ghehe Snel he, op deze zondag morgen Ziet er goed uit meis! Ik duim voor je! Betaal je trouwens voor FF?
Heel knap hoor! Ik betaal inderdaad voor FF. Het is inmiddels mijn 15e kaartje al dus een beetje luxe mag wel. Zodoende ken ik ook mijn kaartjes inmiddels wel. De eerste 16 rondes ging hij dag 8 of 9 naar beneden. Daarna niet altijd meer, wat dan ook een positieve test opleverde....voor een paar dagen. Dus....dit zegt nog helemaal niets.
Je maakt het in ieder geval spannend! Ik ga voor je duimen en kom deze week nog wel eens even spieken hier....... Up you go en up you stay!
@diddl, als dat er toch niet goed uit ziet, dan weet ik het ook niet meer! Wat een super mooi kaartje zeg!
wat denken jullie zou mijn ei geweest zijn... het zijn wel erg lage tempen. ik hou mijn temp altijd bij in mijn telefoon(agenda) en dacht laat ik ze eens invullen en ik kreeg een kruis... maar zit wel al weer onder de lijn raar he.... jullie oordeel? als ik morgen 36,4 invul gaat de kruis weg en bij 36,5 of hoger niet .....
HOi Roses wat lief dat je naar me vraagd! ik voel me soms wat verdrietig, maar ook hoop houden. We moeten morgen zaad laten onderzoeken, ben heel bang dta het daar aan ligd. Ik lees heel soms nog wel mee hoor met jullie maar ik vind het zwaar. Het doet zeer steeds daarom ben ik hier niet zoveel meer te vinden op de site. Maar ik blijf duimen hoor voor jullie. Hte is voor mij beter zo, ik kom wel weer terrug hoor. De onderzoeken zijn in volle gang. Morgen horen we gelijk wat het vedere tracject zal zijn. Als het niet goed is bij manlief word het IVI. Dus nou dan weet je weer wat. groeten jennie72
@hairdresser, ik vind het moeilijk te beoordelen! Ik hoop echt voor je dat je ei geweest is, want je hebt alwer zo'n lange cyclus, maar je temps zijn wel laag idd. Heb je niet altijd symptomen waaraan je kan merken dat je ei geweest is? (bij mij zijn dat altijd pijnlijke borsten bijvoorbeeld) Succes meis, ik duim voor je! @jennie, Je moet zeker weten hoop houden! het komt allemaal wel goed, misschien duurt het alleen iets langer. Ik wens je alvast heel veel succes voor morgen en ik duim voor jullie dat alle uitslagen goed zijn! Dikke knuffel van mij!
Bedankt meiden, ik weet gewoon niet waar ik het zoeken moet, de weg is lang. Maar het zou toch moeten kunnen en aan dat iedee hou ik me vast. JUllie horen nog wel van me. Jullie veel succes he, jennie72
nee niet echt roses. dat is juist zo moeilijk. als het blijkt dat ik nu nog geen eispronge gahdad heb en ik ben op dag 80 nog niet ongi ga ik naar de ha. in juni ben ik ook alweer 1 jaar van de pil af..... er mag nu wel wat tempo in komen denk ik. ik heb nu nog niet echte kansen gehad om voor het echie te gaan zeg maar...xxx