Weet iemand hoe ik zie of ik een eisprong heb gehad? Heb het idee dat deze al is geweest op deze kaart, afgaande op de structuur van afscheiding etc. Maar FF geeft aan not detected....
Sorry Smoeltje maar ik kan er met de beste wil nog geen ontdekken. Daarvoor moet eerst je temperatuur flink omhoog.
aha....ok dan heb ik dus nog geen eisprong gehad. Maar dat zou wel raar zijn, want verwacht mijn menstruatie over ong. 11 dagen.....
Hij kan toch nog komen Smoeltje. Als hij morgen flink omhoog gaat zou je hem vandaag gehad kunnnen hebben.
Ja, is mijn eerste temp. kaartje dus denk bij ieder dip: zou dat em kunnen zijn? We wachten af....vind het wel grappig om het zo terug te zien in een grafiekje.
hoi meiden, ben effe helemaal kapot, ben zo moe! 2 avonden ouderavond gehad. met zo;n hoogzwangere moeder tegenover je die ieder moment kan ploppen... wil ik ook... en dan ook nog 800 andere dingen moeten regelen. straks cursusje zelfverdedeging, da's wel leuk, maar meer energie zit er niet in... zondag moet ik op kraamvisiste, heb er wel zin ik, maar zie er ook tegenop... twijfel nog steeds over naar ha gaan.... toch eerst maar deze ronde afwachten, zit nu nog redelijk vroeg natuurlijk... liefs rensie
@rensie, meis ik begrijp je helemaal, volgens mij lopen wij redelijk gelijk op trouwens @olga naar mijn hubbie gaan ye nog niet kijken ze richten zich eerst op mijn cyclus, de Gyn heeft wel even zijn 'zakie' bekeken, wij lachen met zijn tweeen, stonden we daar beide in onze blote billen, ach ja je moet er maar om lachen. Ik vandaag weer raar, mijn temp weer omhoog alleen mijn kruis ineens een week naar voren terwijl ik toch echt denk 6-3 mijn ei ongeveer gehad te hebben (ook ongipijn). Ik ga er maar niet te veel over nadenken in mijn stadium kan je ertoch geen pijl op trekken en ik temp ook niet exact elke dag op hetzelfde tijdstip. Ik ga er helaas maar vanuit dat deze drie maanden helaas pindakaas waren, hoewel ik nog een klein beeje hoop heb.
Gaat niet goed met m'n temperatuur Ik ben vandaag hartstikke ziek, :-& ik kan niets binnen houden, ben er slap van, maar aan m'n temp. te zien is die misselijheid niet om een positieve reden
@indigo, wat super leuk dat je zus een tweeling krijgt! Kan je straks lekker kroelen met 2 kindjes in je armen! Heerlijk toch geniet er lekker van meis! @pipi, wat zit je temp mooi hoog zeg! Netjes hoor, je kaartje ziet er heel mooi geleidelijk uit. @tijgertje, mooi kruis meis, op het wachtbankje met je bips. @rensie, meis wat jammer dat je temp nog niet echt omhoog gaat, was een mooie kans voor je eitje. Wat balen zeg, dat je nu dan steeds in contact komt met zwangere vrouwen. Ik heb ook telkens het idee dat je op straat heel veel zwangeren ziet, ik zie ze overal en vrouwen met kinderwagens, maxicosis en baby! Overal waar ik kijk . @diddl meis, wat ga jij ook mooi hoog, houden zo he! Je hebt in ieder geval lekker op de goede dagen geklust, dus ik heb er goede hoop in voor je! Succes met afwachten, ik hou je in de gaten! Hihi ik kan mn temp wel hoog houden, maar dat heeft niet zon nut voor mij. Volgens mij heeft mn vriend niet zúlk superzaad. Hihi ik weet niet of je het opgepikt hebt, maar hij was 2 weken varen (zit bij de marine), en was dus rond mn vruchtbare dagen net weg (ik had een laat ei) .. grrrrr balen. Wéér een ronde voor spek en bonen .. *snik* @daantje, heel veel succes deze ronde, het tempen heb je snel onder de knie hoor! @divi, wat fijn dat er wat vaart achter zit nu. Nu lekker aan de clomid, en hopelijk slaat het goed aan dat je cyclus mooi een stuk korter is! Succes meis! @mariekepieke, gefeliciteerd met je verjaardag meid! Heb je een leuke dag (gehad)? Balen van je negatest, maar wellicht heb je te vroeg getest! Je zit pas 12 dpo! Succes met afwachten @smoeltje, ziet er nog niet naar uit dat je je ei hebt gehad, misschien dit keer een verlaat ei? Of misschien heb je een korte lutheale fase? Succes met afwachten, en lekker klussen he! Have fun! @susan, shhhhiiiitttt balen dat je zakt, ik ga even voor je blazen, dan moet je morgen weer omhoog hoor! Pffffffffffffffffff
Hey roses, ja...ik hou het gewoon in de gaten de komende tijd. Als ie maar komt, dat is het belangrijkste
veel succes dames, toch heb ik weer iets raar voor. ik ben onegsteld geweest en nu begin ik veegjes slijm dat wat bruin ziet te krijgen snap er nottebolle van
Bedankt Roses! Heb wel een leuke dag gehad, mannetje en ik zijn lekker uit eten geweest.... Maar desondanks wel de hele dag een dipgevoel gehad over het zwanger worden enzo. Maar goed, dat is een lang verhaal en erg off-topic. Volgens mijn eerdere kruis zat ik op 14 dpo en nu op 12 dpo. 14 dpo leek me wel redelijk om te testen, 12 dpo is inderdaad wel vroeg Heb nu wel de hoop opgegeven. *zucht* Tis ook wat dat zwanger willen worden. Hoe gaat het met jou? Aparte cyclus heb je deze maand. Ps. lief hoe jij, en ook Indigo en anderen, op iedereen reageert! 8)
@Roses ... Sorry ... had ik niet meegekregen Maar weet je zeker dat er geen kleine kans is op een bevruchting?
ja in iedergeval zelfde ronde, jij zit iets verder... ben jij al bij ha of zo geweest? sorry weet ff niet meer hoe jouw rondes zijn verlopen... ik ben weer ff bijgekomen... had zo'n drukke week, dan kun je gewoon niet zoveel hebben denk ik... ga zo met hubbie naar de stad en vanavond uit eten... wel leuk dus! iedereen fijne dag! en aan de nieuwe meiden, je hebt ff (als je eenmaal bent aangemeld) zo onder de knie hoor! succes! liefs rensie ps gisteravond ghoord dat nog een stel dat wij kennen bevallen is, ook een meidje [/url][/img]