zoo, vanmiddag even bijlezen, was gisteren pas 9.30 uit werk en toen geen zin om ook maar iets te doen... ouderavonden zijn vermoeiend.. [/url][/img]
Goeiemorgen allemaal, Sjongejonge, wat een nieuws gisteren, ben er nog steeds vol van eigenlijk Bedankt trouwens voor jullie leuke reacties! Olga, ik ben inderdaad ook blij dat ik nu zo vreugdevol kan zijn voor haar, mijn eigen verlangen me niet in de weg zit, want dat zou ik heel erg vinden. Vervelend dat jij er nog steeds zo'n last van hebt dat je zusje wel al zwanger is! Zou het niet een stuk helpen als je wat meer van je eigen gevoelens hierover met haar deelt? Heb ik wel gedaan, een paar dagen nadat ik wist dat ze zwanger is, haar eerlijk verteld dat ik het moeilijk vond, dat ik best jaloers was. Hebben daar samen heel fijn over kunnen praten en dat heeft de lucht helemaal geklaard. Iets anders dan accepteren dat het is zoals het is zit er toch ook niet voor me op, dat scheelt ook wel. Dan laat ik het dus helemaal los. Anders blijf ik er verdriet van hebben en daar is helemaal niemand bij gebaat, het staat alleen mijn eigen geluk in de weg. Plus dat ik gewoon heel sterk geloof dat ervaringen (zoals het moederschap) echt pas dan, op het juiste moment, op ons pad komen wanneer dit de bedoeling is en niet eerder. En het zal dus een reden hebben dat zij eerder zwanger is dan ik ben. Wie weet wat ik daaruit kan/moet leren?!? Twinny, wat fijn dat het allemaal goed gaat met jouw zwangerschap! Daam, jammer meid dat het weer einde oefening is. Volgende ronde beter?! Daantje86, welkom! Linda voor de eerste keer naar de gyn geweest. Wat gaat er nu verder gebeuren? Nicenchar, heb je de info al eens doorgenomen over het tempen? Je kunt natuurlijk altijd concrete vragen aan een van de meiden hier stellen, eigenlijk is het allemaal heel simpel (geloof me, je zit er zo in), maar in het begin inderdaad even zoeken. Diddl, WAUW! Jouw kaartje (en het verhaal erbij) ziet er wel heeeeeeel veelbelovend uit. Ik hoop met je mee dat het raak is! Vandaag 11DPO en mijn temp is nog steeds grillig Over een paar daagjes start de volgende ronde....
vraagje... ik ben ook al weer heeeeeeeeeeeel wat dagen onderweg zoals jullie zien...uhm. maar kan je ook met een lage temp zwanger zijn. ik heb daagjes dat ik zeg maar 36,5 36,5 36,7 36,8 36,5 zo gaat het aal een paar dagen. kan je met deze temp oook zwanger zijn? xxx
hairdresser ....als je het zeker wilt weten gooi je er toch een testje tegenaan! Indigo WOW een tweeling voor je zus super ben wel een beetje jaloers wil ook een tweeling!! Maar Mirre heeft niks te willen.... Wie weet ooit Liefs Mirre
Ik lees straks even bij, moet zo eerst nog even weg. Ik plaats hier wel alvast mijn kaartje voor vandaag:
Indigo ge wordt een geweldige peettante, ik ben vorig jaar in mei eerste maal tante geworden , ben gewoon helemaal gek van het kind. onze Pia...... Ze wordt in mei al een jaar de kleine spruit. Geniet meid, de kindjes zullen gek van je zijn
goede morgen meiden Didl: geen bleod kan goed nieuws zijn voor de innesteling, ik duim voor je meid. Zag trouwens nog een paar best mooie kaartjes, volhouden hoor meiden... Tijgertje: enne flink geklust? Zico: bedankt voor je reactie op me spulletjes...... Olga: succes alvast voor volgende week.... Indigo: proficiat met je zusje en je aanstaande peettante gebeuren.... Alle meiden die ongi zijn geworden: wat ontzettend balen, heel veel succes in de nieuwe ronde. Het wordt nu lente, dus wie weet wat voor moois er voor jullie gaat bloeien! grtjs Twinny
@Olga ... succes volgende week. @Indigo ... Wat een leuk een 2ling! [ik kan het weten ] Gefeliciteerd tante tobe! @Roses ... hoog houden die temp meid. Ziet er goed uit.
dank je diddl. ik hoop dat ik dan iets meer zekerheid heb kwa me eisprong en zo wnat me cylus wordt steeds langer en dat is echt niet leuk
Klopt, ik zag het ook. Probeerde een nieuwe kaart aan te maken voor een vriendin van me en kreeg ook die melding... even afwachten dus, zal wel druk zijn daar!
@diddl: mooie stijging meid... ik ga de komende week voor je duimen! Hoe is het verder met iedereen hier?
Ha meiden Dit is mijn kaartje voor vandaag. @Indigo, Meid wat gaaf zeg dat je zusje zwanger is van een tweeling. Heel leuk! @Daantje86, Succes met tempen meid. Meiden misschien was het opgevallen maar ik heb gister geen tijd gehad op mijn kaartje te plaatsen. Gistermiddag moest ik voor controle naar de gynaecoloog. Eerst kreeg ik de uitslagen van mijn bloed, ik heb namelijk 2 en een halve week geleden bloed moeten laten prikken op Prolactine en anderhalve week geleden heb ik ook bloed moeten laten prikken op Prolactine. De eerste uitslag was niet goed. Volgens de gyn waren we toch een beetje te vroeg met bloedprikken. De tweede uitslag was ook niet zo goed. Mijn Prolactine gehalte was 6,6 terwijl het > 20 moet zijn. Ik liet mijn temperatuur kaartje zien en hij vond dat ik wel een erg lange cyclus hebt nadat ik mijn tweede miskraam hebt gehad. Hij zei eerlijk dat vanaf Augustus tot aan nu, Maart, allemaal verloren tijd is geweest en er nu graag iets aan zou willen doen. Ik heb dus nu Clomid 50 mg meegekregen. Hiermee moet ik op cyclusdag 3 mee beginnen tot en met cyclus dag 7. Volgens de gyn wekt dit een eisprong op en daardoor wordt dus mijn cyclus ook veel korter als dat het nu is. Eindelijk wordt er nu wat aan gedaan! Verder moet mijn mannetje voor de zekerheid nog even zijn zwemmers inleveren a.s. woensdag. Ik moest ook nog even bloedprikken. Dit omdat mijn temp nog steeds boven de lijn is en er best nog Prolactine in mijn bloed zit. De uitslag krijg ik 21 maart via een belafspraak. Meiden ik ben blij dat er nu eindelijk iets aan gedaan wordt. Ik heb natuurlijk een half jaar op mijn menstruatie moeten wachten na mijn tweede miskraam, en nu is mijn cyclus zo lang. Het wordt dus nog even afwachten voor ons of de zwemmers van mijn mannetje goed zijn en of dat de Clomid aanslaat. liefs Divi
Haai meiden! Ik ben er weer! Hebben een heerlijk midweekje Duitsland gehad 8) Met nog prachtig weer ook. Vandaag heb ik getest, ik kon het niet laten, ben namelijk jarig vandaag. En wat is nou een leuker cadeau dan een posi-test.... Helaas, dik vet negatief! En m'n temp ziet er wel hoopvol uit dacht ik zo.... Voor het eerst was m'n mannetje ook echt teleurgesteld Hoe dan ook, ik heb toch op dag 14 en 15 eggwhite weggehaald. Ik had eerst een dik kruis op dag 15. En nu het weg is een stippelkruis op dag 17. Dit lijkt er meer op geloof ik. Wat vinden jullie : Verder heb ik jullie net allemaal even gelezen en ik zit hier te balen omdat ik helemaal geen mooie zwangerschapsbanners ben tegengekomen Was niet de bedoeling! Ben blij dat ik hier weer ben en ga nu lekker verjaardag vieren
JAAAAAAAAAA net wat ik gedacht heb meiden ik heb weer een stippelkruis de gyn had gelijk Vanmiddag heb ik weer slijm verloren en nog steeds pijn in me onderbuik steeds steekjes Maar heb ik op tijd wel geklust dan? En als je slijm verliest is het dan volgens ferti dan watery? Hier is mijn kaartje
divi: fijn dat de gyni het goed onderzoekt en er nu iets ondernomen wordt! Mariekepieke: jammer van je negatieve test, hopelijk krijg je vlug een positieve test, nog ff afwachten dan maar...... en gefeliciteerd met je verjaardag...... Twinny