Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ja het is gelukt.

2. Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,
    Ik heb inmiddels een fikse griep te pakken. Die knallende koppijn komt daar vandaan, ook voortdurend druk achter mijn ogen. Misselijk, spierpijn, kortom....gewoon lamlendig. Nu moet ik zometeen ook nog gaan werken, pffff, het is open dag en dus moet ik braaf op komen draven. Ik zou het liefst in bed blijven liggen. Beuh....

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie gelukswensen/felicitaties. Ik ben nog steeds hartstikke blij met het feit dat ik tante ga worden van een 2-ling. Eerlijk gezegd maak ik me sinds gisteren wel ineens wat zorgen. Het zal toch allemaal wel goed gaan? Ben zo bang dat het alsnog mis gaat :(
    Hairdresser, fijn dat je er weer bent meid! Enne...volgens mij kun je met een lage temp ook heus zwanger zijn hoor, het hangt er maar vanaf of jouw basale temp in de follikelfase ook erg laag is of niet. Een test geeft je misschien meer zekerheid?!
    Mirre, ik duim voor jou ook voor een 2-ling ;)
    Zico, reken maar dat ik ga genieten van die kleintjes! Grote kans dat ze ook weer naar het zuiden komen, dus dan kan ik lekker makkelijk op bezoek, oppassen etc. Die veegjes bruin slijm....kan dat niet een restantje zijn van je menstruatie?
    Diddl, wat leuk...jij bent al mama van een 2-ling. Meisjes toch? Misschien een stomme vraag...maar weet jij of het automatisch een 2-eiige tweeling is als er 2 vruchtzakjes zijn?
    Divi, meid wat fijn dat er nu gericht gekeken wordt wat er gedaan kan worden om jullie te helpen. Ik hoop dat de clomid gelijk aanslaat bij je.
    Mariekepieke, fijn dat het zo'n heerlijk midweekje is geweest. En alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Jammer dat je niet positief hebt kunnen testen op je verjaardag. Maar wie weet....nog even geduld. Niet alle verjaardagscadeautjes ontvang je op de dag zelf, toch? ;)
    Smoeltje, welkom hier bij de tempers! Ik denk dat je eisprong er inderdaad nog aan moet komen. Het kan dat deze cyclus toch ineens wat langer duurt. Afwachten maar.
    Rensie, wat maakt precies dat je twijfelt om naar de ha te gaan? Je mag toch best eens vrijblijvend in gesprek gaan en vragen stellen, ook al zou het evt. nog te vroeg zijn? Wie weet krijg je wel extra snel hulp?!
    Susan, jammer meid. Je kaartje ziet er inderdaad niet echt hoopvol meer uit. Volgende ronde beter?!

Ik zit nu op 12DPO en wacht met smart mijn menstruatie af. Al was het alleen maar omdat mijn boobs deze ronde enorm veel pijn doen, gespannen zijn en ik weet dat die spanning er weer af gaat op het moment dat de :evil: :evil: komen.

3. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ja ik ben al aangemeld en heb al een kaartje

4. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi roses

bedankt voor je reactie maar hij ging vandaag al weer iets na beneden dus ik ben nu hard aan het blazen. en ik heb vandaag een half uurtje eerder getempt weet niet of dat wat uit maakt maar we wachten wel af het is ook pas me eerste ronde. dus is de kans maar heel klein

gr patricia

[​IMG][/url][/img]

5.  
  6. Hoi INdigo, hopelijk voel je je snel beter, rot dat je dan ook gewoon moet werken, bah! sterkte!

het is heel stom dat ik twijfel, weet ik. het is alleen zo dat ik nooit snel naar de ha ga, ook al was ik echt ziek... voel me dan altijd zo'n zeur...
    wet het, het slaat nergens op...
    misschien toch maar gewoon gaan, heb over een week 2 dagen vrij, als ik dan nog geen ei heb gehad, maak ik voor dan een afspraak (zegt ze nu)

beterschap meis!
    leven op paracetamolletjes vandaag!

dikke knuffel rensie

7. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Heb jij ook op die knop linksboven op "Join Now" geklikt en daar je nickname, emailadres en hoe je bij hen komt invullen? Mij lukt het nog steeds niet....snap er niks van.

8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ja zo heb ik het gedaan geloof ik.

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Indigo: van harte beterschap meid........

Susan: sjips van die daling, balen meid......

Zico: ook al balen zeg........

Ga nu ff de stad in. Iedereen weer heel veel succes.....

twinny

10. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Mijn kaartje voor vandaag!

@zico, ik heb dat ook wel eens gehad, heel apart. Ik wist ook niet wat ik er van moest denken

@mariekepieke, wat fijn dat jullie lekker uiteten geweest zijn. Jammer dat jullie een dip gevoel hebben, maar dat gaat toch onbewust he…. Spannend he dat afwachten! Ik kan mezelf ook nooit bedwingen om niet te testen haha.
    Met mij gaat het wel ok. Mn cyclus was inderdaad nog flink in de war, waarschijnlijk door mn foute innesteling…. Om gek van te worden…. Hij begon namelijk net een beetje regelmatig te worden! Maar als je nu naar mn kaartje kijkt…. Mn lutheale fase is weer heel regelmatig.

@diddl, geeft niet hoor meis, je kan niet alles lezen en onthouden ;) ik heb mn eitje waarschijnlijk gehad op dag 24, en het laatst geklust op dag 18. Dus daar zit 8 dagen tussen…… is wel te veel denk ik.

@daanje86, het gaat al goed zie ik! Het begin van je kaartje is er ook, mooi zo! Succes verder

@rensie, veel plezier vandaag meis! Geniet er lekker van samen met je mannetje, en alvast eetsmakelijk ;) Wat leuk dat er nog een kindje geboren is, dus daar moet je binnenkort ook heen? Hoe heet het meisje?
    Nou het wordt tijd dat je eitje komt he! Veel plezier met klussen! :)

@Indigo, heeeee shit meis wat vervelend dat je ziek bent. Moet je lang werken vandaag? Hopelijk kan je vanmiddag/vanavond ff lekker uitrusten! Volgens mij heb je dat nu wel nodig, want je bent altijd maar druk druk druk! Beterschap meis. Ik vind trouwens die pijnlijk (.)(.) ook altijd superirritant! En wat dát betreft ben ik ook altijd blij als ik ongesteld ben want idd gaat de druk er dan af! Maar hoewel ik dat ook wel 9mnd voor lief wil nemen hoor ;):)

@pipi, heee wat irri, ik ga ook voor jou blazen: pfffffffffffff hup omhoog met die temp morgen! Succes met afwachten meis.

@twinny, veel plezier in de stad meis! Op zoek naar babyspullen? ;)

@marloesje,pm me even je mailadres! Dan kijk ik even wat ik voor je kan doen!

11. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Indigo ... nee, het is niet automatisch een 2-eiige tweeling als er 2 vruchtzakjes zijn. Kan ook betekenen dat ze in een vroeg stadium zijn gescheiden.
    Is alleen maar goed als ze beide een eigen vruchtzakje hebben ... minder kans op complicaties.
    Mijn meiden hadden ook beide een eigen vruchtzakje en het is een ééneiïge tweeling.

@Roses ... 8 dagen is idd wel iets te lang. Dan zou hij idd superzaad hebben. :)

12. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
  13. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

Dit is mijn kaartje vandaag. Mijn temp schiet weer om hoog. Nou gaat het volgens mij toch wel een beetje spannend worden. Mijn borsten deden gister en doen vanmorgen zo ontzettend zeer. Pfffff .. Echt niet normaal. Ik zit nu op dag 12 DPO en ik ben nu toch wel erg benieuwd aan het worden.

@Roses,
    Dank je wel meis, wij zijn ook erg blij dat er nu eindelijk wat aan gedaan wordt.
    @Rensie,
    Ik wens je een hele prettige dag meid. Veel plezier!
    @Indigo,
    Ik wens je heel veel beterschap meis. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen.

Ik wens jullie een prettige dag meiden.
    Liefs Divi

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

jullie kletsen zoveel dat ik niet op iedereen apart kan reageren, succes allemaal voor degene die al ver in de dpo zitten hopelijk snel een positieve test en degene die net begonnen zijn laat dat ei maar komen en gevonden worden door de snelle zaadjes toch....indigo snel beter worden!

succes allemaal

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Whaha :) foutje van mij :oops: moet 6 dagen zijn! 24-18= nog altijd 6 :oops: :oops: :oops: maar nog is dat te veel.....

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi meiden,

Linda, fijn dat jullie al zo snel naar de gyn zijn doorverwezen. Zie nu dat je ‘pas’ in ronde 5 zit. Waarom staat je banner op 72 dagen eigenlijk. Zolang is je cyclus toch nog nooit geweest?

Suzan, voel je je nog steeds zo ziek? Ben je al ongie of is de temp weer omhoog? Beterschap.

Divi, ook aan de clomid. Ik hem nu drie pillen geslikt en heb het idee dat ik me een soort opgejaagd voel en heel weinig kan hebben. Staat niet echt als bijwerking benoemd… Je bent natuurlijk nog niet begonnen met slikken, maar ben benieuwd of jij er iets van merkt. Nu 12 DPO en nog hoog. Blijf daar lekker zweven he.

He Indigo, het schiet ook niet op met jou he. Nu weer een griepje te pakken. Dat lange weekendje weg was dus nog niet voldoende om even bij te tanken. Je moet wel even aan jezelf gaan denken hoor. Morgen echt gaan uitzieken. Ik hoop voor je dat je zus weer bij jullie in de buurt komt te wonen.

Smoeltje, succes met tempen.

Lot, je kaartje ziet er goed uit. Zou wat zijn als je in 1e ronde zwanger bent.

Marloesje, ik hoop dat Roses je kan helpen. Heb je wel al je temps bijgehouden?

Groetjes Olga

17. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Dank je wel roses! Ik heb me nu aan kunnen melden :D
    Mijn temperaturen heb ik bijgehouden, dus ik ga nu eens op m'n gemak kijken hoe het allemaal werkt....nogmaals bedankt!

18. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha Olga,

Ja ik mag ook aan de Clomid. Als ik ongi ga worden volgende week of de week daarna moet ik op cyclusdag 3 beginnen met Clomid tot en met cyclusdag 7.
    Ik heb de bijwerkingen gelezen, maar ik vind er nu al niets aan hihi.
    Echt waar meis, na 3 pilletjes voel je dit al? Oh jee.... Ik heb de informatie en de bijwerkingen die in het doosje zitten nog niet gelezen, maar ik krijg van de Apotheek ook altijd een lijst mee met informatie over het medicijn en een lijst met bijwerkingen en daar staat, waar jij nu last van heb, wel op.
    Als ik ongi word en ik begin met de Clomid hou ik je op de hoogte meis. Ik hoop dat het voor ons alle twee aanslaat!
    Ik hoop dat ik bij deze temp blijft zweven meid. Volgens FF kan ik volgende week zaterdag testen als ik nog niet ongi ben. Precies op mijn mannetjes verjaardag.
    Heel veel succes meid.

liefs en een dikke knuffel Divi

19. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Dit is hem dan. De eerste bolletjes worden niet verbonden, komt dat omdat ik de eerste 3 dagen m'n temp niet opgenomen heb?

En ik heb nog 1 vraagje, mijn engels is niet zo best ;) Wat betekend "discarded" Dit kun je iedere dag aanvinken....

20. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Volgens mij moet hij zo zijn:

Nu heb ik nergens "discarded" aangevinkt....wat het ook mag betekenen ;)

Deel Deze Pagina