@schijndelsvolk en shedevil, vragen geeft niets hoor! Als iemand het vervelend vindt, dan antwoord ie vast niet En van vragen leer je toch? Zelf heb ik daar wel veel van geleerd @tijgertje, wat goed dat je nu een dik kruis hebt! staat een stuk mooier he! Succes met afwachten meis! @hairdresser, goed idee meis, dat je ff naar de dokter gaat, kan geen kwaad toch! Succes!
Ja gelukkig zijn jullie er! zou niet weten wat ik zonder jullie moest doen... dan zou ik met veel vragen blijven zitten dat is wel zeker hihihi Thanks to ya all!
Hoi Hairdresser Dit is mijn kaart van een maand geleden Heb dit aan me gyn laten zien en ze zei dat er geen eisprong plaats heeft gevonden omdat het erop lijkt dat het een jojo geval was
nou tijgetje als dat geen positieve test is straks *vangt ondertussen een sprankje geduld op* wanneer schrijft de ha eigenlijk clomid voor? als je onregelmatig bent of helemaal niet menstrueerd?
Goedemorgen meiden! Hier een tiende gezakt, ik zit nu 10 dpo dus ik heb nog ff te gaan Allemaal een fijne werkweek toegewenst!
Vakantie gaat lekker hoor! we gaan naar canada, maar gewoon zelf, dus alles uitzoeken, hotels, vluchten etc. kraamvisite was wel leuk. heel lief klein hummeltje, ze was 4 weken te vroeg geboren. was nu 3 weken oud, dus iegenlijk dah ze pas over een week geboren moeten worden. hubbie schrok wel even van het aantal luiers en nachtelijke voedingen, maar dat was gelukkig snel over... vanmorgen een dipje in mijn temp.... maar ik reken gewoon nergens op.. fijne dag, liefs rensie [/url][/img]
Tijgertje! meid wat fijn trouwens. Wat moet die clomidbeslissingen een goed gevoel geven... je bent nu een echte legkip en geen broedkip meer knuf rensie
Goeiemorgen meiden, Ik zit hier helemaal in shock achter de pc...... Vanochtend toen ik na het tempen naar de wc ging, kreeg ik ineens de ingeving een testje te doen. Vond mezelf nogal raar, want verwachtte er eigenlijk helemaal niets van. Ik dacht echt deze maand niet zwanger te zijn, hoewel het natuurlijk wel een heleboel klachten voor me zou kunnen verklaren. Ik zette me dus al weer schrap voor een blanco stick en wat denk je........ Ik zie een heel licht rose streepje! Ik kan het gewoon niet geloven. Durf het gewoon niet te geloven. Hier dus absoluut nog niet het ronddansen en zingen waarvan ik me altijd voorgesteld heb dat ik het zou doen bij een positieve test. Ik ga zometeen naar de huisarts voor mijn linker borst. De ontsteking in mijn linkerborst is gisteren, ondanks koelen met ijspakkingen, namelijk alleen maar erger en pijnlijker geworden. Ik ga hem meteen vragen een bloedtest te doen, dan heb ik meer zekerheid. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte allemaal! Veel liefs, Indigo-in-
Ingigo wat gaaf ik kan het niet laten te reageren, wat spannend! ik hou je in de gaten! zou echt super zijn zeg. ik wacht op andwoord. jennie72
Goedemorgen indigoJeetje meis wat spannend , klinkt erg goed hoor [-o< Duim voor je en sterkte met je borst!
spannend indigo duim voor je dat de teststreep goed dik word succes bij de ha! tijgertje het ziet er goed uit bij jouw en fijn dat de clomid zijn werk doet succes met wachten! alle dames natuurlijk succes
Indigo, ik moet er bijna van huilen meid! Joepie de poepie! Uit je berichtje klinkt vooral heel veel verbazing; dus snel naar de HA voor een bloedtest. En daarna hopelijk tot je door laten dringen en genieten. Ik hoop zo voor jullie dat alles goed is. (ook met je borst) Liefs Olga