Temperatuurkaartjes 25-2-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Je vraagt maar. Als ik achter de Pc zit reageer ik wel. Ik hoop van harte dat je niet zoveel kaartjes in hoeft te vullen als ik. Maar ik ben van plan het nu eens raak te laten zijn! Zo....Katootje sprak! :) :) :)

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Nou laten we hopen dat dit je laatste is hee :) :) :)

De duimpjes draaien overuurtjes voor je... mag wel eens...

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
  4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    goeie middag meiden,
    nou ja voor mij nie zo goed, behoorlijke relatie problemen, wet niet of dit nog goed gaat komen.
    Vor alsnog blijf ik wel gewoon doortempen...
    moet toch wat.... :(

FF is best moeilijk vind ik, behalve dat het best makkelijk is om alles in te vullen en FF zelf de conclusies trekt, maar dat cervical fluid vind ik echt zo moeilijk te interpreteren.
    Heb er veel over gelezen en zelfs plaatjes ervan gezien wat wat is, maar ppfff..

Heb overigens vandaag wel m'n kruis gekregen :)

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Das minder leuk. Sterkte!
    Als je niet goed raad weet met dat slijm etc fdan niet invullen. Is mijn advies maar hoor. Zet je niet het goede neer dan raakt FF helemaal de weg kwijt. Laat het dan maar achterwege.

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    SheDevil
    Rot voor je die relatieproblemen moet wel erg heavy zijn als je twijfels hebt of het uberhaupt nog goed gaat komen.
    Sterkte! Zal voor je duimen.

Liefs Mirre

7. Helaas, mijn temperatuur zakte laatst al en vrijdag was ik de hele dag misselijk, kon echt niets binnen houden, maar dat was niet voor een positieve reden, ik ben gister ongesteld geworden... :(
    Nou ja op naar ronde 8 na m'n mk. dat wordt totaal al ronde 14!
    wordt toch wel eens tijd? dan gaan we nu maar voor een kerstkindje :)

8. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Balen meid, suc6 in de volgende ronde en op naar dat kerstkindje hé!

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    katootje en mirre dankjewel,
    het is behoorlijk heftig maar heb me handen er nu vanaf getrokken dat is beter anders ga ik er aan onderdoor.

ik zal m'n kaartje even laten zien...

Susan, wat rot voor je meid..
    Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn voor je!

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hi Ladies,

Vandaag lekker met mannetje naar de sauna geweest. Van 12 tot 5, want langer houdt hij het niet vol….Maar wel even heerlijk hoor; lekker ontspannen en gezellig.

Katootje, je zit weer na je ei en gelijk ben je niet meer van het forum te slaan he! Gezellig hoor, en je klinkt zo lekker positief weer. Goed zo.

Indigo, niet twijfelen, maar gewoon naar de dokter gaan als het morgen niet beter is. Echt waar! Voel je je verder ook nog ziek of gaat dat alweer? Wat een lekker snel ei had je weer deze ronde, op dag 13. Op naar komende woensdag ZONDER ongie.
    Oh enne…. Over dat onrustige, opgefokte gevoel, dat is er niet continu hoor. Maar op het moment dat iets niet gaat of als ik een weerwoord krijg, dan kan ik het slecht hebben. Ik werk met kinderen met een verstandelijke beperking en die kunnen het bl**d onder mijn nagels vandaan halen af en toe, dus die moeten zich maar bergen morgen…. Nee hoor, meestal zijn het schatjes. Weet ook helemaal niet of het door die clomid komt, misschien ben ik gewoon wat opstandig. Ik heb nu de laagste dosering, dus daar moet ik het in ieder geval mee doen.

Divi, jammer dat je gezakt bent met je temp. Hopelijk morgen toch nog omhoog.

Rensie, leuk een vakantie plannen. Wat zijn de ideeen?

Mariekepieke, neeeee wat een daling. Balen weer!

Mirre, al uitslag van bloedonderzoek m.b.t. hormonen en eisprong?

Jennie, kom op he.

Suzan, jullie zijn ook al een tijdje aan de gang en nu weer ongie. Bah!

Doei, groetjes Olga

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Olga
    Toevallig dacht ook nog aan naar de sauna gaan vandaag, maar we waren een beetje brak dus hebben niks gedaan ook wel lekker.
    Nee, nog geen uitslagen die krijg ik ook pas 6 april....
    Afwachten dus ;)

Nog een paar dagen en dan heb je het hsg onderzoek spannend he

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja zeker spannend! Ik had al een hele enge droom erover dat mijn baarmoeder zo opzette dat ik hem helemaal kon zien groeien.....
    Ik ga trouwens maar wel even bellen voor eventueel een pijnstiller van te voren.
    Nou ja, verder ben ik er wel nuchter onder; het is nu eenmaal nodig en het helpt ons mogelijk verder.
    Bij mij werd ook bloed op hormonen getest, maar ik weet ook niet eens wanneer ik daar iets van hoor.

Anders was je toch niet toevallig naar de sauna in Bleiswijk gegaan?

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    niet van die enge dingen dromen hoor olga!
    je kan het he? beat the hsg!

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Elysium of Barendrecht ;) haha
    Zou zeker ff bellen voor dat recept (beste is avond tevoren eentje en vlak ervoor nog eentje, maar ik kreeg maareen recept voor 1 pilletje naproxen (ff ter verduidelijking in sept stuurde de gyn me al voor een hsg door, maar door andere omstandigheden heb ik het nog niet ondergaan)

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nee hoor Natasja, ik kan het! Die droom dat was alleen de eerst nacht nadat we bij de gyn geweest waren.
    Had denk ik meer te maken met alle spanning er omheen. Eerste keer gyn en alles wat er op ons afkomt. Het idee dat wij nu ook in de MMM belandt zijn.
    Olga

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goed zo! That's the spirit!
    Ben trots op je! ;)

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Indigo, meis hoe gaat het nu met je? Ben je al een beetje meer uitgerust? Lekker de hele dag op bed gelegen? Wat superlief van je collega! Het zat er natuurlijk dik aan te komen dat je het niet meer zou trekken, rust maar lekker uit hoor! Dat heb je nu echt even nodig, dat geeft je lichaam al aan! Beterschap hoor! Ik zou trouwens maar even naar de dokter gaan morgen, rood warm en pijnlijk klinkt inderdaad als een ontsteking! Misschien kan je wel antibiotica krijgen hiervoor. Ik heb zelf ook 2x een goedaardige tumor laten verwijderen, maar daarbij was het niet rood, warm en pijnlijk, dus laat het voor de zekerheid maar even checken!
    Bij mij is de pijn in mn borsten inderdaad weer toegenomen, ik had er vandaag zelfs last van toen we over een hobbelige weg reden, auwie pijnlijk! En ik hoop dat je gelijk hebt! Ik zou het in ieder geval totaal niet verwachten! Ik heb nu ook trouwens menstruatie achtige krampen, normaal nooit! Vorige cyclus wel, toen ik die foute innesteling had, maar ik trek er maar geen conclusies uit hahaha

@divi, meis morgen weer omhoog hoor! Ik blaas even voor je: pffffffff! Ik heb ook last van de zijkanten van mn borsten, daar is het het ergst! Zelfs in de auto over een hobbelige weg voelde ik ze! Was niet zo lekker hihi.

@rensie en is het gelukt met de vakantie? Waar gaat jullie vakantie heen dit jaar? Hoe was het op kraamvisite?

@mariekepieke, neeeeeeeeeeee je mag niet ongi worden. Morgen weer omhoog hoor! Ik blaas even voor je: pfffffffffffffffff, hopelijk helpt het! Dikke knuffel voor jou!

@shedevil, aaahh meis wat vervelend voor jullie! Ik wens je veel wijsheid toe deze periode! Sterkte meissie! Dikke knuffel voor jou.

@susan, balen zeg dat de duivels op bezoek gekomen zijn! Knuffel voor jou!

@olga, wat fijn dat je een lekkere ontspannen dag gehad hebt! Dus je kan er weer lekker tegen aan. Wanneer is dat onderzoek precies? Alvast veel succes!

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mirre, meis hoe gaat het met jou? Is alles tussen jou en je partner weer helemaal koek en ei? Ik hoop het!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    gelukkig!
    ik vond het best meevallen, ik was gewoon van heeeeel erg uitgegaan. Vraag aub wel naar Naproxen ofiets (ook al doen 1000den vrouwen het zonder ;) ) is gewoon fijner!

20. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieverd het is alweer een tijd -koek en ei-(zoals je dat noemt) ;) hoor!
    Was vorig jaar onrustig, maar dat is rustig nu gelukkig.
    Mirre heeft alleen zelf trubbels met gezondheid en werkgever wat veel stress veroorzaakt vandaar :cry:

Deel Deze Pagina