Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ik weet natuurlijk niet of het hier normaal drukker is ;)
    Ik ben nog steeds van alles aan het uitzoeken, elke keer leer ik weer andere dingen. Leuk om de kaartjes van andere ook te zien.
    Aan mijn kaartje valt nog weinig te zien....hopelijk komt er volgende week een mooi kruis te staan, de vorige keer had ik een cyclus van 57 dagen. Dat was natuurlijk de eerste keer dus ik ga er niet vanuit dat het nu weer zo lang gaat duren...

2. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Het is meestal wel drukker hier. Helaas verdwijnen er regelmatig mensen in de MMM waardoor temperaturen overbodig wordt. Of...en dat is het betere werk...ze worden zwanger en dan heb je hier ook niets meer te zoeken. Behalve support! (Thnx Twinny)
    Voor mijn ei plaats ik mijn kaartje ook niet. Toch niets aan te zien.
    Kortom: het is een komen en gaan.

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik heb een vraagje... ik wil ook graag mijn kaartje gewoon hier neerzetten maar omdat ik dus zo'n leek ben snap ik er geen snars van...

Hopelijk kan iemand het me uitleggen...

Thanks alvast

dikke kus Joyce

(kaartje staat wel in mn album)

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Staat op de eerste pagina. Kijk eens hoever je komt. Oke? Anders pb ik je wel.

5. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    [​IMG][/url][/img]

Hopelijk zo goed gedaan :(

6. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    JAAAA... hihi thanks meid...

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    ;)

8. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    ja stom van mezelf om niet in het begin van dit topic te kijken :oops: weet goed dat er uitleg staat dom dom dom... :oops: (gebruiken de smoes maar dat het nog vroeg is ;) )

9. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Een geval van zwangerschapsdementie? Zondagmorgendip....etc, etc. 8)

10. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha die zwangerschapsdementie kan ik niet gebruiken helaas ;) zie het somber in deze maand hihihi

11. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Waarom? Op de dag van de eisprong heb je zo te zien nog een essentieel ingrediënt gekregen. ;)

12. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Zo, jij had het sneller door dan mij ;)

13. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi ja dat wel... maar heb zo'n gevoel...

14. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ik hoop dat je een verkeerd gevoel hebt meid.....succes met afwachten.

15. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Thanks meid... ja heb deze maand het gevoel van een kreupel ei... (sorry beetje krom uitgelegd)
    Gewoon een gevoel van niet raak dus...

16. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Hierbij mijn kaartje, deze ronde gaat mn lutheale fase als een trein, maarja ik heb ook niet het gevoel dat het raak is, dus hoe eerder het voorbij is, hoe beter. Vorige keren gingen de dagen zó langzaam elke keer, dus dat is wel een voordeel ;) Ik heb trouwens wel onwijze last van mn borsten. Sinds mn ei voelde ik mn borsten wel erg, maar sinds gister zijn ze écht heel pijnlijk geworden…

@katootje, meis ik ben inmiddels wel nieuwsgierig naar je kaartje ;) SHOWEN! :)

@Juff, volgens mij was je vraag nog niet beantwoord, maar dan ga je naar “my chart” en dan scroll je naar beneden en daar bij ovulation detector klik je op tuning/override. Dan kan je daar je Ovulation cycle day invullen en je coverline value. Succes!

@schaapje, volgens mij is dat bij de meeste mensen dat de temp stijgt bij menstruatie, alleen het tijdstip van dalen wil nog wel eens verschillend. Bij de ene gebeurd het een paar dagen voor de NOD, bij een ander óp de NOD en bij een ander zelfs een paar dagen erna. Hopelijk heb je hier wat aan ;)

@tijgertje, je krijgt van FF geen dik kruis omdat hij denk ik in de war is met je eggwhite en je watery. Ik denk dat als je al het watery weg haalt, je een dik kruis krijgt! (dik kruis krijg je trouwens alleen maar in combinatie met iets, dus bijvoorbeeld eggwhite net voor je ovulatie, het gebruikt van ovutesten etc, als je verder helemaal niets invult of gebruikt, krijg je ook een stippelkruis. FF doet het dan alleen op basis van je temperatuur, maar meestal heeft hij het wel goed). Ik heb hier nog een stukje gevondne over cervical fluid, misschien heb je er iets aan:
    In the most common pattern, cervical fluid starts out dry after your period and then gets sticky, then creamy, then wet and watery, becoming most like eggwhite as you get closer to ovulation. Usually it dries up quickly after ovulation. You may get different types of cervical fluid on the same day. Always record your most fertile cervical fluid to make sure that you do not miss a potentially fertile day.
    Oh ja en over je vriend met zn vieze otje, lekker he? :p haha de mijne noemt het slakkenspoor whaha.

@twinny, meis toch bedankt voor het duimen! Hopelijk gebeurt er een wonder ;)
    Veel plezier bij het tennistoernooi! Is vast een heel erg geregeld geweest. Maar wel hartstikke leuk met die kleintjes

@schijndelsvolk, en nu lekker omhoog met die temp, ik zal even voor je blazen alvast: pfffffff Je hebt in ieder geval goed geklust. Succes met afwachten.

@jennie, hoe is het met je meis?

17. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Nope Roses, lekker puh!
    Ik zit nu pas op dag 6. Zelfs de voorspelbare dip vandaag gehad. Vanaf dag 8/9 begint het leuk te worden. (of niet :oops: ).

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @katootje, he wat flauw :) Je moet de spanning ook een beetje opbouwen he :p :) dan kunnen we meeleven ;)

19. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Precies! Zal ik nog wat langer wachten dan. :)

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    haha ja zo kan je het ook zien :) [-X

Deel Deze Pagina