@Mirre, gelukkig, dus dat is in ieder geval helemaal goed! Ik had inderdaad wat gelezen over je troubles, shit zeg. Hopelijk kan je daar ook gauw rust in vinden! Of tenminste, laat je werkgever je gauw met rust! Dikke knuff meis! En hoe is het met Elvis? Is hij ook weer beter?
@Mirre, Wat fijn dat elvis weer helemaal de oude is!, is niets als je beessie iets heeft.... Ik hou je in de gaten !
hey dames, hier even weer een vraagje... ik heb nu mijn vorige tempen ook ingevuld bij ff dus dat ik 2 cyclussen in dat account heb... nu geeft ie onderaan op dag 17 een groen vlakje bij stats en dan op dag 29 een rode en daarnaast een 5... wat betekend dit eigenlijk?
dat groene vakje is je ongeveer wanneer je ei kwam de vorige keren. de rode was wanneer je ongi werd. (waar staat de 5?)
Thanks meid, weet jij wat ik nu het beste als nod aan zou kunnen houden? (sorry dat ik jou ook al overspoel met vragen ) laatste cyclussen zijn 31-28-29-28-29...
hoi damens heb vandaag toch besloten dat ik morgen naa de ha ga. ik dacht eerst wacht nog tot 80 dagen en als ik dan niet ongi ben dan ga ik. maar ik heb al lang genoeg gewacht vind ik.... neem me 3 temp lijstjes mee voor het geval dat ze er om vraagt. dan heb ik die lekker a. ben benieuwd wat ze zal gaan zeggen. xxxx
Gewoon de 31 aanhouden dus... hihihi (ja ik weet het miep ongeduld hier lol) hairdresser: veel suc6 meid morgen!
JAAAAAAAAAAA hij gaat weer lekker meiden hopen dat ie zo hoog blijft eindelijk ben ik trots op mijn lichaam dankzij de clomid Ik heb gedaan wat je zei roses en heb een vette kruis
Joyce, jij snapt er al net zoveel van als ik hihi Ik vraag en vraag en vraag ook maar raak! Mss btje irritant, dus bij deze sorry voor de mensen die ik verveel met m'n vragen Over geduld gesproken, als iemand wat over heeft pb het maar naar mij dan! haha oh en ook wat naar joyce