Discarded. Ff zet de temp wel op het kaartje maar telt hem niet mee. Als je b.v. denkt koorts te hebben dan vink je het aan. Snap je?
@marloesje, wat goed dat het eindelijk gelukt is meis! Discarded kan je gebruiken als je niet zeker bent of je temp wel goed is! Bijvoorbeeld door alcoholgebruik, griep of een slapeloze nacht! Succes met tempen en hou ons op de hoogte met je kaartjes
he katooke hoe is het met je trouwens? De klus dagen komen eraan, gisteren had ik een namiddag van bruime slijpkes vanonder, heeeeeeeeeel raar, heb ik anders nooit. ben volop alles aan het klaarmaker met vormselsuiker en uitnodigingen van onze zoon. 1 mei is het feest, hopelijk schijnt het zonnetje dan en warm. 25 maart foto's 28 april vormsel in de kerk grts,
Ik zit inmiddels alweer op de wachtbank. 5 Dpo. Thermoskan en koekjes erbij....Laat mij maar schuiven
hhihihi katooke, fijn je zo te lezen, we komen er wel he. Wij zijn hele sterke vrouwen, zolang wachten op een kleine wonder.....
Vooruit dan. Flink aan het klussen jij en schuif dan hier maar aan. Plaats genoeg en koffie ook. Breng jij wat lekkere Belgische bonbons mee....dan komt alles goed!
Ik lees vaak dat een verlaging van temperatuur aan het einde van een cyclus duidt op de komst van een menstruatie. Is dat standaard (lees: in de meeste gevallen) zo of verschilt dat echt per persoon? Mijn kaartje (vanaf dag 35 gemeten):
Nou dames als het nou zo hoog blijft vindt ik het prima alleen dat wachten duurt zo lang vinden jullie niet? We hebben vanmorgen nog geklust omdat ik een stippelkruis heb en niet weet wanneer mijn ei is geweest Maar vandaag ook weer zo'n ongi gevoel lijkt net of ik zowat uit mekaar spat zo'n gevoel en trekkerig Maar hier is mijn kaartje weer
En ik heb al 7 dagen last van doorzichtige slijm en niet zo'n klein beetje ook hahaha Een beetje uit mekaar trekken me vriend zei al hey vieze otje hahahaha Lach me helemaal dubbel
Een stippelkruis betekent dat ie niet precies weet wanneer je eisprong is En een vette kruis betekent dat ie je ei gedetecteert heb liefs tijgertje23
Als je een lage temp heb van zeg maar 36,6 ofzo en een paar dagen hoog ong 37,1 en dan 4 dagen lang geeft ie vanzelf een kruis liefs tijgertje23
Hoi Marloes Graag gedaan hoor daar zijn we hier voor om elkaar te helpen Alleen jammer dat het nu zoooo rustig is vind jue niet liefs tijgertje23
hoi meiden Roses: tis inderdaad vrij lang, maar duim toch lekker voor je......... Olga: ik had bij de clomid alleen maar last van een lichte hoofdpijn..... Zico: succes met de voorbereidingen op het vormsel. Op welke leeftijd doen ze dat in Belgiƫ? Tijgertje: ga heel hard voor je duimen, dat je nu genoeg geklust hebt! Divi: het ziet er inderdaad wel spannend uit hoor meis, ik duim voor je, wanneer wilde je gaan testen? Zo vandaag hebben we een tennistoernooi georganiseerd voor 97 kinderen in de leeftijd van 5 tot 10 jaar. Zal wel weer druk worden, maar tis altijd heel gezellig dat wel........ grtjs Twinny