ja.. nog meer geduld.. ik hoop nu op een cyclus van 9 maanden eigenlijk haha maar goed dat is niet reeël
Als mijn ei deze maand binnen 17 dagen springt, dan heb ik nog kans dat de pendel voor maart uitkomt. Tja, je moet je ergens aan vast blijven houden toch....
Heb net mijn tempkaartje en banner aangepast. Zit dus nu op dag 2 i.p.v. dag 7. Ik hou ook maar even 39 dagen aan, maar hoop natuurlijk dat hij weer korter is.
Olga Succes vandaag bij de gyn! Ook als je ongi bent maken ze gewoon de echo hoor heb ik me laten vertellen. Liefs Mirre
vraag over ff is er niet net z'n site in het nederlands. en wanneer plaats ff je kruis op je tempkaartje (misschien rare vraag) want ik snap er niks van in het engels liefs patricia
@pipi24 er is niet zo'n site in het nederlands volgens mij.... FF plaatst een kruis als hij 3 temps achter elkaar heeft, die hoger zijn dan de 6 temps er voor.
Olga > Ook als je ongesteld bent kunnen ze gewoon een echo maken. Hoe laat heb je de afspraak vandaag? Veel succes. Hier mijn kaartje. Had maandag hele goede hoop, maar de daling heeft zich alweer ingezet. Heb vanmorgen ook een test gedaan (veel te vroeg natuurlijk, maar kon het niet laten), negatief natuurlijk.
@Berna: Goed geklust hoor! Jammer dat ie wat laat is maar je kruis staat er mooi! @Jennie72: Neeeeeeeeeej! Ook al zo'n zwarte piste, Sj*t! @Olga: Ik zou ookvanaf gisteren gaan tellen. Succes straks! @Roses: Mooie temps. Als je nou op 10 februari je temp weer weghaalt, blijft je kruis nu dan wel staan? @Mirre: Balen hoor drie weken wachten. @Zonneschijn: Het is nog geen heftige daling. Hou em maar op die hoogte. En niet meer zo vroeg testen he
Hier komt mijn kaartje weer. Schiet mij maar lek, ik begrijp er geen jota meer van! De antipassie is nog niet echt doorgebroken. gisteren al wel iets bruinigs en nou gaat die temp weer omhoog?
@Jennie ... dat is een enorme daling. Sjips. @Berna ... *duim* Aan het klussen zal het niet liggen. @Olga ... succes. Zal mijn kaartje ook weer even plaatsen. Gisteren de hele dag steken gehad en 's avonds bij het afvegen roze.
Goedemiddag meiden, Dit is mijn kaartje voor vandaag. Mijn temp is iets omhoog gegaan. Mijn borsten doen ook zo zeer, niet normaal zeg. Ik hou het er maar op dat het de symptomen zijn van mijn menstruatie, dan kan het altijd meevallen. Ik zou gisteravond alles even bijlezen, maar we kregen onverwachts visitie tot laat in de avond, dus heb niet kunnen bijlezen, dus heb vanavond wat te doen. Meiden tot vanavond. liefs Divi
Hallo meiden, ben ik ook effe... Gisterenmiddag van ellende naar huis gegaan van mijn werk, de hoofdpijn was echt niet meer te houden, zag gewoon sterren en flikkerende, vage deeltjes in mijn ooghoeken. Vandaag nog steeds wat hoofdpijn en voel me helemaal niet goed. Ik heb volgens mij hoge nood aan rust. Helaas....net dat zit er niet echt in Ik heb de stille hoop dat met mijn menstruatie ook mijn klachten zullen verdwijnen, al hoop ik natuurlijk dat die al eerder verdwijnen...gisteren bijvoorbeeld Vanochtend nog bij de tandarts geweest, was een pijnlijke bedoening. Tandvlees weer eens ontstoken (heb ik al snel bij een weerstandsdaling) en zelfs een soort van blaar op de plek waar ooit mijn verstandskies zat. Mijn kaartje is niets bijzonders aan te zien. Ik vind het deze ronde een erg grillig patroontje vergeleken met de vorige. Ach...zal wel zijn omdat ik momenteel zo grillig ben (lees: geen prettig gezelschap voor mannetje). Monika, pfff....kun je inderdaad niet even contact opnemen met de ha, want het schiet op deze manier niet echt op jouw cyclus! Daam, nee, er zitten geen tweelingen bij ons in de familie. Maar je weet het natuurlijk maar nooit he? Ik heb helaas niet mee kunnen gaan naar de verloskundige, mijn zusje woont helemaal aan de andere kant van Nederland...om elkaar te zien moeten we bijna 2,5 uur rijden. Zeg, wat doet jouw temp ineens? Goh, wat verrassend op 11 DPO ineens. Ik hoop dat je temp nu 9 maanden op dat niveau blijft Evi27, ja, moeilijk soms he...als je vriendin wel lekker zwanger loopt te zijn. Meid, ik wens jou alvast een hele fijne wintersportvakantie en kom maar gewoon zwanger terug, oké?! Roses, verdrrrrr....dat zou balen zijn dat je mannetje net weer varen is op het moment dat je eitje eraan zit te komen. Maar wie weet.....hoop houden. Er zijn er die zwanger worden van 1x in de maand klussen en dan ook nog eens op een moment waarop je niet zou verwachten dat het resultaat zal hebben, dus.....Ik duim voor je! Olga, tja, waarom ik precies denk niet zwanger te zijn weet ik eigenlijk niet. Misschien omdat ik verwacht me dan anders te voelen of het stiekem gewoon te weten of zo. Ach...we wachten maar braaf af. Wie weet de volgende ronde? Goh, alweer een meisje geboren in jullie vriendenkring? Is wel echt een hausse aan baby's he, lijkt me niet makkelijk voor jullie. Fijn dat je vanmiddag bij de gyn terecht kunt. Ik ben hartstikke benieuwd. Veel succes in ieder geval, ik denk aan je. Enne...natuurlijk, hoop houden moet je altijd doen volgens mij. Wie weet komt die pendel gewoon nog hartstikke uit. Mijn zusje krijgt nu donderdag een inwendige echo, dan weten we waarschijnlijk ook meer. Maar voor de rest zag het er allemaal prima uit. Berna, prima kaartje heb je! En ook voldoende geklust hoor! Jennie, NEEEEEEEEEJJJJJJ, wat doe je nu? Ksssst, omhoog die temp! Diddl, goh....roze afvegen? Klinkt wel bijzonder....afwachten maar of het meer te betekenen heeft. Mirre, een verzacht-het-wachten-knuffel voor jou!
ha ha ja ik precies hetzelfde, ook een lichte daling, test gedaan... ook veel te vroeg en natuurlijk ook negatief Maar afwachten wat er morgen gebeurt
@Berna en Indigo ... heb het nog nooit eerder gehad. [roze] En daarnet verloor ik een heel klein beetje bloed.