krijgen want pfff das niet echt fijn te noemen zo. succes he jennie72
morgen meiden ik heb mijn kruis... FF zet hem op zondag! heel laat in mijn cyclus dus.. hij wordt steeds langer is dat erg? Ik dacht zelf zaterdag mij eisprong te hebben maar ik houd zondag maar even aan wat denken jullie? op de goede dagen en tijdstippen geklust? ik hoop niet teveel haha
Berna, je kaartje ziet er heel goed uit hoor! Je kan je ei echt niet gemist hebben volgens mij. Jennie nee he! Ben bang dat het over is; dit is wel een heel forse daling. Bij mij is het heel raar. Vorige week donderdag, vrijdag en zaterdag had ik steeds bruinverlies met beetje slijmerig bloed. Zondag en maandag zowat niets en gisteren zette het opeens echt goed door. Nu moet ik zeker mijn ongie pas vanaf gisteren tellen of niet? Ik dacht in eerste instantie echt dat het donderdag begonnen was, maar die twee dagen tussendoor met bijna geen verlies zijn dan zo gek. Nu is het pas echt heel helderrood. Mijn temp is sinds gisteren ook iets gezakt. Ik denk dat ik mijn kaartje dan maar even ga aanpassen. Ben best een beetje zenuwachtig voor straks naar de gyn. Denken jullie dat ze een echo maken? Is dat niet erg als je ongie bent? Olga
succes zo Olga.. ik zou inderdaad rekenen vanaf eerste dag helder bloed... Inderdaad zal hem niet gemist hebben maar ja niet om de dag gedaan meestal om de 36 uur maar ach je weet het toch niet tis nu 14 dagen afwachten....