Meiden die nu ook gaan beginnen met tempen, willen jullie mij even laten weten of jullie je aan kunnen melden bij die site? Mij is het nog steeds niet gelukt...
zohandig ben ik niet. ik kom wel op de site en ben al aangemeld maar als ik wil inloggen krij ik error
Ga straks even bijlezen, maar wil jullie even m'n kaartje laten zien. Na het roze dinsdagavond en het kleine beetje bloedverlies woensdagmiddag geen roze of bloed meer gezien. Heb vanochtend één uur eerder getempt dan normaal ivm werk.
Hoi hoi, Linda, ik was gisteren voor het eerst bij de gyn. Komt best veel op je af he. Ook het gevoel van 'ja daar zit je dan'. Nooi gedacht dat ik zelf ook in het medische circuit zou komen. Bij mij trouwens geen inwendige echo en uitstrijkje. Wordt het sperma van je partner ook nog onderzocht of eerst maar eens richten op jou cyclus? Daantje, Nic en Marloesje, ik hoop dat jullie inmiddels een beetje hebben gelezen over het tempen en dat jullie op FF kunnen komen. Ik ben gewoon begonnen en leerde gaandeweg een beetje hoe die site werkte. Diddl, gelukkig geen bloed meer. Misschien echt een innesteling. Hou die temp hoog! Ik moet volgende week donderdag voor dat HSG onderzoek. Spannend. Ik plaats mijn kaartje wel weer als de ongie over is en we hopelijk d.m.v. clomid naar een snelle eisprong toe gaan. Olga
Hee lieverds, ben ik heel effe..... want ik heb zo'n prachtig nieuws....ben de hele dag al uitzinnig van vreugde: mijn zusje is in verwachting van een TWEELING! Toen ik haar aan de telefoon had, was het eerste wat ze zei dat mijn zusje en ik allebei peettante kunnen worden. Helemaal geweldig dit....Wat een fantastisch nieuws. De tweeling heeft een prachtig kloppend hartje, is al 9 weken oud en ziet er allemaal perfect uit! Ik heb al visioenen van 2 van die kleintjes die op mijn zusje lijken die hier ronddartelen.....Oh,, heerlijk hoor! Ik ga effe rustig verder zwijmelen en alvast bedenken hoe ik het mijn mannetje zometeen ga vertellen als ie uit zijn werk komt. Want ik wil natuurlijk een zo groot mogelijk dramatisch effect bereiken he Ik ben er weer vandoor. Ik reageer later (waarschijnlijk morgen) nog wel op jullie berichtjes, krijg zometeen bezoek en moet gaan kokkerellen dus. DAG ALLEMAAL! Een helemaal happy tante-van-een-2ling
@Indigo Wat leuk een tweeling! @Roses Het lijkt er zeker op dat je je eitje hebt gehad. Wel jammer aan de ene kant..want deze ronde weinig kans gehad!? @Olga Hup dat ei er lekker snel uit! @ alle nieuwe dames.. Het gaat inderdaad allemaal vanzelf bij Fertility Friend. Je krijgt zelfs lessen! Hier zoals beloofd mijn kaartje. Ben volgende week op vakantie. Ben benieuwd hoe het is als ik terug ben. Ga niet meer tempen vanaf zaterdag..wil wel echt vakantie houden!
Indigo, wat leuk, een tweeling! Straks krijg je zelf ook een tweeling, dan wordt het gelijk druk als je op moet passen.... Wat heerlijk dat jij er zo vol vreugde mee om kan gaan. Ik heb er nog steeds moeite mee. Mede omdat mijn zusje mij er ook niet uit zichzelf in betrekt en omdat ze nooit eens vraagt hoe het nou met ons gaat. Wij zijn natuurlijk ook al een jaar bezig en inmiddels in het medische circuit. (dat weet ze overigens niet) Hopelijk blijft jou dat bespaart meid. Hou lekker deze positieve instelling over je zusje en jezelf en wie weet deze ronde toch raak. Olga
hoi kan het ontpillen invloed op je temperatuur hebben? en als jullie mijn kaartje zie wat zou je er dan van zeggen vindt zelf dat de temp aardig hoor is en nog blijft zou er een klein kansje inzitten! of vergis ik me nu heel erg
@Pipi24 Het ontpillen kan geen invloed op je temperatuur hebben hoor volgens mij. Er zit een kans in natuurlijk. Maar het is normaal dat je temp hoog is. Bij mij daalt ie pas na 13 dagen na m'n ei. @tijgertje23 Die open rondjes betekenen dat je op een ander tijdstip je temp op hebt genomen.
Ik kan wel op de site komen maar kan me niet aanmelden, krijg dan een foutmelding en de tekst dat je het een paar dagen later nog eens moet proberen.
Zo heb ff wat veranderd nu is mijn open rondje weg want ik snapte er al niks van verkeer in getypt ofzo maar nu is ie goed
Nou ik had vanmiddag pijn in me onderbuik aan me rechterkant paar flinke steken kon zowat niet normaal zitten Maar zie dat vandaag me eisprong is dus ga ff mijn manneke wakker maken hi hi hi Lieve Meiden Weltrusten allemaal en tot morgen