Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedemorgen meiden!
    @olga, hihi daar moest ik zelf ook in ene aan denken whaha, lekker hoor tussen je ijsjes ;)

@jennie, wat balen zeg! dikke knuffel voor jou! succes aankomende ronde, ik duim voor je!

@divi succes bij de gyn meis.

@rensie, ik zou gewoon naar de huisarts gaan meis! Je hebt nu meer dan 2x een zo lange cyclus, dus de helft minder kansen.... Gewoon doen hoor, wie niet waagt die niet wint zeggen ze toch wel eens ;)

Nu ziet mn kaartje er heel rustig en regelmatig uit! Duidelijk mn ei gehad, vind ik. Wat vinden jullie?

2. goedemorgen,

weer naar de 36,1...
    jennie succes meid!
    DIVI, succes bij gyn...
    ik wacht deze ronde denk ik af en beslis dan of ik na ha ga. als hij niet veel korter is, dan ga ik wel
    liefs rensie
    [​IMG][/url][/img]

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Goedemorgen,

Jenny succes, Ik hoop dat je wat rust vind en dan lekker snel zwanger bent!

Divi spannend vandaag naar de gyn, succes.

Roses, denk ook dat je ei geweest is. Ik kreeg deze ronde ook een stippelkruis.

Ik hoef van de gyn eigenlijk niet meer te tempen, maar ik kan het niet laten.... Ik ga alleen nog de 5 ovutesten die ik nog heb, gebruiken en dan stop ik daarmee. Eigenlijk moet ik ook wat minderen met de zwangerschapspagina, maar dat is zo moeilijk.
    Ik denk wel dat ik iedere dag nog even aanwezig ben, maar dan niet zo lang meer.

liefs Olga

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He jenny,

Kop op, we gaan er samen voor ben je ook van72? Ik ook.

Doe het rustig aan net als ons, samen komen we er wel

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    succes Jenny!

Hier temp stabiel op 36,8 ik vind het eern mooie temp mag van mij 9 maanden duren :)
    Geen klachten nog voel wel wat aan mijn borsten das nieuw maar zegt nog niks natuurlijk.. ik zei tegen mijn man misschien zijn ze wel aan het groeien zegt ie: nog groter?
    :evil: :evil: :)

6. Niet meer actief

Zit vandaag op 10DPO, kaartje blijft grillig (en ikke ook, hahaha).
    Verheug me al op zondag, vrije dag en even niets hoeven/moeten....
    Mijn hoofdpijn bezorgt me hoofdbrekens :)

Susan, de volgende keer niet meer voor je NOD testen!!
    Diddl, hoe is het nu met je bloedverlies? Ik zie dat er 3 pendels voor maart zijn en 2 voor april. Maakt het extra spannend, niet?! Ik duim voor je
    Rensie, meid ik denk er gewoon een megastijging aan voor jou hoor 8) En ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan als ik jou was, zeker omdat je luteale fase aan de korte kant is. Lijkt me echt niks te vroeg hoor....
    Shedevil, ik denk dat die daling ook wel eens zou kunnen betekenen dat je jouw eitje hebt gehad. Even afwachten wat je temp nu verder gaat doen.
    Mirre, bijna niets zo vervelend als slapeloze nachten :( Ik hoop dat er bij jou snel zonnige, fijne tijden aanbreken op alle fronten.
    Divi, heel veel succes bij de gyn meid!
    Olga, fijn dat jullie nu meer duidelijkheid hebben en dat er nu aan gewerkt wordt. Vandaag met de clomid begonnen? Hoe weet de gyn eigenlijk dat je een aantal keer geen eisprong hebt gehad? Waar leiden ze dat uit af eigenlijk? Wat dat hsg-onderzoek betreft; zowel mijn moeder als zusje hebben dat gehad en vonden het een erg vervelend onderzoek, MAAR....wel beiden meteen de ronde erop zwanger (na doorspuiten van de eileiders). Wat dat minderen met de zw.pagina betreft....ook ik ben bijna niet meer op dit forum, o.a. door teveel andere bezigheden, maar ook wel omdat ik er anders teveel mee bezig ben/blijf. Ik vind het fijn om hier in dit topic te posten en voor de rest zie ik het wel.
    Jennie, wat jammer meid dat je stopt met tempen, posten etc. Ik zal je hier dan toch wel erg gaan missen hoor :( Maar ik begrijp je keuze. Misschien doet de afstand wel wonderen? Veel succes met alles meid en ik hoop je snel te kunnen feliciteren
    Roses, Ja, je kaartje ziet er nu echt superrustig uit. VOlgens mij duidelijk je eitje gehad inderdaad!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Indigo, jij kwekt inderdaad ook wat af. Kijk eens naar hoe lang we al lid zijn en dan naar aantal berichtjes... Jij zit op het dubbele van mij en ik ben al sinds mei vorig jaar hier. Kletskous!

Die cyclus van 68 dagen is zeker zonder eisprong zegt de gyn. En verder omdat hij zo onregelmatig en af en toe erg lang is, zei hij dat we er vanuit moeten gaan dat ik er misschien wel meer gemist heb. Zelf dank ik dat ik er niet meer dan twee gemist heb hoor.

Blij om te horen dat een hsg onderszoek wonderen doet wat betreft vruchtbaarheid! Kan mij de pijn ook niet meer schelen.

dikke knuffel voor je...

Olga

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    effe banner checken en dames veel succes

Hopelijk stoppen de :evil: :evil: vandaag snel, ben ze al beu

9. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hey goedemorgen dames,

Mijn kaartje staat ook weer in mijn album... temp is weer omhoog gegaan... Nu hopen dat ie omhoog blijft gaan...

Voor de stijgende meiden... Blijf stijgen he!
    Voor de zwarte piste meiden... Kom op weer klimmen jullie!

Voor de meiden die doorgaan naar de volgende ronde... Balen... Dikke kus lieverds

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen dames

Zo ff een dagje weggeweest en moet ik me toch veel bijlezen......

Jennie: balen van je ongie, niet de moed opgeven hoor meid. Veel succes in de volgende ronde......

Daam: kan het geen innesteling zijn?

ROses: ziet er goed uit meissie, maar was geloof ik een lege cyclus hè meid....... Je hebt in iedergeval eitje gehad...

Alle andere meiden die in onzekerheid zitten, heel veel succes met alles.....

Voor die die vroegen hoe het hier gaat....... Ik heb niet echt ergens last van, mag me gelukkig prijzen! Kleine beweegt lekker, buik begint goed te groeien........ Was vorig weekend beetje bezorgd, maar heb me laten nakijken en alles was prima......... bedankt voor het vragen.......

Twinny

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He twinnyke, zeg heb je album bekeken, wat heb jij al een mooie spulletjes zeg.......

Al maar goed dat je er niet veel van weet, ik heb bij de vorige 2 9 maanden gebraakt en heel ziek geweest. :( Nu voor een 3 de weet wat me te wachten staat.....

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ronde 3 is een feit :(

Na de kleine stijging had ik weer iets hoop, maar goed: Volgende keer misschien!

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jammer Daam
    Veel succes in de volgende ronde!

Liefs Mirre

14. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hey dames ben vandaga ongi gewordne en wil nu ook gaan tempen kan iemand mij hiermee helpen

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Zojuist terug van de 1e x Gyn. Een aantal vragen, uitstrijkje, inwendige echo en bloedonderzoek. Moet nu over drie weken terugkomen voor de uitslag. De Gyn. zat aan Clomid te denken want de echo zag er goed uit. Hij zei wel dat mijn baarmoeder een beetje gekanteld staat, maar dat dit niks hoefde te betekenen? Hebben jullie daar ervaring mee? Mijn temp is nog steeds hoog en ik zei dat ik vermoedde dat ik toch vroieg week nog een eisprong had gehad. Hij dacht van ook.

[​IMG][/url][/img]

16. NicenChar

NicenChar Actief lid

1 okt 2006
    124
    0
    0
    Wie kan mij wat meer informatie geven mbt het temperaturen?

17. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    meis ik vroeg het me ook al af.

ik heb wel vanmorgen om 7 uur getempd alvast dus die weet ik maar hoe verder. elke dag het zelfde tijd en kan je het ergens in vullen

18. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Kijk eens op de eerste pagina! Succes.

19. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570