Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @haidresser dat is een goed meis! met die lange cyclussen heb je natuurlijk ook veel minder kans. Misschien kan je wel iets van clomid krijgen ofzo. Ik ben in mei ook alweer een jaar van de pil af.....

2. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoop voor je dat het nu dan ook maar eens snel mag gebeuren... we wachten af meer kunnen we niet doen he

3. Niet meer actief

Goeiemiddag allemaal. Allereerst bedankt voor al jullie meelevende woorden. Ik voel me nog steeds ontzettend brak. Ben gisteren eerder van mijn werk terug naar huis moeten gaan, het ging gewoon echt niet meer. Gelukkig heeft een collega het van me over genomen, kreeg gewoon tranen in mijn ogen toen hij het voorstelde! Ik kruip zometeen mijn bed weer in.
    Ik zit er trouwens over te twijfelen of ik morgen naar de dokter zal gaan. Ik maak me eerlijk gezegd namelijk toch wel erge zorgen ineens over een klacht die gisteren ineens opdook. Onder mijn linkertepel zit een hele grote, rode, warme, plek die ook wat harder aanvoelt. Lijkt wel alsof er een ontsteking onder de huid zit. Is vanuit het niets op komen zetten. Is erg pijnlijk en ook gevoelig, kan bijna geen stof aan die tepel verdragen. Ik hoop toch zo dat er niets ernstigs aan de hand is. Je hoort namelijk zoveel verhalen.... Tien jaar geleden is uit mijn andere borst ook een knobbeltje verwijderd, dat uiteindelijk gelukkig goedaardig bleek te zijn. Ik voel me best wel ongerust.

En dan toch ook mijn kaartje nog maar eens een keertje, in afwachting van mijn menstruatie. Bij een zelfde luteale fase als de vorige ronde, verwacht ik mijn menstruatie woensdag.

Mijn temp is dus wel wat hoger nu, maar geen koorts ondanks dat ik mezelf zo grieperig-beroerd voel.

Rensie, ik snap je helemaal meid. Ik ga ook altijd pas op het laatste moment naar de huisarts, heb zelfs al een aantal keren in mijn leven op mijn kop gehad van hem, dat ik zolang met klachten was blijven rondlopen. Je plan om over een week te gaan als je eitje niet is geweest, is helemaal SUPER. Doen hoor!!
    Roses, je hebt helemaal gelijk hoor, ik zou die boobs-pijn ook voor lief nemen hoor als daar een klein beebje tegenover staat in mijn buik. Ik las dat jouw pijn ook weer flink is toegenomen. Wie weet heeft het wel iets te betekenen voor je. Je zou de eerste niet zijn hoor die bevrucht is geraakt van zaad dat 6 dagen lang heeft rondgezwommen ;)
    Diddl, bedankt voor je uitleg! Dat wist ik dus niet. Wat leuk...dus een 1-eiige tweeling zit er ook nog gewoon in. Dat het minder snel complicaties oplevert was het eerste dat door me heen schoot toen mijn zusje zei dat ze allebei een eigen vruchtzakje hebben. Het gaat trouwens supergoed met jouw temp zeg! Houden zo...
    Olga, Wat vervelend meid dat de clomid zulke vervelende bijwerkingen heeft voor je. Kan het niet zijn dat de dosering teveel is of zo?
    Divi, ik hoop dat je jouw mannetje een heel mooi verjaardagscadeau mag geven ;) Ziet er veelbelovend uit iig.
    Marloesje, goed zo, het is je gelukt!
    Zico, zo al lekker aan de voorbereidingen! Gaan jullie een groot feest geven?
    Juff, welkom
    Schaapje82, ik sluit me aan bij wat Roses al zei over de dalende temp. Meestal duidt het dus wel op de naderende menstruatie, alleen verschilt het van persoon tot persoon hoe snel die nadert ;)
    Tijgertje, heb hier zitten lachen om jouw verhaal! Klinkt als vruchtbaar slijm dat je hebt hoor vieze Otje ;) Toch maar vooral blijven doorklussen....
    Schijndelsvolk, YES, het is je gelukt een zichtbaar kaartje te plaatsen. Zeg, onderschat kreupele eitjes niet hee! Die kunnen namelijk een stuk minder hard weglopen voor al die sprinters die je man erop af heeft gestuurd ;)
    Hairdresser, ik durf er eerlijk gezegd niet veel over te zeggen. Ik heb wel gelezen bij FF dat het niets hoeft te betekenen wanneer je in de luteale fase onder de streep uitkomt, omdat deze slechts optisch is getrokken zodat je jouw kaartje kunt lezen. Ik duim voor je dat je jouw ei hebt gehad, heeft lang genoeg geduurd dacht ik zo :(
    Jennie, een dikke knuffel voor jou meid! Ik vind het vervelend voor je dat je het op dit moment zo moeilijk hebt. Fijn te weten dat je hier nog meeleest en je af en toe even laat zien.

4. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag meiden,

Dit is mijn kaartje voor vandaag. Mijn temperatuur is flink aan het zakken.

Ik heb nog steeds erge last van mijn borsten. Gisteravond moest ik ze met lopen, gelukkig waren we thuis, gewoon vasthouden, want met bewegen doen ze zo zeer. Ook al heb ik een goede B-H aan. Ik ben zelfs een paar keer wakker geweest vanacht van de pijn. Vanmorgen toen ik uit bed kwam moest ik ze echt ff vasthouden voordat ik me b-h aan deed.
    Ik weet dat het twee kanten op kan gaan, of dat ik deze week nog ongi wordt of dat ik toch zwanger ben. Voordat ik twee keer zwanger raakte heb ik dit ook nog nooit gehad, alleen toen ik de tweede keer zwanger was. Pffffffff...... Dus ik ben benieuwd wat mijn lichaam doet hoor.

@Twinny,
    Dank je dat je voor me duimt meis. Ik wil het testen eigenlijk volgende week zaterdag doen, op mijn mannetjes verjaardag, maar zoals je ziet is mijn temperatuur nu weer flink aan het zakken.

@Diddle,
    Zoooo meis, jij hebt zeker een mooi kaartje!
    Ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is!

@Roses,
    Jou kaartje is ook mooi hoor! Ik las dat jij ook zo'n giga last heb van je borsten. Heb jij ook zo'n last van de zijkanten? Bij mij zijn ze ook zo hard pppffff en die pijn is niet normaal. Voor jou ga ik ook hard duimen hoor meis. Duim duim duim duim duim duim.

@Jenny,
    Ik wil je heel veel sterkte wensen meid.

@Indigo,
    Meis voor jou heel veel sterkte wensen als je morgen naar de dokter gaat.
    Mijn temperatuur is zoals je ziet weer zakkende. Dank je wel meis.

liefs Divi

5. mellieklein

17 dec 2006
    38
    0
    0
    juf
    Rotterdam
    Hallo allemaal,
    Even een vraagje voor de ervaren FF gebruikers. Ik ben er in november of december mee begonnen. Erg handig vond ik het.. ook de opties van de kalender met de te verwachten eisprong enz. Toen ben ik in januari en februari even helemaal ermee gestopt. Ik wilde er laatst weer mee aan de slag gaan, maar een heleboel opties zijn verdwenen. Hij geeft geen kruis meer aan enz. Heeft het ermee te maken dat je dan moet gaan betalen voor FF? Wie heeft er verstand van en heeft een antwoord op mijn vraag.
    Dank jullie.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor het kruis is echt altijd, betalend of niet betalend. mits je een ei hebt natuurlijk.
    ik ben er al 14 maanden lid en merk niet dat er iets weg is?

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Mellieklein,
    Het kruis moet hij blijven aangeven. Andere optie's verdwijnen wel. Je kunt ze vaak wel aanvinken maar ze staan niet op het plaatje.

8. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hoe komt het eigenlijk dat ik alleen maar stippelkruisje krijg dan? terwijl ik bij andere wel normaal kruisje zie... (elk kaartje heeft bij mij stippelkruisje)

Ja sorry ben echt een leek hoor wat dat betreft...

9. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Dan is FF er niet zeker van dat je op dat moment een eisprong hebt gehad. Ik zie maar een kaartje staan in je album en daar is de temperatuur idd dubieus van. :(

10. goedemiddag!

snel even alles gelezen, indigo hopelijk ben je snel beter...
    verder zijn we bezig met vakantie plannen dus alleen even snel mijn kaartje...
    moet straks op kraamvisite, dus weinig tijd...
    voor de rest reageer ik dus later wel nog..
    liefs rensie
    [​IMG][/url][/img]

11. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Ja heb het andere kaartje eruit gehaald van vorige maand... zal m eens even terug zetten...

12. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Zo staat er weer in...

13. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik zie het. Dag 15 is een optie maar de temperatuur stijgt niet door. En waar hij nu staat is ook twijfelachtig vanwege hetzelfde euvel. Ik ben eerder geneigd te denken dat hij nog een dag eerder is gesprongen dan FF door middel van het stippelkruis aangeeft.
    Kijk eens in mijn album. Daar is de eisprong overduidelijk. Heb je een goed (ahum) voorbeeld.

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    ja idd dat is gewoon overduidelijk...

Ag ja we wachten maar weer af... kunnen toch niet meer doen... misschien volgende ronde wel een dik vet kruis ;)

15. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Simpele truc...met je billen op de kachel gaan zitten.. ;)

16. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hahahahaha ja idd... hopelijk stijgt ie morgen heel erg hard... hihi

bestaat dan wel de kans dat ie wel een dik kruis aangeeft? of blijft dat stippelkruis nu?

17. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Het kan zijn dat je een dik kruis krijgt. Maar als je temperatuur nu hard stijgt ben ik bang dat FF je kruis verzet naar vandaag.

18. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    mmm lekker aan de klus blijven dus hihihi...

Het is me toch wat he die kruizen en stippeldingen hihi vraag jullie gewoon alles hoor...

19. Niet meer actief

Goedemiddag ladies!

En wat zit er bij mij aan te komen? Jawel....

Ongi :cry:

20. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Jeetje balen hee... dikke kus

Deel Deze Pagina